| Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... Ons Apr 14 2010, 21:01 | |
| En sånn en har jeg lyst på også Jeg satt en kveld og titta på di sjokolade brune dvergpinscherene, gud noe så flott |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... Tor Apr 15 2010, 04:46 | |
| Veldig fine farger ja. Er det noen helsemessige årsaker til at denne fargen ikke er tillatt? Noen som vet noe rundt dette? Litt interessant. | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... Tor Apr 15 2010, 05:28 | |
| Lager en ny tråd under Avl og Oppdrett. | |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... Tor Apr 15 2010, 08:22 | |
| Så vakre,vet flere som kunne tenket seg denne fargen | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... Tor Apr 15 2010, 09:19 | |
| I og med at fargen ikke er tillatt her hjemme, så tror jeg ikke jeg hadde giddet å bruke eksempelvis 30 000 kroner på å importere en hund som ikke kan "brukes til noe", om du skjønner. Da snakker man dyr hobby Men når det er sagt så er det jo ikke verre enn å sjekke hva ting koster (kosehunder koster jo mindre enn potensielle utstillingshunder i USA). Sussie på Soritas bor jo i USA og vet sikkert litt om hva ting koster og det er jo andre som har importert hunder fra USA før. Det er vel kanskje sj/røde hunder i England også? Jeg syns personlig at hundene som er i FCI-standard generelt er penere, men det er jo smak og behag og spiller ingen rolle om du bare skal ha pga fargen | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... Tor Apr 15 2010, 09:49 | |
| | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... Tor Apr 15 2010, 09:51 | |
| Import fra Usa kan koste så mangt.. Kommer an på om man kjøper fra en stor og seriøs oppdretter, eller en useriøs (typ puppymills ). Skal man ha en kvalitetshund så koster det deretter, i Usa er de kjent for å skille på valper til selskap og valper til utstilling og avl. Prisene settes deretter. Så kommer opphold til rabiesvaksine og blodprøve er godkjent, reisen over, fortolling osv. | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... | |
| |
|
| |
| Mulig jeg banner i kjerka nå, men.... | |