Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Islendis

Islendis


Antall Innlegg : 62
Join date : 30.12.2009

Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty
PosteTema: Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?   Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? EmptyTor Mar 11 2010, 17:42

Hei.

Er det nokon her inne som har erfaring med Fôrimport? www.forimport.no
Har sendt dei ein forespørsel på e-post angåande kjøp og evt transport av dette Franks Pro Gold foret, men har ikkje fått svar.

Kan i samme slengen spørre om det er nokon som har erfaring med dette foret? Evt andre anbefalingar? Er jo ein jungel av hundefor...!
Har ei pinschertispe som har slete med litt flass i pelsen og tørr pels, har tidligare brukt eukanuba og brukar no apetitt lam og ris.

Håpar nokon kan svare.. Smile

Mvh. Ann-Kristin
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty
PosteTema: Re: Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?   Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? EmptyTor Mar 11 2010, 17:59

Har du prøvd Royal Canin? Jeg holder meg til kjente merker, må jeg innrømme. Så her går det i Eukanuba, Royal Canin osv. Ikke ofte vi skifter da.

Jeg ville også prøvd noe som går spesielt på hud og pels, som Dr Baddaky's fiskeolje.
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty
PosteTema: Re: Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?   Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? EmptyTor Mar 11 2010, 18:08

Heisan
Jeg bruker Franks pro gold.jeg kan bare skryte av det.Det var en periode her dem ikke hadde dette foret.Prøvde da ut noen andre typer for,og hundene mine ble da matte i pels,og magre,og mye mer avføring. Nå har de i ettertid fått foret tilbake,og hundene er like fine i både pels og avføring igjen.Jeg har prøvd en masse typer for men av alle typene jeg har prøvd er det dette foret jeg er mest fornøyd med.
Jeg anbefaler det på det sterkeste. Eneste foret jeg synes funket utenom var specifik. Ellers så prøvde jeg ut Pro Plan ,Royal canin og Sportsmans Pride. Uten at jeg var så fornøyd med dem typene.
Lykke til med valg av for.
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Islendis

Islendis


Antall Innlegg : 62
Join date : 30.12.2009

Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty
PosteTema: Re: Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?   Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? EmptyTor Mar 11 2010, 18:11

Brukar lakseolje i foret ja, og pelsen har blitt mjukare men ho har fortsatt flass..

Har tenkt på Royal Canin ja, men høyrer mange har reagert på det foret og. Dei har visst kjøpt opp nokre småfabrikkar som har gjort at kvaliteten på foret har blitt dårlegar. Var eine veterinæren her som snakka om det.
Og Eukanuba er prøvd, hadde samme problemet der + at ho ikkje likte det så godt. Ho et Apetitten mykje bedre, men det er jo igjen ikkje toppkvalitet for da..

Men eg håpar på svar frå desse folka etterkvart ang. transport osv.. Kan jo ikkje køyre til Trondheim kvar gong det er tomt for hundemat.. :p Det er såvidt eg har skjønt kun dei som forhandlar dette foret i Norge?
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty
PosteTema: Re: Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?   Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? EmptyTor Mar 11 2010, 18:14

Ja, du må jo finne ut hva hun fungerer best på og liker Smile Mine hater Hills, så der har jeg gitt bort 10 kg en gang....
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Islendis

Islendis


Antall Innlegg : 62
Join date : 30.12.2009

Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty
PosteTema: Re: Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?   Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? EmptyTor Mar 11 2010, 18:17

Ja, har skjønt at det egentleg er berre å prøve seg fram.. Smile

Men da er det vertfall andre som har prøvd dette foret med godt resultat da:) Får ringe dei på mandag om eg ikkje får respons på e-posten..

Takk for svar i alle fall!!Smile
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty
PosteTema: Re: Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?   Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? EmptyTor Mar 11 2010, 21:50

Du kan jo ringe Tysvær Zoo som jeg kjøper foret fra å høre om leverandører og slikt. Jeg har bare positive erfaringer med det,og så lenge det er på markedet kommer jeg aldri til å slutte med det.
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Sponsored content





Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty
PosteTema: Re: Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?   Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)? Empty

Til Toppen Go down
 
Erfaringar med Fôrimport (Trondheim)?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» NKK Trondheim 3/7-11
» NKK-Trondheim
» NKK TRONDHEIM
» NKK Trondheim
» Valpesosialisering i Trondheim?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: