Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Avføring (pga varmen?)

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Simira

Antall Innlegg : 1072

Avføring (pga varmen?) Empty
PosteTema: Avføring (pga varmen?)   Avføring (pga varmen?) EmptyLør Jul 04 2009, 07:51

De siste par ukene har avføringen til Odin ofte vært tørr og hard, men mer som grus eller sand som har klumpet seg litt pga. fukt, ikke "vanlig" tørr og hard. Kan dette være pga. av varmen? Han har spist nøyaktig det samme som vanlig (tørrfor og V&H), kanskje litt mindre, og drikker ikke mye mer enn normalt tross varmen. Han spiser også mye gress, noe jeg har skjønt skyldes varmen. Spise gress har han forsåvidt gjort hele sommeren.

Er det noe jeg bør være obs på, eller er det sannsynligvis varmen og normal adferd?
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Linn
Admin
Linn

Antall Innlegg : 3571

PosteTema: Re: Avføring (pga varmen?)   Avføring (pga varmen?) EmptyLør Jul 04 2009, 08:29

Det er nok mye varmen, men prøv å få ham til å drikke mer. Kan virke som om han kanskje har litt lite væske i kroppen. Mine drikker vel 2-3 ganger mer enn normalt nå (til sammenlikning).
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Avføring (pga varmen?)   Avføring (pga varmen?) EmptyLør Jul 04 2009, 10:58

Når jeg gir gutta V&H blander jeg det ut i såpass mye vann at det blir litt tjukk suppeaktig konsistens, så får jeg lurt i dem en del vann i tillegg til det de drikker selv... happy3 happy3

Her slukes det også gress, men de er alltid fæle til å gresse om kapp med hestene, så det er egentlig ikke så uvanlig....men Otto driter til tider brunt vann i vinkel, for han er tidenes største badenymfe, og omtrent umulig å få ut av vannet, og når han er ute og leter etter ting i sjøen svelger han en del saltvann, som får sinnsykt fart på systemet, hehe! puke3 puke3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
KristinC

KristinC

Antall Innlegg : 692

PosteTema: Re: Avføring (pga varmen?)   Avføring (pga varmen?) EmptyLør Jul 04 2009, 12:49

Her gir jeg Tinkie vann i tørrmaten sin for tiden siden Phoebe får det i sin. (Og da er den selvsagt mye mer spennende)
Hun har veldig bra avføring nå, og jeg tror det er fordi hun får i seg ekstra mye vann med maten. Kanskje det kan virke på Odin også?
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Avføring (pga varmen?)   Avføring (pga varmen?) Empty

Til Toppen Go down

Avføring (pga varmen?)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Normal oppførsel i varmen?
» avføring