| Triple Int Dog Show - Jönköping | |
|
+6Lene Caroline Andeless Gry Elena Nina (Kennel Dijontoma) Fixa 10 posters |
Av | Innlegg |
---|
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Triple Int Dog Show - Jönköping Tir Jun 22 2010, 16:47 | |
| Triple Internasjonal Dogshow i Jönköping 19-20-21 Juni 2010 Skrev ingen resultater for lørdag, men noen resultater for søndag og mandag har jeg her. Har ikke fullstendig resultat, men det jeg har er følgende: Pinscher Søndag Dommer: Hollandsk :P
EUW-09 IE CH INT UCH JEUW-07 NO UCH Rattenjäger Karat 24 - CERT BIM SVENSK CHAMPION!!!!!!!! ______________________________________________________________________________________________ Dvergpinscher Søndag Dommer: Stefan Sinko, Slovenia1BHK Slavjan Sieger med CERT, CACIB og BIM2BHK SE UCH Impala Zen Zikko 3BHK Baron Castle Viking Bard 4BHK SE UCH SE V-09 Heziblos Lord Borassus 1BTK Joker Show Malyshka Na Million med CERT, CACIB og BIR 2BTK Allamigoz Nevada 3BTK SE UCH SE VCH Norwinstars Anastasia 4BTK Chevrolinas Bedårande Busiga Beata (Fixa's halvsøster Oppdretter har ikke akkurat forbedret stam navnene sine akkurat :P ) ___________________________________________________________________________________ Dvergpinscher Mandag Dommer: Sonny Ström1BHK SE UCH Impala Zen Zikko med CACIB og BIM2BHK SE UCH SE v-09 Heziblos Lord Borassus - R.CACIB 3BHK Prinsens Goliat - CERT 4BHK Baron Castle Viking Bard 1BTK Joker Show Malyshka Na Million med CERT, CACIB, BIR - SVENSK CHAMPIOOOON!!!!!!!! 2BTK Allamigoz Maya - R.CACIB 3BTK SE UCH SE VCH Norwinstars Anastasia 4BTK Prinsens Gossip Girl Pinscher Mandag (samme dommer)NORD UCH Lilla Enebys Frost - BIMSE UCH Sd Mad Hatters Tempest - BIR Vakkrere pinscher tispe har ikke jeg sett, hun var nydelig!!! Tok selvfølgelig bildet av BIr hundene sammen, klarte å bruke opp minnekortet på 1GB under helgen, så det blir da bilder
Sist endret av Fixa den Lør Jun 26 2010, 03:59, endret 2 ganger | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Tir Jun 22 2010, 19:20 | |
| Gratulerer sååå mye igjen med det superflotte resultatet og tittelen til Meggi, det er vel fortjent til den fine damen!!! HURRAAAA for Junior med BIR og svensk championat, nå begynner det å bli en ganske fin rekke med titler på den gutten, gratulerer såå mye til Espen og Irene!!! Og så et stort grattis til Linda med BIR- og BIM-pinscher siste dagen, moro å rive med seg gullplassen for både tispe og hannhund, og i tillegg ble deres andre tispe, Babben, andre beste tispe med cert...! (Og jeg er enig i at Tempest er en flott dame...! ) | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| |
| |
Andeless
Antall Innlegg : 133 Join date : 15.06.2009 Bosted : Kil, Sverige
| |
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Ons Jun 23 2010, 06:42 | |
| Gratulerer så mye med championatet til Meggie og Junior :cheers:
Gratulerer til Ingela med cert på Slavjan Sieger, gode plasseringer på Maja og BIR valp på Andeless The Great Draco :cheers: | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Ons Jun 23 2010, 09:22 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Tor Jun 24 2010, 10:51 | |
| [quote="Fixa"] Triple Internasjonal Dogshow i Jönköping 19-20-21 Juni 2010 Skrev ingen resultater for lørdag, men noen resultater for søndag og mandag har jeg her. Har ikke fullstendig resultat, men det jeg har er følgende: Pinscher Lørdag Dommer: Monique Van Bremt, Belgia
EUW-09 IE CH INT UCH JEUW-07 NO UCH Rattenjäger Karat 24 - CERT BIR SVENSK CHAMPION!!!!!!!! ______________________________________________________________________________________________ Bare sånt for ordensskyld. Lørdag fikk vi blått av Van Bremt. Det var en Hollands dommer som ga oss cert'et/cacib og vi ble ikke bir. "Kun" bim........................ Råflott den tispen som vant. Som jeg heller ikke i farten husker navnet på men det kan kasnkje Linda svare på om hun ikke er i Danmark. |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Tor Jun 24 2010, 15:07 | |
| Espen, BIR-tispen var Romfartuna's Zaffran...! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Fre Jun 25 2010, 15:36 | |
| Gratulerer så mye med alle med flotte resultat under dagene! Spesielt til Espen og Ingrid/Sylvia! HERLIG med det svenske championatet i boks! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Fre Jun 25 2010, 17:00 | |
| - Norwinstars skrev:
- Gratulerer så mye med alle med flotte resultat under dagene!
Spesielt til Espen og Ingrid/Sylvia! HERLIG med det svenske championatet i boks! Takker på vegne av meg selv og Junior for alle gratulasjoner. Skal ærlig innrømme at jeg ikke var høy i hatten når det ble blått dagen før. |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Fre Jun 25 2010, 17:05 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Triple Int Dog Show - Jönköping Fre Jun 25 2010, 17:12 | |
| |
|