IdaCharlotte
Antall Innlegg : 228 Join date : 23.06.2009 Age : 29 Bosted : Tromsø
| Tema: Tromsø- Narvik -(Luleå?) Man Jun 07 2010, 21:53 | |
| Er det noen som vet hvordan jeg og Lotta kan komme oss til tåget i narvik fra tromsø? eller til luleå i Juli? | |
|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Tromsø- Narvik -(Luleå?) Tir Jun 08 2010, 11:38 | |
| |
|
IdaCharlotte
| Tema: Re: Tromsø- Narvik -(Luleå?) Tir Jun 08 2010, 14:06 | |
| | |
|
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Tromsø- Narvik -(Luleå?) Tir Jun 08 2010, 15:28 | |
| - IdaCharlotte skrev:
jeg har snakket med de på trafikktreangelen, hunden må være under i bussen altså lamme bagasjen. tog vet jeg at jeg må ta...
NSB må mann betale for hund. men de går ikke fra narvik.. men Takk for svar Vet ikke hvor langt du må kjøre buss, men det kan bli meget varmt i bagasjerommet på bussen! Var en del russere som kjørte nedover til Kroatia under EUW-07 og da hadde det dødd en del hunder av varme (de hadde sittet i bur i bagasjerommet) Nå er det riktignok litt lenger fra Russland til Kroatia, og sikkert litt varmere også, men... | |
|
IdaCharlotte
| Tema: Re: Tromsø- Narvik -(Luleå?) Tir Jun 08 2010, 15:43 | |
| - Marita skrev:
- IdaCharlotte skrev:
jeg har snakket med de på trafikktreangelen, hunden må være under i bussen altså lamme bagasjen. tog vet jeg at jeg må ta...
NSB må mann betale for hund. men de går ikke fra narvik.. men Takk for svar Vet ikke hvor langt du må kjøre buss, men det kan bli meget varmt i bagasjerommet på bussen! Var en del russere som kjørte nedover til Kroatia under EUW-07 og da hadde det dødd en del hunder av varme (de hadde sittet i bur i bagasjerommet) Nå er det riktignok litt lenger fra Russland til Kroatia, og sikkert litt varmere også, men... Lotta skal IKKE under i bussen. Funnet ut Mamma kjører meg til også tar jeg bussen hjem med henne inne i lammee meg til det kommer noen alergikere, så da går jeg av bussen å går hjem x) ( kan bli langt menmen).. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Tromsø- Narvik -(Luleå?) | |
| |
|