Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Dvergpinscher selges!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

Dvergpinscher selges! Empty
PosteTema: Dvergpinscher selges!   Dvergpinscher selges! EmptySøn Mai 02 2010, 00:07

Jeg vet ikke hvem dette gjelder, for jeg fikk denne mld på mobilen for noen dager siden. Så da legger jeg ut den her:

Sender en fellsmelding om en dvergpinscher gutt som er på jakt etter et godt og trygt hjem, etter å ha blitt hentet hjem igjen av oppdretter i dag! (28.04). Han er bror av tispen som ble BIS på valpeshowet i Dalane Hundeklubb. Hvir noen vet om noen som kan være interessert, si fra, så skal jeg formidle kontakt! Han er ca 5 måneder gammel. Kr.10.000, kan delbetales med skriftlig avtale.

Hilsen Annika

Vil ikke legge ut mob nr hennes her, så om noen vil sende henne en mld, send meg en PM så får du nummeret wink3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Marion G

Marion G

Antall Innlegg : 995

Dvergpinscher selges! Empty
PosteTema: Re: Dvergpinscher selges!   Dvergpinscher selges! EmptySøn Mai 02 2010, 18:03

Jeg vet hvilken hund det gjelder.Bare ta kontakt PM til meg så skal jeg videreformidle nr
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/

Dvergpinscher selges!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dvergpinscher gutt selges. *SOLGT*
» Dvergpinscher Hanne 1 år og Dvergpinscher Tispe 6 mnd til omplassering
» Reisebag selges
» Div. selges/gis bort
» Div. utstyr selges!