Trayan er fortsatt hos Karin på kennel Noticeable, hun skal passe han for meg mens jeg kose meg i sunny Turky
(drar i morgen
) Det er så fantastisk deilig å vite at han har det så bra og at jeg kan dra med helt god samvittighet og vite at han er i de aller beste hender!! Hadde virkelig ikke vært det samme om jeg hadde satt han igjen på en kennel. Karin har en STOR luftegård som hundene kan rase og kose seg i, og det vet jeg Trayansen setter pris på!!
Det er heller ikke alle hunder som får en privat trener når de er på avelsoppdrag!!
Karins datter Saga har trent Trayan i både lydighet og litt agility, og de er sååå fline sammen, er sååå moro å se
Er så koselig å se bilder og høre at han går så bra sammen med familien og de andre hundene. Hundene visste jeg ikke var noe problem, men han er jo ikke akkurat vant til barn og masse besøk, så det er jo virkelig et helt annet en liv der enn det han lever her hjemme. Men en stabil hund takler vel det meste
Trayans sønn Lezlo (Noticeable Remember the time) er også på pass hos Karin, og gutta koser seg sååå mye sammen
Han ser som resten av gjengen veldig fin ut!
Noen bildet av Saga og Trayan trene sammen
Her legger de dagens taktikk!
Utgangsstilling
Fri ved fot
Tunell-trening med mottager
Litt bus og lek blir det jo også!
Trayan leker med sønnen sin Lezlo!
Lezlo