|
|
| relexation protocol | |
| | Av | Innlegg |
---|
chester
Antall Innlegg : 190 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: relexation protocol Tir Apr 13 2010, 20:04 | |
| Mener å huske at det på det gamle forumet var skrevet om en relexation protocol. Har funnet siden det stop skrevet på på internett, men mener å huske at det var lest inn eller filmet eller noe sånt og?? Men finner ikke det igjen. Fant bare relexation protocol day 1 på youtube.. Noen som vet hvor man finner de andre dagen?? | |
| | | Åse Lange
Antall Innlegg : 9 Join date : 10.04.2010
| Tema: Relaxation Protocol lydfiler - kjempenyttig ro/bli/alenetreningsopplegg Fre Jul 02 2010, 20:45 | |
| http://championofmyheart.com/relaxation-protocol-mp3-files/Og du kan søke på YouTube etter "relaxation protocol", "Overall", "McDevitt" "CU", "RP Day One/Two/etc." for å se eksempler på trening i praksis (med forbehold om at ikke alt er like bra, selvsagt!). (CU = boken Control Unleashed, som anbefales sterkt for alle med hunder som trenger å lære avslapning, fokus, av-og-på-knapper, og mye annet. Oppr skrevet for sportshunder, men mye mer generell anvendelse. Klikkerfilosofibasert, men ikke "ren klikkertrening" etter Canis' definisjon.) | |
| | | chester
Antall Innlegg : 190 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: relexation protocol Lør Jul 03 2010, 00:11 | |
| Tusen takk. Denne kommer til å komme godt med.
Den control unleashed boken du snakker om, selges den i butikken og selges den på norsk?? | |
| | | Åse Lange
Antall Innlegg : 9 Join date : 10.04.2010
| Tema: Control Unleashed-bok Lør Jul 03 2010, 07:16 | |
| Nei og nei, dessverre. Canis.no har den. Men den er virkelig genial... Hadde gjort seg som "bruksanvisning" for de fleste pinschere/dvergpinschere jeg kjenner! (Og mange andre hunder også.) Ta og google litt så finner du sikkert masse anmeldelser og beskrivelser av innholdet.
Det finnes også en DVD (eller to nå, faktisk) som viser ting i praksis, men disse er ikke noen erstatning for boken - boken først eller bare boken for de som må velge.
| |
| | | Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: relexation protocol Søn Jul 04 2010, 15:11 | |
| - Åse Lange skrev:
- Nei og nei, dessverre. Canis.no har den. Men den er virkelig genial... Hadde gjort seg som "bruksanvisning" for de fleste pinschere/dvergpinschere jeg kjenner! (Og mange andre hunder også.) Ta og google litt så finner du sikkert masse anmeldelser og beskrivelser av innholdet.
Det finnes også en DVD (eller to nå, faktisk) som viser ting i praksis, men disse er ikke noen erstatning for boken - boken først eller bare boken for de som må velge.
Hm, kjedelig, jeg har nettopp kjøpt Control Unleashed-dvd-ene (en serie på 5 eller noe). Men ikke boken... får vel shoppe litt da. De er uansett litt dyre, så kan sikkert låne dem bort i Oslo når jeg er ferdig med dem selv. (så slipper alle å blakke seg på det) | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: relexation protocol | |
| |
| | | | relexation protocol | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|