Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 4 år og forlovelse!!

Go down 
+21
Maiken
Ann-Helen
Lene
Kaja
Marie
Garp
Caroline
Maria
Hera
Bente
Marte
Kinkade
Julie
Anne
CamillaB
Camilla J
Simira
Bente L
Anita.K
Linn
Fixa
25 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

4 år og forlovelse!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: 4 år og forlovelse!!   4 år og forlovelse!! - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 19:34

CamillaB skrev:
så koselig floating min sambo og jeg feiret 8 år sammen igår, og 2 års forlovelse idag, det er knallkost å være forlovet plain3

OI, GRATULERER til dere også, ja det er kjemmpe kos, føler jeg bare går rundt å smiler hele tiden laughs
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

4 år og forlovelse!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: 4 år og forlovelse!!   4 år og forlovelse!! - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 19:38

Garp skrev:
Grattis Ingrid og Øyvind!! Dere er verdens søteste par, så dere får nok det fint også videre i livet deres! happy4 Garp sender en stor suss til dere begge! smellkyss3

Og søteste Fixamor!!

Klem fra oss.

balloon3

Tuuusen takk jump3

Han kunne ikke gjordt det bedre, at Fixa kom med ringen, er sååå mye bedre enn å gjemme ringen i et kake stykke, eller i et glass, så flink som jeg er hadde jeg sikkert slukt hele greia happy4 Så der ble jeg imponert altså, hadde blitt glad uansett altså, men det der smeltet hjerte mitt, Fixa fikk jo et litt ekstra søtt utrykk også da, sitter å fanget å ser på meg med de øynene, om jeg please kan ta av den fæle greia rundt foten hennes wub4 wub4
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

4 år og forlovelse!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: 4 år og forlovelse!!   4 år og forlovelse!! - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 20:00

TUSEN TAKK for gratulasjoner alle sammen, blir jo ikke mindre glad av å lese alt dette biggrin Jeg har vært utålmodig sååå lenge, for jeg vil liksom komme igang, så har jo mast og hintet om at jeg mangler noe på fingern *fnis*, så etter det hele så sa han at hadde jeg ikke mast sånn, så hadde han ventet til 5 års dagen, så det ble en "rund" dag da. Men han viste hvor mye det betydde for meg, så da hadde det ingen betydning et år fra eller til wub4

Dato ja, gosj, nei det har vi ikke satt enda, utrolig mange som har spurt om det, får jo nesten litt hetetokter her. Øyvind har hatt en sånn teit regel da (derfor han ikke ville forlove seg noe tidlig også), det er at når han har fridd, så skal giftemål skje innen 3 år, 3 år er max. Vi tar det som det kommer regner jeg med, jeg stresser hvertfall ikke med å gifte meg, jeg kunne gått forlovet lenge jeg for min del. Så vi får se hva det blir til happy3

Så innen 3 år blir vell svaret tror jeg unsure3 biggrin
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

4 år og forlovelse!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: 4 år og forlovelse!!   4 år og forlovelse!! - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 20:17

Gratulerer så mye! biggrin
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

4 år og forlovelse!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: 4 år og forlovelse!!   4 år og forlovelse!! - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 21:48

Gratulerer så mye!!! happy5

Såå flink han var som gjorde det 100% på "rette måten", til og med jeg som ikke har noen ting med det å gjøre blir jo rørt jo, hihi! happy4

Her går det heller ikke fort, så du får trøste deg med at vi er så mange her som nærmer oss eller har bikket 10 år sammen, da blir plutselig ikke de 4 årene med venting så fryktelig allikevel, haha...! happy4
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

4 år og forlovelse!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: 4 år og forlovelse!!   4 år og forlovelse!! - Page 2 EmptyOns Mar 17 2010, 20:04

Simira skrev:
CamillaB skrev:
så koselig floating min sambo og jeg feiret 8 år sammen igår, og 2 års forlovelse idag, det er knallkost å være forlovet plain3

8 år! Det er lenge... hvordan greier dere å vente med bryllup? wink3 Innser at det kanskje ikke er like viktig for alle, men når man først er forlovet...
hehe vært forlovet i "kun" 2 år da, og de første 5 årene var vi unge. Samt at det koster å gifte seg, iallefall mitt bryllup (Laughing), så det måtte spares litt, samt at vi gjerne vil være ferdige med utdannelse først, og så har vi huset som koster oss masse penger.. Men planene er klare happy6 ikke så veldig lenge igjen nå happy5
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Sponsored content





4 år og forlovelse!! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: 4 år og forlovelse!!   4 år og forlovelse!! - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
4 år og forlovelse!!
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Vi gratulerer...-
Gå Til: