Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
runa

Antall Innlegg : 19

Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars. Empty
PosteTema: Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.   Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars. EmptyTir Mar 02 2010, 20:28

Hei!
Jeg trenger hundevakt fra 15. til 24.mars, da jeg skal på studietur til Roma. Samboeren min jobber mye, og kan bare ta med en hund på jobb. Hunden det gjelder er Anni, en 3 år gammel pinscherjente. Det er en sjanse for at hun kan være litt "premenstruell" i den perdioden, for vi forventer løpetid i beg av april.
Runa Aadalen
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.   Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars. EmptyTir Mar 02 2010, 20:42

Søren, skulle til å si at jeg skulle spørre Bård om vi kunne ha henne igjen, for I LOOOVE ANNI, men når hun er premenstruell tror jeg ikke jeg tar sjansen på det i og med at jeg har en meget kjærlighetssyk unggutt her, som fortsatt ikke helt har glemt langhelgen da han fikk smaken på det gode liv.... happy4
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
runa

PosteTema: Re: Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.   Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars. EmptyTir Mar 02 2010, 21:18

Hehe. Nei, Nina, det kan vel bli masete. Jeg har utrolig uflaks med timingen, det har jo skjedd før at hun fikk løpetid mens hun ble passet. -Denne turen kunne jeg jo ikke bestemme tiden på selv. Håper noen andre har lyst til å ta utfordringen. Hun er jo veldig søt og snill. Smile
Til Toppen Go down
marit83

marit83

Antall Innlegg : 88

PosteTema: Re: Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.   Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars. EmptyTir Mar 02 2010, 23:25

Jeg kan sikkert ha henne hvis hun går godt overens med Dina. Da må de nesten får treffes først, men det hadde vært veldig gøy det Smile Jeg er bare hjemme den tiden, så da blir de ikke mye alene.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/hunterfieldsDina
runa

PosteTema: Re: Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.   Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars. EmptyOns Mar 03 2010, 13:43

Det hadde jo vært fint. Kan du sende meg en melding om hvor dere bor osv.? happy6

Hilsen Runa happy5
Til Toppen Go down
runa

PosteTema: Re: Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.   Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars. EmptyTor Mar 04 2010, 21:39

Hei alle sammen. Takk for alle forsøk på å få til pass. Nå har jeg fått noen til å passe henne den uken, så da er alt i orden. happy3

Hilsen Runa
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.   Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars. Empty

Til Toppen Go down

Trenger hundepass til Anni 15.mars til 24.mars.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Scot trenger barnevakt 31. mars - 4. april
» Hundepass / bytting av hundepass i Oslo
» Er det noen som trenger hundepass ?
» Trenger hundepass til Kiwi igjen :p (i påsken)
» Trenger hundepass helgen 4. august 2012