| Linkehjelp | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Linkehjelp Søn Apr 11 2010, 15:01 | |
| Noen som vet hvordan man lager en link der man vil at siden skal åpnes i nytt vindu? Skal være på hjemmesiden min. | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Linkehjelp Søn Apr 11 2010, 15:13 | |
| I de systemene jeg er vant til er det et valg som heter Target og der velger jeg den som heter "_blank". | |
|
| |
Julie
| Tema: Re: Linkehjelp Søn Apr 11 2010, 18:34 | |
| Hmm.. Jeg bruker one.com. Jeg har bare alternativet "sett inn en hyperkobling" åsså må jeg skrive inn adressen der.. Kanskje det ikke går an å åpne linken i nytt vindu da.. | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Linkehjelp Søn Apr 11 2010, 19:17 | |
| Av og til i vinduet du skal skrive inn navnet på hyperlinken kan du hake av i en boks for om det skal åpnes side(hyperlinken) i nytt vindu (kjenner ikke one.com, men...). Vet at lene/Azarel bruker one.com - kanskje hun vet det?
Lykke til, Gerd Marit | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Linkehjelp Søn Apr 11 2010, 20:04 | |
| Dersom du skal ha HTML kode: - Kode:
-
<a href="url adresse" target="_blank">Tekst, bilde</a> | |
|
| |
Julie
| Tema: Re: Linkehjelp Søn Apr 11 2010, 21:46 | |
| - Eva skrev:
- Dersom du skal ha HTML kode:
- Kode:
-
<a href="url adresse" target="_blank">Tekst, bilde</a> Hehe. Hva gjør jeg med dette? Blond? Jeg? | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Linkehjelp Søn Apr 11 2010, 21:47 | |
| - Gerd-Marit skrev:
- Av og til i vinduet du skal skrive inn navnet på hyperlinken kan du hake av i en boks for om det skal åpnes side(hyperlinken) i nytt vindu (kjenner ikke one.com, men...). Vet at lene/Azarel bruker one.com - kanskje hun vet det?
Lykke til, Gerd Marit Jeg bruker bare serveren til one.com. Lager hjemmesiden i eget program. Men i det programmet jeg bruker så har jeg heller ikke fått til å ordne så linkene åpner seg på egen side, så kan desverre ikke hjelpe der. | |
|
| |
Julie
| Tema: Re: Linkehjelp Søn Apr 11 2010, 21:49 | |
| - Lene skrev:
- Gerd-Marit skrev:
- Av og til i vinduet du skal skrive inn navnet på hyperlinken kan du hake av i en boks for om det skal åpnes side(hyperlinken) i nytt vindu (kjenner ikke one.com, men...). Vet at lene/Azarel bruker one.com - kanskje hun vet det?
Lykke til, Gerd Marit Jeg bruker bare serveren til one.com. Lager hjemmesiden i eget program.
Men i det programmet jeg bruker så har jeg heller ikke fått til å ordne så linkene åpner seg på egen side, så kan desverre ikke hjelpe der. Mulig det ikke går an da. Ingen krise. Takk for hjelp folkens! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Linkehjelp Man Apr 12 2010, 09:07 | |
| - Julie skrev:
- Eva skrev:
- Dersom du skal ha HTML kode:
- Kode:
-
<a href="url adresse" target="_blank">Tekst, bilde</a> Hehe. Hva gjør jeg med dette? Blond? Jeg? Hehe.. Dersom du har oppsettet i koder, kan du lime inn den koden der du vil ha linken din. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Linkehjelp Man Apr 12 2010, 10:13 | |
| Jeg kan fixe alle linkene dine slik at de åpner seg i nytt vindu. Jeg kan gjøre det i kveld. Og så kan jeg lære deg trixet som gjør at vi "genier" klarer dette. |
|
| |
Julie
| Tema: Re: Linkehjelp Man Apr 12 2010, 14:37 | |
| - Norwinstars skrev:
- Jeg kan fixe alle linkene dine slik at de åpner seg i nytt vindu. Jeg kan gjøre det i kveld.
Og så kan jeg lære deg trixet som gjør at vi "genier" klarer dette. Jeg har bare en link som skulle vært fiksa. Linkene på linkesiden min skal jeg fjerne, og starte helt på nytt med. Der er det bare kaos. Hvis du kan lære meg trikset, så skal du få slippe å gjøre jobben! I LOVE YOU!! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Linkehjelp Man Apr 12 2010, 14:42 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Linkehjelp | |
| |
|
| |