| Hundepensjonater i Stavangerområdet | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Hundepensjonater i Stavangerområdet Tor Aug 05 2010, 20:58 | |
| Som noen av dere kanskje har sett så leiter jeg etter noen til å passe Kiwi og Nyx i slutten av Oktober. Kjenner ikke så mange her så har tittet litt etter et hundepensjonat. Ser at det er flere her i området, men er det noen her inne som har hatt hunden sin på et pensjonat (hvor hundene får være INNE) med gode erfaringer?
| |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet Tor Aug 05 2010, 21:08 | |
| Vi har hatt Cora på Zarstø Hundepensjonat (ved Kvadrat), og kjenner flere som har hatt de på Baroniet og på Hundens Vertshus. Et ute på Randaberg som jeg ikke kan navnet på har jeg også hørt om. | |
|
| |
camillahoel
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet Tor Aug 05 2010, 21:20 | |
| Takk! Skal sjekke de ut | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet Fre Aug 06 2010, 08:19 | |
| [quote="camillahoel"]Som noen av dere kanskje har sett så leiter jeg etter noen til å passe Kiwi og Nyx i slutten av Oktober. Kjenner ikke så mange her så har tittet litt etter et hundepensjonat. Ser at det er flere her i området, men er det noen her inne som har hatt hunden sin på et pensjonat (hvor hundene får være INNE) med gode erfaringer? [/quote Den beste kennelen du finner på Nord-Jæren er Vestpolen. Innehaver er Åse og Leif Inge Lura. Begge to er kjempeflotte mennesker som kan hund. http://www.vestpolen.no/hund/index.phpBåde Junior og Rottå har bare gode erfaringer med denne kennelen. Denne kennelen er også mye brukt av Politi (alle hunder brukt under Nokas-rettsaken sto her), Forsvaret i Stavanger-området, folk innen oljenæringen og Dyrevern. Når det gjelder den kennelen du nevner på Randaberg får du selv vurdere. MEN ikke kom og klag etterpå.............. |
|
| |
camillahoel
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet Fre Aug 06 2010, 08:53 | |
| Takk for tipset! | |
|
| |
jeanett
Antall Innlegg : 75 Join date : 12.09.2009 Bosted : jæren
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet Ons Aug 11 2010, 18:15 | |
| Jeg hadde nettopp Axo 1 uke på kennel på Nærbø, www.kameraten.no . Der var jeg veldig fornøyd vertfall Vet også at Hundens vertshus e veldig bra, men vær ute i god tid med bestilling der, fylles fort opp. | |
|
| |
jeanett
Antall Innlegg : 75 Join date : 12.09.2009 Bosted : jæren
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet Ons Aug 11 2010, 18:18 | |
| - camillahoel skrev:
- Som noen av dere kanskje har sett så leiter jeg etter noen til å passe Kiwi og Nyx i slutten av Oktober. Kjenner ikke så mange her så har tittet litt etter et hundepensjonat. Ser at det er flere her i området, men er det noen her inne som har hatt hunden sin på et pensjonat (hvor hundene får være INNE) med gode erfaringer?
Hvor lenge er det du trenger pass? | |
|
| |
camillahoel
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet Ons Aug 11 2010, 18:50 | |
| Trodde jeg hadde skrevet datoen, hehe. Det er bare snakk om 2 dager. Skal på konsert i London fredag den 22 oktober, så vi reiser torsdag eller fredag og kommer hjem lørdag eller søndag. Det er sambo som har kontroll på flybillettene og han er ute på jobb nå, men kan høre når han ringer. Men det blir bare et par dager | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet Fre Aug 20 2010, 13:07 | |
| Det er utrolig mye pinscher/dp folk på stavanger siden,så skulle tro det var noen som kunne stille opp..men kanskje fåtallet er her inne.Håper det ordner seg så du får dratt iallefall hadde jeg ikke bodd på andre siden av fjorden og hatt huset fullt opp av både små & store akkurat da skulle jeg tatt dem for deg | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet | |
| |
|
| |
| Hundepensjonater i Stavangerområdet | |
|