Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer Empty
PosteTema: Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer   Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer EmptySøn Jul 25 2010, 12:21

Da Espen spør det på tråd om årsmøte, og andre har også lurt på litt hvem de foreslåtte er, så starter jeg denne tråden.

Jeg, Irene, er jo nok kjent for de fleste. Jeg har sagt tidligere at jeg vil prioritere jobben på avlsråd, men sa da ja til å stille til valg som varamedlem til styret da Linn måtte trekke seg 1 år før tiden. Og det bør være ganske jevn deling av representanter av de 3 raser på styret, så Linn har pinschere og jeg har pinschere slik når en av varamedlemmer må fast inn i styret på Linn sin plass frem til årsmøte 2011, er jeg villig til å gjøre det. De som ønsker å vite mer om meg kan bare spørre det i tråden.

Jeg vil ikke presentere andre, men er usikker om Walter Frøyen er med på Forum og skriver ett par ord. Han har drivet oppdrett av både pinscher og dvergpinscher, og vært aktiv med i å starte NPK i 2000 og satt på styret samt i redaksjonen av PP i flere år. Walter er en handlekraftig, nøyaktig og pliktfull person som kjenner styrearbeidet godt. Han har også en krevende lederstilling i jobben, og vet hva det betyr å ta både de hyggelige on de mindre hyggelige avgjørelsene.

Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer Empty
PosteTema: Re: Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer   Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer EmptySøn Jul 25 2010, 13:08

Da får jeg følge opp tråden til Irene..

Jeg heter Vivi Gogstad Thorsen, ikke Vivi Gogstad som det står i valgpapirene. Og jeg har dvergene Lex og Ani på 3 og 1 år. Jeg har vært aktiv i pinschermiljøet og på utstillingsfronten siden senhøsten 2007. Siste året har jeg også konkurrert Agility.

Jeg er 34 år, bor i Sandefjord er utdannet historiker fra UiO, men jobber for tiden som selger og optikerassistent hos Krogh Optikk. I studietiden satt jeg som leder i CLIO (historiestudentenes festforening) og som økonomiansvarlig i Filologisk Forening (Historisk fakultets fest/kultur forening) Når det gjelder værv i Pinscherklubben, har jeg med vilje holdt meg litt i bakgrunnen, da jeg har hatt mer enn nok å styre med. Men har nå sagt meg villig til å ta i et tak for klubben min.

Mer om meg og mine hunder finner dere på hjemmesiden. Klikk på banneret under.
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer Empty
PosteTema: Re: Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer   Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer EmptySøn Jul 25 2010, 13:26

Jeg får vel komme med en liten presentasjoen jeg også happy3

Jeg heter Marte Inderhaug, er 28 år og bor på Langhus, 20 min sør for Oslo.
Jeg jobber i Telenor på Fornebu.

Jeg har hatt dvergpinscher i 6 år, og stortrives med rasen.
For tiden har jeg 3 hunder, hvorav to av dem bor hjemme. Mor og datter; Bali og Fia plain3
Er bitt av utstillingsbasillen, og stiller så ofte jeg kan happy6

Jeg har tidligere sittet i utstillingskomiteen i Norsk Pinscher Klubb.
Når jeg nå ble foreslått og spurt om jeg kunne tenkte meg å ta i et tak for klubben ved å sitte i styret, sa jeg med villig til dette.

Jeg er ærlig, pålitelig, har stå på vilje, er besluttsom og ønsker kun det beste for klubben vår.
Når jeg tar på meg en oppgave, sørger jeg for at denne blir gjort.
Jeg håper og tror at vi vil reise klubben igjen, eter en litt trøblette tid og jeg vil gjerne være med på å få dette til.

Om noen lurer på noe mer, er det bare å spørre happy6

Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
OEH

OEH


Antall Innlegg : 155
Join date : 22.06.2009
Bosted : Tofte i Hurum

Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer Empty
PosteTema: Re: Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer   Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer EmptySøn Jul 25 2010, 14:22

...og her kommer en presentasjon av meg Odd Egil Hansen.

Jeg er 41 år, gift med Ylva, og vi kommer fra, og bor i Oslo.
Vi har tre pinschere - Pinbas Quick på 5 år, Rattenjäger Nefertiti (Nefi) på 2 1/2 år og
sist, men ikke minst, Rattenjäger Odi et Amo (Odi) på 2 år.
Vi har også en hest på 15 år som heter Cash.

Tidligere har jeg sittet i klubbens styre som styremedlem, og i utstillingskomiteen,
først som medlem og etter hvert som leder.
Jeg brenner virkelig for klubben og ikke minst for alle de tre pincher rasene,
og setter pålitelighet, ærlighet og rettferdighet meget høyt.

Spør om det er noe dere lurer på.
Til Toppen Go down
http://www.pinbas.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 64
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer Empty
PosteTema: Re: Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer   Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer EmptySøn Jul 25 2010, 20:50

Jeg heter Gry Elena Hernandez Valhaug og er innehaver av kennel Estrellapinsch, bor på Fjellhamar i Lørenskog kommune. Girt og har 4 barn men bare en hjemmeboende på 10 år, har for tiden 4 hunder boende hjemme, 3 dvergpinschere og 1 doberman.
Har sittet i styret i 3 år og sitter i avlsrådet på 3 året
Har alltid drevet med hund av forskjellige raser som Grand Danois, Engels setter, Bearded Collie, Skyeterrier, boxere og nå dober og dp. happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Sponsored content





Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer Empty
PosteTema: Re: Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer   Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer Empty

Til Toppen Go down
 
Presentasjon av foreslåtte styremedlemmer
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» presentasjon av Chester
» Solseter's Presentasjon
» Kanskje på tide med en liten presentasjon
» Presentasjon av kandidater som står på valg til styreverv 2011

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Til og fra Admin/moderatorer :: Beskjeder og spørsmål-
Gå Til: