| NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb | |
|
+10NinaM Caroline Kaja Marita Fixa Maria Christine IdaCharlotte Julie Annja 14 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Tir Sep 21 2010, 02:16 | |
| Jeg tror alle disse hotellene ligger i sentrum, men er ikke helt sikker. Maria vet nok! Hallen heter polarhallen. Vi bor ikke på scandic i år vi heller. Husker ikke hvilket hotell i farta, men det ligger i sentrum tror jeg. Hvis det er i nærheten kan du sikkert sitte på oss til hallen. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Tir Sep 21 2010, 06:08 | |
| DVERGPINSCHERE:[/color] Champion klasse hannhundRoduttos Action Dynamite Warscot's Guinness In RedJunior klasse tispeWarscot's On The Move Åpen unghund klasse tispeTerracorsos Louder Than Tosca Åpen klasse tispeKewills Attractive Amber Warscot's Sol Brown Ale In Red J'adore Melba Marica Nero-Noir Chevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa BASENJIJuniorklasse tispeKingwanas Glory Of The Spotlight Gunnar er påmeldt i CHK.... Om noen da kunne hjulpet til med å stille gladgutten, ville vi blitt veldig takknemmelig! |
|
| |
IdaCharlotte
Antall Innlegg : 228 Join date : 23.06.2009 Age : 29 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Tir Sep 21 2010, 19:07 | |
| - Fixa skrev:
- Hva heter hallen utstillingen er i? Føler meg innmmari dum når jeg skal ringe rundt til hoteller å høre om de ligger langt unna hallen som er rett ned for scandic
Noen som vet hvem av disse som ligger nærmest hallen?
City Living Tromsø - Apartments, Grønnegata 48
Thon Hotel Polar, Grønnegata 45
Thon Hotel Tromsø, Grønnegata 50
Clarion Hotel Bryggen, Sjøgata 19 - 21
Clarion Collection With, Sjøgata 35-37
Lå på scandic i fjor, men de er fullbooket, og blir jo avhengig av buss når jeg er der oppe, så håper hotellene har en buss stop rett utenfor døra, og at de går ofte :P Vil ikke risikere å ikke komme frem i tide for at bussen ikke går før da og da, siden det er helg!! radison Sas ligger nærmes der det går buss( bare gå over veien så går rute 40). men det går ikke buss på søndagmorran. såå da event. Taxi. men stopper i Giæverbukta, som da er busstasjonen, tar 3 minutter å gå til inngangen uten masse pikpakk :P | |
|
| |
IdaCharlotte
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Fre Okt 01 2010, 09:05 | |
| NKK! Dvergpinschere: 14 Affenpinscher: 10
| |
|
| |
IdaCharlotte
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Fre Okt 01 2010, 11:09 | |
| Hiiihi, skriver det her og Under utsillinga hva med å finne på noe sosialt, som å gå ut å spise på egon eller en annen smart plass. på lørdagen liksom. | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Fre Okt 01 2010, 12:21 | |
| Lørdagskvelden min er booket opp allerede. Har obligatorisk middag og treff hos Lukas sin oppdretter. Fast årlig tradisjon. | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Fre Okt 01 2010, 13:25 | |
| Jeg blir gjerne med på noe sånt! Jeg er så heldig å komme med fly til Tromsø 8 på fredags morgen Så om noen er ledig på fredag så er jeg med jeg altså, kjenner jeg får ALT for mye fritid der oppe, reiser uten sambo også, så det er nesten synd på meg, haha :P Må desverre dra igjen 13.00 på søndag, så jeg håper for guds skyld at rasebedømmingen er ferdig innen da! Så jeg kan si at ALLE fly (SAS og Norwegian) værnes-tromsø, tromsø-værnes er fullbooket om man vil reise med hund, dere ser hva jeg endte opp med, og med mine to fylte jeg opp kvoten på denne flighten Ida: Gjerne send meg mob nr ditt på PM, så kan hvertfall vi finne på noe om ingen andre blir med | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Fre Okt 01 2010, 16:49 | |
| Jeg slenger meg gjerne med på middag en eller annen plass på lørdagen. Ingrid; dersom du har lyst kan du bli med meg og Melba på tur på fredagen. Jeg pleier å slutte tidlig på jobb på fredagene, og det er deilig å gå tur før det blir mørkt. | |
|
| |
IdaCharlotte
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Fre Okt 01 2010, 18:02 | |
| det er sikkert noen finsker eller svensker som kommer som sikkert er med å spiser x) | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Lør Okt 02 2010, 00:51 | |
| PM har kommet!LØRDAG Tromsø HundeklubbRing: 13 Dommer: Pettersson, Cindy, Sverige Dvergpinscher: 11 - Oppmøte: 09.30 Affenpinscher: 2 - Oppmøte: 10.00 Ring: 9 Basenji: 6 - Oppmøte: 11.00 Dommer: Christen Lang, Norge
_______________________________ SØNDAG NKK TromsøRing: 2 Dommer: Mona K Selbach, Norge Dvergpinscher: 14 - Oppmøte: 10.00Ring: 18 Dommer: Whitmarsh, Anita, Sverige Affenpinscher: 10 - Oppmøte: 10.00 Ring: 8 Basenji: 8 - Oppmøte: 11.30 Dommer: Tom Johnston, Storbritannia
Sist endret av Fixa den Tor Okt 07 2010, 12:34, endret 1 gang | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Lør Okt 02 2010, 01:14 | |
| Jaja, det måtte jo skje en eller annen gang! På lørdag, så er dvergpinscheren nr 39 i ringen, mens basenji er nr 42. Dette gjør at jeg må ha en handler sånn i tilfelle jeg ikke rekker tilbake til ringen før tispene starter. Nå er det dobbelt så mange DP som basenji, så det KAN gå, siden Fixa er av de siste i ringen, samt at Krona er en av de første i sin ring. Så om noen stiller opp så blir jeg evig takknemlig, selvom jeg krysser fingrer å tær for at det skal gå sånn akkurat på håret, så jeg får stilt begge selv | |
|
| |
IdaCharlotte
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Lør Okt 02 2010, 13:01 | |
| DVERGPINSCHERE:[/color]
Champion klasse hannhund Roduttos Action Dynamite Warscot's Guinness In Red
Junior klasse tispe Warscot's On The Move
Åpen unghund klasse tispe 337 Terracorsos Louder Than Tosca
Åpen klasse tispe Kewills Attractive Amber Warscot's Sol Brown Ale In Red J'adore Melba Marica Nero-Noir Chevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa
BASENJI
Juniorklasse tispe Kingwanas Glory Of The Spotlight | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Søn Okt 03 2010, 18:22 | |
| DVERGPINSCHERE:
Åpen klasse hannhund Rodutto's All Your Love
Champion klasse hannhund Rodutto`s Action Dynamite Warscot's Guinness In Red
Åpen klasse tispe Kewills Attractive Amber Warscot's Sol Brown Ale In Red Chevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa 343 J'adore Melba Marica Nero-Noir
BASENJI
Juniorklasse tispe Kingwanas Glory Of The Spotlight | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Man Okt 04 2010, 10:36 | |
| DVERGPINSCHERE:
Champion klasse hannhund Rodutto`s Action Dynamite 333 Warscot's Guinness In Red
Åpen klasse tispe Kewills Attractive Amber 342 Warscot's Sol Brown Ale In Red Chevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa 343 J'adore Melba Marica Nero-Noir
BASENJI
Juniorklasse tispe Kingwanas Glory Of The Spotlight[/quote] |
|
| |
Annja
Antall Innlegg : 149 Join date : 13.08.2009 Bosted : Mo i Rana
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Man Okt 04 2010, 12:10 | |
| - Norwinstars skrev:
- DVERGPINSCHERE:
Champion klasse hannhund Rodutto`s Action Dynamite 333 Warscot's Guinness In Red
Åpen klasse tispe 340 Kewills Attractive Amber 342 Warscot's Sol Brown Ale In Red Chevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa 343 J'adore Melba Marica Nero-Noir
BASENJI
Juniorklasse tispe Kingwanas Glory Of The Spotlight [/quote] | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Man Okt 04 2010, 17:11 | |
| - Norwinstars skrev:
NKK Tromsø DVERGPINSCHERE:
Åpen klasse tispe 339 Chevrolinas Arbetsmyra Kallad Fixa ** 340 Kewills Attractive Amber 341 ?? 342 Warscot's Sol Brown Ale In Red ** 343 J'adore Melba Marica Nero-Noir ** _____________________________________
BASENJI Juniorklasse Hann xxx xxx Faraoland Va Todo Al Ganador xxx xxx
Juniorklasse tispe 733 Kingwanas Glory Of The Spotlight Citadell Anubis Fiona Faraoland HD vide glide Bushongo Chara Alula
Championklasse Tispe Int Ch Faraoland Beatrix Potter __________________________________________________ La til NKK Tromsø øverst jeg, siden det er to dager, og full liste på basenji. Flere enn Myggis og Fixa som står for championatet?
Sist endret av Fixa den Man Okt 04 2010, 19:31, endret 1 gang | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Man Okt 04 2010, 19:28 | |
| Melba står og for championatet. | |
|
| |
IdaCharlotte
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Man Okt 04 2010, 19:56 | |
| Lotta hadde det vist hun var 5 mnd eldre x) | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Ons Okt 06 2010, 10:41 | |
| Det er dommerendring på DP fra Ulf Bråthen til Mona Selbach Affen dømmes av Anita Whitmarsh
Oppmøtetidene kan også være forandret på | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Ons Okt 06 2010, 10:49 | |
| Takk for info Marita!! Godt det er noen som følger med!! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Ons Okt 06 2010, 13:36 | |
| Noen som har erfaring med Mona S. da? |
|
| |
IdaCharlotte
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Ons Okt 06 2010, 17:30 | |
| - Norwinstars skrev:
- Noen som har erfaring med Mona S. da?
Har handlet Bichon Frisè før ho, tror ho ser en god del på bevegelsa! og pels har en tanke at hun der på tegninger ( BF skal ha triangel i ansikte, men vansklig å forklare siden de er helt hvit) hun vet hva hun liker, en annen(BF) som har stilt for henne har blitt 3x BIM og 1x BIR dette med mange års mellom rom | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
IdaCharlotte
| Tema: Re: NKK TROMSØ / Tromsø hundeklubb Ons Okt 06 2010, 17:42 | |
| endring på Tromsø hundeklubb også : Cindy Pettersson
| |
|
| |