| Kizz - flere bilder | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Kizz - flere bilder Fre Aug 20 2010, 12:25 | |
| Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usSitteunderlag med jakke oppå.... Deeeeeeilig å ligge på Uploaded with ImageShack.usDenne her er moro å prøve å få tak i... (Ingen situasjonsbilder siden vi har mer enn nok med å holde Kizz unna rottene våre...) Uploaded with ImageShack.usForsøk på ståbilde... Uploaded with ImageShack.usLeter etter godbiter... Uploaded with ImageShack.usDette er da meg... Pleier å se akkurat så sur og meggete ut som på bildet hehehehehe | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Fre Aug 20 2010, 12:39 | |
| Ståbilde-forsøket var absolutt vellykket! Jeg syns du skal kaste deg inn i utstillingskarriæren! Jeg VET at du ikke er sur og meggete, så på bildet ser jeg KOSELIGE FANNY! Gleder meg til å treffe dere igjen! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Fre Aug 20 2010, 12:40 | |
| ...okay da, du så litt morsk ut. |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Fre Aug 20 2010, 12:51 | |
| - Norwinstars skrev:
- Ståbilde-forsøket var absolutt vellykket! Jeg syns du skal kaste deg inn i utstillingskarriæren!
Jeg VET at du ikke er sur og meggete, så på bildet ser jeg KOSELIGE FANNY! Gleder meg til å treffe dere igjen! Prøvde å være litt ironisk ang bildet av meg (men jeg pleier alltid å se sur og fæl ut på bilder, kan ikke smile hvis jeg ser et kamera ) Leker veldig med tanken på å prøve oss på utstilling, for Kizz er jo strålende vakker Må bare trene litt først (og komme oss gjennom løpetid og hormoner) For øyeblikket har den lille smulen mistet hørselen (av og til hører hun raslingen i godteboksen), så her trenes det uten foreløpige synlige resultater Regner med at hun normaliserer seg litt når løpetiden er over. Hun stakk av i går, full fres nedover veien. Kom heldigvis i retur (glad og lykkelig) før hun dumpa borti noe. Trodde jeg skulle "DÆVVE" av stress!!! Men hun var veldig søt da hun kom løpende og hoppa opp for å kose (tullejente) Blir trivelig å se deg igjen (og som tidligere sagt: ta med deg så mange hunder du bare orker ) | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Fre Aug 20 2010, 14:57 | |
| Kjempefin jente. | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Fre Aug 20 2010, 17:15 | |
| Herlige bilder av sjarmerende godjenta | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Fre Aug 20 2010, 18:23 | |
| FIne bilder av jenta di ( Psssst. om du vil ha et tips, er photobucket.com super å bruke til bildeopplastninger, og gjør det veeeeldig enkelt å lime inn bildene her, i riktiig str Jeg laster de opp i str L, da synes jeg de blir passe store - også limer du bare inn img-koden som står under bildet rett inn her, uten noe mere mikkmakk ) | |
|
| |
Fanny
| |
| |
Fanny
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Lør Aug 21 2010, 13:07 | |
| Ååååååhhhhhhhhhhh så vakker.... (Sorry alle sammen, dere kommer til å slite med meg og bildene av smulen... og verre blir det så snart jeg har fått meg en skikkelig mobil med et bra kamera... ) Har prøvd meg på photobucket, men har tydeligvis ikke lasta alle bildene opp riktig... De som er tatt med mobil er mye mindre fremdeles. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Lør Aug 21 2010, 15:08 | |
| Nydelig jente! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Kizz - flere bilder Fre Sep 03 2010, 10:56 | |
| [img] [/img] [img] [/img] [img] [/img] Lille smulen koser seg i høstværet (deeeeilig å ligge i hagemøbler når sola skinner) | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Kizz - flere bilder | |
| |
|
| |
| Kizz - flere bilder | |
|