Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Hundepensjonater i Stavangerområdet

Go down 
4 posters
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel

Antall Innlegg : 866

Hundepensjonater i Stavangerområdet Empty
PosteTema: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyTor Aug 05 2010, 20:58

Som noen av dere kanskje har sett så leiter jeg etter noen til å passe Kiwi og Nyx i slutten av Oktober. Kjenner ikke så mange her så har tittet litt etter et hundepensjonat. Ser at det er flere her i området, men er det noen her inne som har hatt hunden sin på et pensjonat (hvor hundene får være INNE) med gode erfaringer?
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit

Antall Innlegg : 454

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyTor Aug 05 2010, 21:08

Vi har hatt Cora på Zarstø Hundepensjonat (ved Kvadrat), og kjenner flere som har hatt de på Baroniet og på Hundens Vertshus. Et ute på Randaberg som jeg ikke kan navnet på har jeg også hørt happy6 om.
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
camillahoel

camillahoel

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyTor Aug 05 2010, 21:20

Takk! Skal sjekke de ut biggrin
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyFre Aug 06 2010, 08:19

[quote="camillahoel"]Som noen av dere kanskje har sett så leiter jeg etter noen til å passe Kiwi og Nyx i slutten av Oktober. Kjenner ikke så mange her så har tittet litt etter et hundepensjonat. Ser at det er flere her i området, men er det noen her inne som har hatt hunden sin på et pensjonat (hvor hundene får være INNE) med gode erfaringer?
[/quote

Den beste kennelen du finner på Nord-Jæren er Vestpolen. Innehaver er Åse og Leif Inge Lura. Begge to er kjempeflotte mennesker som kan hund.

http://www.vestpolen.no/hund/index.php

Både Junior og Rottå har bare gode erfaringer med denne kennelen. Denne kennelen er også mye brukt av Politi (alle hunder brukt under Nokas-rettsaken sto her), Forsvaret i Stavanger-området, folk innen oljenæringen og Dyrevern.

Når det gjelder den kennelen du nevner på Randaberg får du selv vurdere. MEN ikke kom og klag etterpå.............. dry
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyFre Aug 06 2010, 08:53

Takk for tipset! Very Happy
Til Toppen Go down
jeanett

jeanett

Antall Innlegg : 75

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyOns Aug 11 2010, 18:15

Jeg hadde nettopp Axo 1 uke på kennel på Nærbø, www.kameraten.no . Der var jeg veldig fornøyd vertfall happy6 Vet også at Hundens vertshus e veldig bra, men vær ute i god tid med bestilling der, fylles fort opp.
Til Toppen Go down
http://www.beroax.com
jeanett

jeanett

Antall Innlegg : 75

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyOns Aug 11 2010, 18:18

camillahoel skrev:
Som noen av dere kanskje har sett så leiter jeg etter noen til å passe Kiwi og Nyx i slutten av Oktober. Kjenner ikke så mange her så har tittet litt etter et hundepensjonat. Ser at det er flere her i området, men er det noen her inne som har hatt hunden sin på et pensjonat (hvor hundene får være INNE) med gode erfaringer?

Hvor lenge er det du trenger pass?
Til Toppen Go down
http://www.beroax.com
camillahoel

camillahoel

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyOns Aug 11 2010, 18:50

Trodde jeg hadde skrevet datoen, hehe. Det er bare snakk om 2 dager. Skal på konsert i London fredag den 22 oktober, så vi reiser torsdag eller fredag og kommer hjem lørdag eller søndag. Det er sambo som har kontroll på flybillettene og han er ute på jobb nå, men kan høre når han ringer. Men det blir bare et par dager Smile
Til Toppen Go down
Anne

Anne

Antall Innlegg : 868

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet EmptyFre Aug 20 2010, 13:07

Det er utrolig mye pinscher/dp folk på stavanger siden,så skulle tro det var noen som kunne stille opp..men kanskje fåtallet er her inne.Håper det ordner seg så du får dratt iallefall happy3 hadde jeg ikke bodd på andre siden av fjorden og hatt huset fullt opp av både små & store akkurat da skulle jeg tatt dem for deg
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Sponsored content

PosteTema: Re: Hundepensjonater i Stavangerområdet   Hundepensjonater i Stavangerområdet Empty

Til Toppen Go down

Hundepensjonater i Stavangerområdet
Til Toppen 
Side 1 av 1