Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Sår på øret - igjen...

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

Sår på øret - igjen... Empty
PosteTema: Sår på øret - igjen...   Sår på øret - igjen... EmptyTor Aug 05 2010, 13:37

Azarel har fått en liten rift i ørekanten. Det hadde nesten grodd før det selvølgelig sprakk opp igjen. mad2
Så nå har vi holdt på med plaster og tape i et par uker. Men i går kveld klarte selvfølgelig lillebøll å klø av seg tapen, noe som førte til at han ble rød og sår der tapen har sittet. Så nå kan jeg ikke tape mer, får da blir han jo bare mer rød og irritert.
Løsningen nå var å klippe opp en strømpebukse og tre den over hodet på gutten, noe som overhodet ikke ble godt mottatt. Han gnir seg inntil omtrent alt for å få av "hijaben" han har fått på hodet, og den sitter ikke så veldig godt så han får den jo av med få sekunders mellomrom.
Spørsmålet er: Hvordan får jeg den strømpebuksa til å holde seg på hodet og over ørene? help3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Benedicte

Benedicte

Antall Innlegg : 531

PosteTema: Re: Sår på øret - igjen...   Sår på øret - igjen... EmptyTor Aug 05 2010, 16:36

Skjerm ble en god løsning for oss i fjord når ørene var for sår for tape.. Er ikke lett å få ristet ørene inni skjermen...
Til Toppen Go down
Christine

Christine

Antall Innlegg : 344

PosteTema: Re: Sår på øret - igjen...   Sår på øret - igjen... EmptyTor Aug 05 2010, 16:40

Jeg ble tipset om knestrømper når jeg sleit med ørene til India. De er det jo strikk i, så de sitter nok sikkert litt bedre. Lykke til! Kjedelige greier det der altså wink3
Til Toppen Go down
Monica P

Monica P

Antall Innlegg : 410

PosteTema: Re: Sår på øret - igjen...   Sår på øret - igjen... EmptyTor Aug 05 2010, 17:29

Vi har også måttet tape igjen nå dry
Gibson har lenge vært tørr, men trodde vi klarte å unngå sår. Har ikke hatt sår siden i fjor sommer. Men nå er det påan igjen med taping. Vi bruker metoden med å tape under haka så har desverre ingen tips til deg. Kjipt at han klarte bli sår der tapen sitter også

Lykke til og håper det snart blir bra happy6
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Gerd-Marit

Gerd-Marit

Antall Innlegg : 454

PosteTema: Re: Sår på øret - igjen...   Sår på øret - igjen... EmptyTor Aug 05 2010, 19:16

Vi hadde jo oppblåbar krage på Cora når hun hadde sår etter operasjonen - hadde plastkrage og, men det var ikke så vellykket. tror nok du må ha strømpa og, for de kan jo riste selv med krage... VIL se bilder hvis du klarer å få tatt et mens han har strømpa på! happy4
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Benedicte

Benedicte

Antall Innlegg : 531

PosteTema: Re: Sår på øret - igjen...   Sår på øret - igjen... EmptyTor Aug 05 2010, 19:25

med en krage som ikke er så vi, så får de ikke ristet ørene så mye, altså hvis den er litt smal..
Til Toppen Go down
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: Sår på øret - igjen...   Sår på øret - igjen... EmptyTor Aug 05 2010, 21:06

Ja, nå går lillebøll rundt og furter med både "hijab" og lampeskjerm...
Stakkar lille. Får jo så vondt av ham, for det er så tydelig at han mistrives... sad3
Men jeg kan ikke se noen annen løsning, så da får det bare være sånn. Selv om han klarer å dra ned strømpen, så jeg må jo rette på den for hver 10. meter når vi går tur. dry
Vi har jo hatt stor suksess med tape under haka tidligere, men han ble jo rød og irritert når han klarte å rive av tapen så da tør jeg ikke å tape noe mer over det samme området.

Gerd-Marit: Skal prøve å få tatt bilde av hijab-gutten. happy4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Sponsored content

PosteTema: Re: Sår på øret - igjen...   Sår på øret - igjen... Empty

Til Toppen Go down

Sår på øret - igjen...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-