| Magebelte/hundeførerbelte | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 14:22 | |
| Sitter og titter på magebelter, hadde vært deilig å kunne avlaste armer og skuldrer iblant. Noen med forslag til et godt belte? | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 15:18 | |
| Jeg har trua på Baggen-beltet, har såvidt prøvd det selv og det virket veldig bra Da er strikken i beltet istedenfor i lina, så du har et ordentlig bånd å holde hunden i om det skulle behøves. De har det blant annet på Brukshunden på Alnabru som jo er nærme deg og sikkert mange andre steder også. Jeg kjøpte et Kennel belte selv fordi jeg trengte flaskeholder til løpeturene, men det er veldig stort og bredt og blir utrolig varmt nå på sommeren. | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 15:26 | |
| - Tine skrev:
- Jeg har trua på Baggen-beltet, har såvidt prøvd det selv og det virket veldig bra Da er strikken i beltet istedenfor i lina, så du har et ordentlig bånd å holde hunden i om det skulle behøves.
De har det blant annet på Brukshunden på Alnabru som jo er nærme deg og sikkert mange andre steder også. Jeg kjøpte et Kennel belte selv fordi jeg trengte flaskeholder til løpeturene, men det er veldig stort og bredt og blir utrolig varmt nå på sommeren. Har hørt masse bra om Baggen-beltene, men synes de er overpriset. Kan skjønne at Kennel-beltet blir veldig varmt ja, men det ser jo behagelig ut. Prøvde et belte som var smalt, men det var bare ubehagelig å ha på etter 5-10 minutter, fikk gnagsår på hoftebena Prøver jo å trene på å gå pent, men innimellom hadde det vært deilig å bare gå tur uten at man styrer med det hele tiden og bare kan gå! | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 17:27 | |
| Jeg har Richo trur jeg det heter. Ganske tykt magebelte med lang strikkbånd på. Har ikke brukt det så mye egentlig for er litt flink til å glemme det bort Men er veldig behagelig og ha på og koster ikke alt for mye Kjøpte det på en Tam butikk. | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 17:48 | |
| Jeg har også Richo, i barnestr. De andre er så veldig lange.. | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 17:55 | |
| - Kennel Mirenzo skrev:
- Jeg har også Richo, i barnestr. De andre er så veldig lange..
Link? | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 18:28 | |
| | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 19:05 | |
| - Marte skrev:
- Kennel Mirenzo skrev:
- Jeg har også Richo, i barnestr. De andre er så veldig lange..
Link? Har ikke link, men jeg kjøpte det på Tropehagen på Vinterbrosenteret | |
|
| |
Blomst
Antall Innlegg : 242 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 19:09 | |
| BAGGEN selvfølgelig! Finnes ingen som er like bra, iallefall ikke hvis man har en hund som trekker. Med Twinki sine 25 kg er det en drøm å gå med henne, i andre typer belter med krok foran fikk jeg vondt i hoftene. Absolutt verd sin pris mener jeg da. Og hvis jeg ikke tar fullstendig feil mener jeg de har livstidsgaranti? Revolusjonerte min turgåing Bruker det også når jeg jogger og når vi står på ski. | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Man Jun 21 2010, 20:23 | |
| BÄGGEN Syns det er helt supert. Kan godt få låne mitt frem til vi skal på ferie i juli en gang, for å prøve å se hva du synes selv. | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte Lør Jun 26 2010, 11:21 | |
| Skjønner at det må bli Baggen Sjekket rundt på nett etter Baggen Soft reflex. Prisene varierer fra 998,- til 610,- (som er det rimeligste jeg har funnet). Så da håper jeg det kommer et belte i posten til uka | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Magebelte/hundeførerbelte | |
| |
|
| |
| Magebelte/hundeførerbelte | |
|