Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 MATRIX HAR MATALLERGI....?????!!!!!!!!!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Nina & Matrix

Nina & Matrix


Antall Innlegg : 11
Join date : 18.11.2009
Bosted : Begby, Gamle Fredrikstad

MATRIX HAR MATALLERGI....?????!!!!!!!!! Empty
PosteTema: MATRIX HAR MATALLERGI....?????!!!!!!!!!   MATRIX HAR MATALLERGI....?????!!!!!!!!! EmptyFre Jul 02 2010, 20:31

Hei på dere alle sammen her inne

Nå er det mange måneder siden jeg var her inne, men tenkte jeg fikk oppdatere litt i forhold til Matrixgutten vår.

Matrix har nå blitt 1 år, og han er en fantastisk familiehund. Jeg har gått lydighetskurs med ham, og holdt på å gå opp til bronsemerke nå for ett par uker siden.
Men så kom denne forbannede kløa hans igjen da....så avgårde til veterinæren igjen, og denne gangen til en døgnåpen veterinær...atpåtil på en helligdag i pinsa....superbillig...he, he..
Nå er han testet ut med blodprøver og det hele, og han har ikke pollen, støv eller noe annet allergiproblem. Så hvorfor får han da utslett i ørene og klør?
Han mister hår rundt øynene, og reker noe helt sinnsykt.... :x :x :x :x

Man han er like blid, rolig og det later ikke til at det plager ham nevneverdig. Men vi ønsker jo ikke at han skal klø heller da....

De mener han har hatt hårsekkmidd, og har blitt satt på advocate - kur nr. 2. Han fikk jo en før jul også når de trodde han hadde skabb. Men nå viser prøvene at han aldri har hatt skabb....enda godt... men for et slit vi hadde fordi vi trodde det var det han hadde.

Men så kan han være litt sensibel iforhold til denne hårsekkmidden da, og kanskje derfor han klør...?

Men nå går vi på spesialfor...og det har han gjort i snart fire uker. Vi synes ikke han klør noe mindre, men vi får vel være litt mer tålmodige?????????????

Så vi har vært litt oppgitte her i heimen en stund, fordi det tar jo "vinter og vår" før de finner ut hva som feiler ham...

Men håper dere ikke har sånne hudproblemer dere andre pinschereierne her inne, for det er bokstavelig noe dritt!!!!!!!!!!!

Ha en fin sommer, og tips mottas med takk dersom noen har vært borti noe lignende.

Sommerhilsen fra Nina og Matrix flower flower flower
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

MATRIX HAR MATALLERGI....?????!!!!!!!!! Empty
PosteTema: Re: MATRIX HAR MATALLERGI....?????!!!!!!!!!   MATRIX HAR MATALLERGI....?????!!!!!!!!! EmptyFre Jul 02 2010, 20:54

Hei

Jeg vil sterkt anbefale deg å gå til en spesialist for slike ting, da vil man få et mye bedre eksakt svar med engang.
Nå vet ikke jeg hvilken vet. dere har vært hos eller om de erspesialister, men ofte er det flere veterinærer som liker å prøve ut nye teorier hver gang en er innom fordi de ikke vet nok på området.
En spesialist som feks Dr Baddaky Taugbøl er å anbefale, det er dyrt men har man forsikring dekker man jo selv bare egenandelen uansett, og man kanskje slipper ut og inn hos vet.

Håper dere finner ut av hva som plager lillestjerna deres, aldri greit å se at de plages.

/Kaja
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
 
MATRIX HAR MATALLERGI....?????!!!!!!!!!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: