Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sunn sjokolade:-)

Go down 
AvInnlegg
mort1&bamse

mort1&bamse


Antall Innlegg : 4
Join date : 05.08.2009

Sunn sjokolade:-) Empty
PosteTema: Sunn sjokolade:-)   Sunn sjokolade:-) EmptyTir Sep 28 2010, 07:37

Krangler du med helsa? Lite energi og overskudd?

Besøk min nettbutikk: www.mxi.myvoffice.com/mortenlie.

Sjokoladen ble omtalt i Hjemmet nummer 38. Sjokoladen er kaldpresset kakao og inneholder også acaibær og blåbær. Dette gjør at den inneholder et svært høyt anti oksidant nivå. For lite anti oksidanter i kroppen vår fører til at det skapes overskudd av frie radikaler i kroppen vår.
Hva er så frie radikaler?
Frie radikaler i kroppen vår skader celler og vev, samtidig som de stjeler energi og kraft fra kroppens celler.
For mye frie radikaler kan lett føre til oksaditivt stress.
Oksaditivt stress knyttes til utviklingen av vanlige helse problemer og kroniske sykdommer som blant annet: Høyt blodtrykk, mage sår og diabetes for å nevne noe. For forebygging av disse nevnte livsstil sykdommene vil Xocai sjokoladen være optimal.

For min egen del så har jeg spist sjokoladen, tre biter til dagen siden april. I år var første sommer uten pollen allergi. Har også kunnet være i nærheten av langhårete katter uten at nese og øyne har tatt av i en strøm av allergiske tårer. Astma medisinen får også lov til å ligge i fred.

Sjekk også: www.sjokoladeglede.no og, helsekakao.no finnes det mer utfyllende informasjon.

Ta kontakt med undertegnede for smaksprøve:-)

Med vennlig hilsen

Morten

www.mxi.myvoffice.com/mortenlie[url][/url]
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~gmor-li/index.cfm
 
Sunn sjokolade:-)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» hvor mye sjokolade?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Bytte/ til salgs-
Gå Til: