| Pinscher spesialen 2011 | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Pinscher spesialen 2011 Fre Aug 13 2010, 19:58 | |
| Norsk Pinscherklubbs spesialutstilling 2011
Blir avholdt 25.juni i østlandsområdet
Dommere blir:
Göran Åkesson - Dvergpinscher Marit Sunde - Affenpinscher og Pinscher
Nærmere info om sted, påmeldingsfrist o.l kommer senere | |
|
| |
Anne Cecilie
Antall Innlegg : 119 Join date : 13.01.2010 Age : 50 Bosted : Indre Østfold
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Fre Aug 13 2010, 20:25 | |
| spennende Vi gleder oss!! | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Fre Aug 13 2010, 21:08 | |
| Dette blir spennende Håper det er mange som vil hjelpe til å arrangere utstillingen | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Fre Aug 13 2010, 23:18 | |
| Vi kommer!! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Tor Sep 23 2010, 17:52 | |
| Jeg kommer ikke med noen av mine. Men skriver for en av dommerne, det er aktuelt.
Ikke noe negativt sagt om Marit Sunde. Klok og flink dommer. Men hun blir vel å finne på 10-15-20 utstillinger i Norden/Tyskland/Nord-Europa til neste år?
Synes man på årets viktigste utstilling kunne ha funnet noen om ikke eksotiske, så kanskje en eller annen rasedommer fra Tyskland.
Eller hva med i 2012. Kan klubben ikke samarbeide med en annen klubb og få en dommer fra USA?
|
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Tor Sep 23 2010, 19:46 | |
| - Sitat :
- Kan klubben ikke samarbeide med en annen klubb og få en dommer fra USA?
Håper sannelig ikke ! De fleste amerikanere er ikke flinke til å følge FCI standard og i hvertfall pinscher der er noe helt annet enn i sin opprinnelsesland og en pinscher etter FCI standard. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Tor Sep 23 2010, 19:52 | |
| - Irene skrev:
-
- Sitat :
Håper sannelig ikke ! De fleste amerikanere er ikke flinke til å følge FCI standard og i hvertfall pinscher der er noe helt annet enn i sin opprinnelsesland og en pinscher etter FCI standard. Kunne man ikke slått seg sammen med Sandefjord hundeklubb, da har vi 2 dagers utstilling. Da jeg ringte de i fjor og lurte på om de kunne bytte dag slik at pinscherene kunne være med fordi spesialen var på samme dag, da sa hun jeg pratet med hvorfor ikke slå oss sammen til neste år. |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Tor Sep 23 2010, 20:11 | |
| - Marion skrev:
- Irene skrev:
-
- Sitat :
Håper sannelig ikke ! De fleste amerikanere er ikke flinke til å følge FCI standard og i hvertfall pinscher der er noe helt annet enn i sin opprinnelsesland og en pinscher etter FCI standard. Kunne man ikke slått seg sammen med Sandefjord hundeklubb, da har vi 2 dagers utstilling. Da jeg ringte de i fjor og lurte på om de kunne bytte dag slik at pinscherene kunne være med fordi spesialen var på samme dag, da sa hun jeg pratet med hvorfor ikke slå oss sammen til neste år. Pinscherklubben skal allerede ha en dobbeltutstilling med en anne klubb neste år, dog ikke spesialhelgen Og forventer at mange vil stille opp å hjelpe til - slik at vi kan få inn litt penger til klubben som igjen gjør at vi kan arrangere bla kurser som blodsporkurset og brukshundkurset for en billig penge til medlemmene. | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Tor Sep 23 2010, 20:47 | |
| - Irene skrev:
-
- Sitat :
Håper sannelig ikke ! De fleste amerikanere er ikke flinke til å følge FCI standard og i hvertfall pinscher der er noe helt annet enn i sin opprinnelsesland og en pinscher etter FCI standard. Enig med deg, Irene! Skal vi ha noe "eksotisk" til å dømme spesialen får de i allefall komme fra et land som har samme rasestandard som oss | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| |
| |
Ulrika(Gangland)
Antall Innlegg : 41 Join date : 19.09.2009 Bosted : Hörby i Skåne (Sverige)
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 Lør Sep 25 2010, 05:12 | |
| Väldigt imponerad över ni bestämt och offentligtgjort datum till nästa pinscherspecial tidigt. Det underlättar ju för mig att planera in min semesteransöka .. Kanske dyker jag upp med Vito... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Pinscher spesialen 2011 | |
| |
|
| |
| Pinscher spesialen 2011 | |
|