Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Vari Kennel Bur Søn Jun 06 2010, 19:49 | |
| Skal kjøpe nytt bur til India, og er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal velge fra Vari Kennel. Hun er 7 måneder og ca 47 cm pr dags dato. Buret skal brukes i bil/fly. Noen som har noen formening om dette? Interm. eller large? | |
|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Vari Kennel Bur Ons Jun 09 2010, 12:09 | |
| - Christine skrev:
- Skal kjøpe nytt bur til India, og er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal velge fra Vari Kennel. Hun er 7 måneder og ca 47 cm pr dags dato. Buret skal brukes i bil/fly. Noen som har noen formening om dette? Interm. eller large?
For Pinscher kan du kjøpe intermedium. Buret skal for å være godkjent for flyreise ha pluss 10 cm ekstra høyde. |
|
Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Vari Kennel Bur Ons Jun 09 2010, 13:18 | |
| - Junior skrev:
- Christine skrev:
- Skal kjøpe nytt bur til India, og er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal velge fra Vari Kennel. Hun er 7 måneder og ca 47 cm pr dags dato. Buret skal brukes i bil/fly. Noen som har noen formening om dette? Interm. eller large?
For Pinscher kan du kjøpe intermedium.
Buret skal for å være godkjent for flyreise ha pluss 10 cm ekstra høyde. Takk Når du sier pluss 10 cm høyde, mener du da mankehøyde + 10 cm, eller 10 over hodet? Kanskje dumt spørsmål men... | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Vari Kennel Bur | |
| |
|