Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Adobe Reader 9.3

Go down 
AvInnlegg
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

Adobe Reader 9.3 Empty
PosteTema: Adobe Reader 9.3   Adobe Reader 9.3 EmptyTir Okt 05 2010, 01:13

Jeg trenger hjelp! Jeg bruker dette programet til å åpne PM, lese dokumenter o.l fra nettet. Nå skal jeg melde meg på et kurs, og da ligger det link til påmeldings skjema, å når jeg trykker på den så dukker skjemaet opp i adobe. Det er da meningen at jeg skal fylle inn informasjon i dette skjemaet. Hvordan i huleste får jeg til det? Jeg har prøvd å trykke på skjemaet å skrive, men det går ikke.

Noen som vet hva jeg må gjøre? Jeg ser veldig sånn ut for øyeblikket --->confused3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Gjest
Gjest

Adobe Reader 9.3 Empty
PosteTema: Re: Adobe Reader 9.3   Adobe Reader 9.3 EmptyTir Okt 05 2010, 08:42

Det kan hende at det er noe med sikkerhetsinnstillingen til pdf-skjemaet som ikke er riktig, men det kan du desverre ikke endre med Adobe Reader. For meg høres det ut som om det er de som har laget skjemaet som ikke har gjort det de skal. Har du link til skjemaet? Så kan jeg se om jeg kan fikse det til deg.
Til Toppen Go down

Adobe Reader 9.3
Til Toppen 
Side 1 av 1