IdaCharlotte
Antall Innlegg : 228 Join date : 23.06.2009 Age : 29 Bosted : Tromsø
| Tema: Hjemmelaget hundeleke Lør Apr 24 2010, 16:08 | |
| | |
|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hjemmelaget hundeleke Lør Apr 24 2010, 18:18 | |
| Tja, lager og lager, men jeg har en del hjemmelagete leker også... Poppulære leker her er f.eks. en lang sokke-tauknute og en skinnfille/saueskinnbit fra et gammelt og ødelagt saueskinn... Sokke-tauknuten er helt genial og hundene elsker den...når man har sokker med hull i, som man ikke gidder lappe men har tenkt å kaste, knyter man de bare sammen i en remse så det blir et slags sokketau med knuter...billig, poppulært og naturvennlig resirkulering av brukte ting, hehe...! | |
|
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Hjemmelaget hundeleke Lør Apr 24 2010, 18:21 | |
| Her er valpene alltid glade i sokker, og i dorullhylser. Ellers er mine voksne veldig glade i bruskorker, og hylser som det har vært pakkebånd på. Ellers lager jeg ikke så mye leker selv akkurat, men heller finner på at ting som er ment for en ting, fint kan brukes som hundeleker.. det er vel bare fantasien som stopper en der hehehe... Dog har jeg tidligere sydd pelsrotter til dvergpinscherene i fuskepels som har vært veldig poppis... | |
|
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Hjemmelaget hundeleke Lør Apr 24 2010, 18:49 | |
| Noe av det morsomste Azarel vet om er tomme brusflasker. Gi ham en tomflaske så kan han være opptatt i flere timer. Og godbiter inni tomme doruller er også gøy, men de varer ikke så lenge da. Har også laget tauknuter av en gammel utslitt dongeribukse, men de klarer han også å ødelegge relativt fort. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Hjemmelaget hundeleke | |
| |
|