| Valpehalsbånd | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Valpehalsbånd Fre Jun 18 2010, 18:57 | |
| Lurer på hvor dere (de av dere som har slike) har kjøpt valpehalsbånd, som man bruker i valpekassen?
Jeg har funnet de fra Trixie på Canis, men Canis fungerer ikke for meg for tiden.. Får ikke logget inn.. Og skulle gjerne hatt de ganske så snart... Finnes de andre steder?
Har googlet, men finner ingen ting.. | |
|
| |
IdaCharlotte
Antall Innlegg : 228 Join date : 23.06.2009 Age : 29 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Valpehalsbånd Fre Jun 18 2010, 20:17 | |
| - Kennel Mirenzo skrev:
- Lurer på hvor dere (de av dere som har slike) har kjøpt valpehalsbånd, som man bruker i valpekassen?
Jeg har funnet de fra Trixie på Canis, men Canis fungerer ikke for meg for tiden.. Får ikke logget inn.. Og skulle gjerne hatt de ganske så snart... Finnes de andre steder?
Har googlet, men finner ingen ting.. Vi kjøpte på canis:) Men vet at enkelte dyrebutikker og vetrinærer har det, vertfall i tromsø | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Valpehalsbånd Fre Jun 18 2010, 21:14 | |
| søk på finn.no/hundeutstyr.. Har sett sånne der mange ganger før... |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Valpehalsbånd Lør Jun 19 2010, 04:57 | |
| De har de på Førstadheimen mener jeg.. | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Valpehalsbånd Søn Jun 20 2010, 14:51 | |
| - Kennel Mirenzo skrev:
- Lurer på hvor dere (de av dere som har slike) har kjøpt valpehalsbånd, som man bruker i valpekassen?
Har googlet, men finner ingen ting.. Var det sånne du var på jakt etter? | |
|
| |
Kennel Mirenzo
| Tema: Re: Valpehalsbånd Søn Jun 20 2010, 15:29 | |
| Jepp. Har vært nede på dyresjappa her og bestillt nå. Men de får de ikke før fredag da.. men får vel bare vente. hehe | |
|
| |
Gerd-Marit
| Tema: Re: Valpehalsbånd Søn Jun 20 2010, 16:57 | |
| - Gerd-Marit skrev:
- Kennel Mirenzo skrev:
Har googlet, men finner ingen ting.. Var det sånne du var på jakt etter? Men nå har du jo funnet. Synes jo alle bør hive seg på å bestille "svarowski" diamanter til sine små! | |
|
| |
Kennel Mirenzo
| Tema: Re: Valpehalsbånd Søn Jun 20 2010, 17:19 | |
| Hæ? Nå skjønner jeg ingen ting.. Ingen "diamanter" på disse halsbåndene..Det er kun vanlige tynne nylon halsbånd for å skille på valpene i et valpekull. | |
|
| |
Gerd-Marit
| Tema: Re: Valpehalsbånd Søn Jun 20 2010, 18:05 | |
| Nei da - ingen diamanter der, men de selger det og - hvis noen vil betale opp mot 1000 lappen for et halsbånd Det var de jeg kikket på bare for kuriositeten sin del, men så så jeg at de hadde valpehalsbånd også | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Valpehalsbånd | |
| |
|
| |
| Valpehalsbånd | |
|