| Tvååker, Sverige 10 juli | |
|
+12Kinkade Irene Gry Elena OEH BeeBronx Caroline CAMALIS Lene Kennel Mirenzo Linn Maria Marte 16 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 14:20 | |
| Dommer: Øystein Eikeseth, Norge 1 BHK, CERT, BIM - Camalis V-Sign 2 BHK - Experience Brave Boss Mr 1 BTK, BIR - Sorita's Step Away 2 BTK - Norwinstar's A Bliss Corpse Bride 3 BTK, CERT, SE UCH, NORD UCH Tangetoppen's After Eight Var kun disse hundene med CK i dag. Gratulerer så mye til Caroline med nok en flott plassering på jenta di GRATULERER så mye til Tangetoppen med flotte tittler på Izi!! Og gratulerer til Carola med flott resultat på V-Sign Gratulerer også til alle andre som er fornøyde med dagen. Jeg vet om i allefall èn som kjører hjem til Norge med et smil om munnen | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| |
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 15:10 | |
| Gratulerer med fine resultater Gratulerer til Tangetoppen og Annette med Izis nye titler | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 15:11 | |
| Gratulerer så mye til Tangetoppen og Exigors med to nye titler! Moro Gratulerer så mye til de andre med toppresultater! | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 18:18 | |
| Gratulerer! | |
|
| |
CAMALIS
Antall Innlegg : 607 Join date : 11.06.2009 Age : 52 Bosted : Sverige
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 19:53 | |
| Här kommer en ny bild tagen på CAMALIS V-Signfrån dagens utställning | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 20:37 | |
| Gratulerer så mye til eier og oppdretter til Sorita's Step Away. Hun ble også BIG 2 :cheers:
Gratulerer så mye til Camalis og valpekjøper med Cert og BIM :cheers:
Gratulerer så mye til Tangetoppen og Annette med to nye titler på Izzi :cheers:
Gratulerer til Odd Egil med BIR på Quick :cheers:
Selv er jeg strålende fornøyd med Corzas resultater! | |
|
| |
BeeBronx
Antall Innlegg : 174 Join date : 18.06.2009 Age : 54
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 21:14 | |
| Nova - BIM idag. Hoppas snart få lite bilder på Pinbas Quick & BeeBronx Angel Of Mine - BIR/BIM-bilder Grattis till BIR-hundens ägare och uppfödare! Och all med övriga bra resultat | |
|
| |
BeeBronx
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 21:15 | |
| - Caroline skrev:
- Gratulerer så mye til eier og oppdretter til Sorita's Step Away. Hun ble også BIG 2 :cheers:
STORT GRATTIS | |
|
| |
OEH
Antall Innlegg : 155 Join date : 22.06.2009 Bosted : Tofte i Hurum
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Lør Jul 10 2010, 21:43 | |
| Takker så mye for gratulasjonene, og gratulerer så mye med gode resultater til dere alle.
| |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Søn Jul 11 2010, 18:12 | |
| Gratulerer til alle som gjorde det bra | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Søn Jul 11 2010, 18:20 | |
| Gratulerer så mye Pia, men BIM og Cert på Nova! Og gratulerer til Odd Egil og Quick med BIR! | |
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Søn Jul 11 2010, 20:30 | |
| Gratulerer alle som er fornøyde med dagen ! | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Søn Jul 11 2010, 20:44 | |
| - Caroline skrev:
- Gratulerer så mye til eier og oppdretter til Sorita's Step Away. Hun ble også BIG 2 :cheers:
Gratulerer så mye til Camalis og valpekjøper med Cert og BIM :cheers:
Gratulerer så mye til Tangetoppen og Annette med to nye titler på Izzi :cheers:
Gratulerer til Odd Egil med BIR på Quick :cheers:
Signerer! Synes det er så moro at dvergpinscherne fortsetter å plassere seg i gruppa Og sef: STORT grattis til Caroline og Corza også med nok en flott plassering på den nye sjampisen | |
|
| |
Timea
Antall Innlegg : 79 Join date : 12.06.2009 Age : 44
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Søn Jul 11 2010, 22:40 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Man Jul 12 2010, 08:37 | |
| Gratulerer så mye | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Man Jul 12 2010, 08:51 | |
| Gratulerer med flotte resultater og nye titler til alle sammen! Vi har virkelig klart å vise frem disse flotte rasene våre i helgen! (Og nok en gang fikk Ani vist at denne dommern ikke var hans favvo, så da skal han få slippe det noe mer.. :( ) | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Man Jul 12 2010, 08:58 | |
| Noen som har noen formening om hvorfor var det så mange som reagerte på denne dommeren i Trondheim ? | |
|
| |
CAMALIS
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Man Jul 12 2010, 20:43 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Noen som har noen formening om hvorfor var det så mange som reagerte på denne dommeren i Trondheim ?
Domaren var hård vad gällde tillgängligheten då han dömde i Sverige och det var flera som fick pris därefter. Det delades ut 2 CK till hanarna och 3 CK till tikarna. Dagens utställning fanns det 32 st vuxna och 2 st valpar. Så hård var han allt i sin bedömning. | |
|
| |
BeeBronx
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Tir Jul 13 2010, 08:50 | |
| BIR/BIM-bild tagen av Elin på Hjerpvikens kennel. Tack Elin! | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Tir Jul 13 2010, 18:15 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Noen som har noen formening om hvorfor var det så mange som reagerte på denne dommeren i Trondheim ?
Tenker du på at det var mange hunder som reagerte negativt på dommeren? I såfall aner jeg ikke hva det var, annet enn at jeg så at flere hunder som jeg ikke nødvendigvis har sett være usikker før bli det denne dagen. Dommeren selv oppfattet jeg som meget hyggelig, rolig og grei med hundene. Han tok seg lang tid med hver hund og gikk grundig over den, men selv så jeg ikke at dommeren gjorde noe spesielt som normalt ville fått en hund til å vise tegn på ubehag. Det var jo veldig varmt den dagen også, men vet ikke om det burde ha så mye å si da... Men som det ble sagt tidligere slo han ned på høyde og gemytt da han var i Trondheim | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Tir Jul 13 2010, 18:27 | |
| - Kinkade skrev:
- Ann-Helen skrev:
Tenker du på at det var mange hunder som reagerte negativt på dommeren?
I såfall aner jeg ikke hva det var, annet enn at jeg så at flere hunder som jeg ikke nødvendigvis har sett være usikker før bli det denne dagen. Dommeren selv oppfattet jeg som meget hyggelig, rolig og grei med hundene. Han tok seg lang tid med hver hund og gikk grundig over den, men selv så jeg ikke at dommeren gjorde noe spesielt som normalt ville fått en hund til å vise tegn på ubehag. Det var jo veldig varmt den dagen også, men vet ikke om det burde ha så mye å si da...
Men som det ble sagt tidligere slo han ned på høyde og gemytt da han var i Trondheim Veldig enig med deg. Har samme syn på dommeren som deg, og han var hverken skummel å se på eller røff med hundene, så vanskelig å si hva det var.. Jeg vil gjerne stille for han igjen, dog med en annen hund :P | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Tir Jul 13 2010, 19:01 | |
| - Marte skrev:
- Kinkade skrev:
- Ann-Helen skrev:
I såfall aner jeg ikke hva det var, annet enn at jeg så at flere hunder som jeg ikke nødvendigvis har sett være usikker før bli det denne dagen. Dommeren selv oppfattet jeg som meget hyggelig, rolig og grei med hundene. Han tok seg lang tid med hver hund og gikk grundig over den, men selv så jeg ikke at dommeren gjorde noe spesielt som normalt ville fått en hund til å vise tegn på ubehag. Det var jo veldig varmt den dagen også, men vet ikke om det burde ha så mye å si da...
Men som det ble sagt tidligere slo han ned på høyde og gemytt da han var i Trondheim Veldig enig med deg.
Har samme syn på dommeren som deg, og han var hverken skummel å se på eller røff med hundene, så vanskelig å si hva det var..
Jeg vil gjerne stille for han igjen, dog med en annen hund :P Har samme oppfatning som dere og syns han var veldig hyggelig og hadde ikke noen problem m han . Bare hørte det ble sagt rundt ringen at det var mange hunder som reagerte negativt på han, og så jo også ett par tilfeller. Mulig de syns han luktet rart eller noe da :P , ikke godt å si. | |
|
| |
CAMALIS
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Tir Jul 13 2010, 19:49 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Marte skrev:
- Kinkade skrev:
- Ann-Helen skrev:
Men som det ble sagt tidligere slo han ned på høyde og gemytt da han var i Trondheim Veldig enig med deg.
Har samme syn på dommeren som deg, og han var hverken skummel å se på eller røff med hundene, så vanskelig å si hva det var..
Jeg vil gjerne stille for han igjen, dog med en annen hund :P Har samme oppfatning som dere og syns han var veldig hyggelig og hadde ikke noen problem m han . Bare hørte det ble sagt rundt ringen at det var mange hunder som reagerte negativt på han, og så jo også ett par tilfeller. Mulig de syns han luktet rart eller noe da :P , ikke godt å si. När han dömde i Tvååker var det inget konstigt heller. Han gick runt och tittade på hundarna och kände på de första gången på marken. Det var några som reagerade då och några reagerade även på bordet. | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli Tir Jul 13 2010, 20:42 | |
| - CAMALIS skrev:
- Ann-Helen skrev:
- Marte skrev:
- Kinkade skrev:
- Ann-Helen skrev:
Jeg vil gjerne stille for han igjen, dog med en annen hund :P Har samme oppfatning som dere og syns han var veldig hyggelig og hadde ikke noen problem m han . Bare hørte det ble sagt rundt ringen at det var mange hunder som reagerte negativt på han, og så jo også ett par tilfeller. Mulig de syns han luktet rart eller noe da :P , ikke godt å si. När han dömde i Tvååker var det inget konstigt heller. Han gick runt och tittade på hundarna och kände på de första gången på marken. Det var några som reagerade då och några reagerade även på bordet.
Det var det samme som skjedde i Trondheim | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Tvååker, Sverige 10 juli | |
| |
|
| |
| Tvååker, Sverige 10 juli | |
|