Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Skuffa!!

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyOns Feb 17 2010, 16:23

Marita skrev:
helle skrev:

Om man skal ha en grense, så er det vel gjerne naturlig å ha grensen på det stedet som er så langt unna at det er umulig å kjøre frem og tilbake på samme dag. At man MÅ ha overnatting.. Samt bør mengen utstillinger i området også telle..

Og hvor langt er det umulig å kjøre fram og tilbake på samme dag? Vi kjørte tur/retur Stavanger for noen år tilbake UTEN overnatting. Det tok 9 timer hver vei...

Det er vel ikke spesielt forsvarlig om man kun er en person som kjører...

Nei, hva vet jeg.. Jeg tenker at 8-9 timers kjøring på en dag er nok, dvs 4-5 timer hver vei da.. Men har ærlig talt ikke tenkt så mye på det..

Umulig var kanskje dumt ordvalg av meg. Forsvarlig er kanskje et bedre valg.
Til Toppen Go down
*Cathrina*

*Cathrina*

Antall Innlegg : 359

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyOns Feb 17 2010, 23:33

Nå har jeg bare ''mumla'' over det meste hær,
MEN må si meg ening med Fixa/Ingrid her.

Får oss (meg jalefall) som ikke har mye penger (som ser ut som ikke har vært et dilmema hær)
er det ikke Alle som har RÅ til å dra langt unna, å ligger over å alt det der.

Nå skal jo jeg stille på oppdal lørdag å kjøre til oslo samma dag får å komme meg på
spesialen også, da den betyr litt får meg.
MEN syntes ikke at det skal hindre andre til å stille andre plasser.
syntes det blir får dumt rett å slett!.

Jeg har vært dritt plakk i 7-8 mnd nå. å har lakt av penger til denne turen.
men hadde jeg ikke hatt penger eller noe hadde jeg blitt fårbanna om jeg MÅTTE
dra til oslo å stille når jeg Egentlig kunne stille i ''trondheim'' men noen har stoppet det.

Alle har ikke mye penger hær i livet skjønner dere, å di fleste vil på så mange utstillinger man får til.
Syntes jalefall di ''små'' plassene, der det ikke er så mange utstillinger kunne fått låv.
Kjønner om det hadde vært en annen utstilling samma dag ''like'' ved/ der det er mye utstillinger. der kunne man''stoppet'' det.

Som flest vet er ikke mine pc/skrive egenskaper di beste men håper dere kjønner påenge mitt hær.
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
*Cathrina*

*Cathrina*

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyOns Feb 17 2010, 23:35

pluss jeg er alene å må kjøre alt selv. så jeg må kjøre til oslo (jeg liker IKkE lange turer fåresten)
helt alene. rett fra utstilling til oslo. å hjem dagen etter.. Fy jeg kommer til å bli trøtt:P hehe
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-

Antall Innlegg : 1025

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyOns Feb 17 2010, 23:45

Jeg orker ikke å diskutere dette med utstillingene og hva klubben har sagt ja/nei til, MEN: jeg regner med at de som er blakk, og ikke har god råd ikke melder på utstillinger og reiser uansett?? Jeg har ikke vært på utstilling på veeeeeeeldig lenge grunnet dårlig råd i hvertfall.. Og det til og med på utstillinger som har vært "like i nærheten".. huh3

Man MÅ jo ikke stille ut selv om det er utstilling i "nabolaget" liksom.. Smile

Ellers så ser jeg begge sin side i denne saken Smile
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyOns Feb 17 2010, 23:55

*Cathrina* skrev:

Får oss (meg jalefall) som ikke har mye penger (som ser ut som ikke har vært et dilmema hær)

Nå skal jo jeg stille på oppdal lørdag å kjøre til oslo samma dag får å komme meg på

dra til oslo å stille når jeg Egentlig kunne stille i ''trondheim'' men noen har stoppet det.

Alle har ikke mye penger hær i livet skjønner dere, å di fleste vil på så mange utstillinger man får til.
Syntes jalefall di ''små'' plassene, der det ikke er så mange utstillinger kunne fått låv.
Kjønner om det hadde vært en annen utstilling samma dag ''like'' ved/ der det er mye utstillinger. der kunne man''stoppet'' det.

Som flest vet er ikke mine pc/skrive egenskaper di beste men håper dere kjønner påenge mitt hær.

Skal ikke en gang begynne med å legge ut om hvor mye jeg konstant går i minus, for det ville blitt alt for deprimerende... Er nok ikke bare du som sliter for å få endene til å møtes, vi er nok i godt selskap der, men min økonomi endrer ikke min mening når det kommer til Spesialen, og jeg er ganke sikker på at det ikke er økonomien til de andre her inne som avgjør deres mening i denne saken heller... wink3 Har man ikke råd til å dra på utstilling så får man jo bare droppe det da, man kan ikke alltid få det som man vil her i livet dessverre, sånn er det bare, men jeg syns ikke akkurat det er no krise at man ikke får dra på noen "trøsteutstilling" av den grunn... huh3 Jeg får antakelig ikke råd til å reise på verdensvinneren nå allikevel, litt for mye syke dyr på gang om dagen....har gledet meg til dette i lange tider, men går det ikke så går det ikke, sånn er det bare, og da kan det jo være det samme om jeg får dratt på en annen utstilling i nærheten eller ikke hvis det var Verdensvinneren jeg ville på... Cool

Nina, Jonas, Otto, Emma og Issi (Nuch Rattenjäger Jolly Junior, NUch SeUch DkUch NordUch AD Gangland Wolfrider's Bearclaw, NUch SeUch DkUch NordUch C.I.B. Dark Angels Nisha Nordic Spirit & Isis Nordic Princess King Black)

Skuffa!! - Page 3 FB-2
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
*Cathrina*

*Cathrina*

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyTor Feb 18 2010, 00:01

-linda- skrev:
Jeg orker ikke å diskutere dette med utstillingene og hva klubben har sagt ja/nei til, MEN: jeg regner med at de som er blakk, og ikke har god råd ikke melder på utstillinger og reiser uansett?? Jeg har ikke vært på utstilling på veeeeeeeldig lenge grunnet dårlig råd i hvertfall.. Og det til og med på utstillinger som har vært "like i nærheten".. huh3

Man MÅ jo ikke stille ut selv om det er utstilling i "nabolaget" liksom.. Smile

Ellers så ser jeg begge sin side i denne saken Smile

joa ening.
MEN jeg SKAL ha råd til å stille i nærheten happy4 mad1
hehe.. Men det blir værre når det kommer til overnattinger å 1000kr i bensin;)

Jeg skal jo på denne utstillinga. å har ikke vært på en eneste utstilling langt unna siden i sommer!
fordi min økonomi.

Men var heller ikke dilemaet her. det var , er man ''blakk'' å ikke har råd til å reise, Men kan stille rett ved der man bor, så VIL man jo seff stille! det var poenge. å da er det surt om noen ''hindrer'' oss i det happy6

får meg i år spiller det jo ingen rolle, men hadde jeg satt meg i ingrid sine sko hær hadde jeg vært mere frustrert en henne innocent3

300kr hadde jeg fått til liksom, men 2000 bli værre får å sette det på spissen i pris happy3
Til Toppen Go down
*Cathrina*

*Cathrina*

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyTor Feb 18 2010, 00:12

Nina skrev:
*Cathrina* skrev:

Skal ikke en gang begynne med å legge ut om hvor mye jeg konstant går i minus, for det ville blitt alt for deprimerende... Er nok ikke bare du som sliter for å få endene til å møtes, vi er nok i godt selskap der, men min økonomi endrer ikke min mening når det kommer til Spesialen, og jeg er ganke sikker på at det ikke er økonomien til de andre her inne som avgjør deres mening i denne saken heller... wink3 Har man ikke råd til å dra på utstilling så får man jo bare droppe det da, man kan ikke alltid få det som man vil her i livet dessverre, sånn er det bare, men jeg syns ikke akkurat det er no krise at man ikke får dra på noen "trøsteutstilling" av den grunn... huh3 Jeg får antakelig ikke råd til å reise på verdensvinneren nå allikevel, litt for mye syke dyr på gang om dagen....har gledet meg til dette i lange tider, men går det ikke så går det ikke, sånn er det bare, og da kan det jo være det samme om jeg får dratt på en annen utstilling i nærheten eller ikke hvis det var Verdensvinneren jeg ville på... Cool

Haha dere missfårstår jo helt mitt påeng her biggrin

Si at dere har 300kr ? ok?
dere vil gjære stille fårdi dere har råd til det.
men der har ikke rå til å stille får 1,500kr...
dere har Friske hunder å alt er ok!
dere har bestemt dere dere skal stille i nærheten å da blir det 300 kr , jippii, vi har råd til å vise flotte hundene våre:)...

Så får dere i etter tid vite Nei dere kan ikke stille fårdi spesialen i oslo 8 timer unna skal ha utstilling da, sorry mac.
da koster det så mye penger at vi ikke har rå lengere,. å kunne da ikke vise våre flotte friske hunder fram happy6 .

Da skjønner du vel litt at det er trist man ikke kan stille en plass som er billigere?
pluss man har kansje andre raser så man vil stille med også. Da kan man stille 2 hunder i nærheten
en å stille 1 hund får over 1000kr 8 timer unna.. det er det jeg prøver på her.
Til Toppen Go down
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyTor Feb 18 2010, 00:15

*Cathrina* skrev:
pluss jeg er alene å må kjøre alt selv. så jeg må kjøre til oslo (jeg liker IKkE lange turer fåresten)
helt alene. rett fra utstilling til oslo. å hjem dagen etter.. Fy jeg kommer til å bli trøtt:P hehe

Haike med oss? happy6
Vi kjører til Oppdal på lørdags morgen, stiller der, kjører til Hokksund, overnatter og stiller på spesialen på søndag før vi kjører hjem igjen.
Så slipper du å kjøre hele veien alene, og så sparer du noen kroner i bensin ihverfall... wink3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
*Cathrina*

*Cathrina*

Skuffa!! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Skuffa!!   Skuffa!! - Page 3 EmptyTor Feb 18 2010, 00:30

Lene skrev:
*Cathrina* skrev:

Haike med oss? happy6
Vi kjører til Oppdal på lørdags morgen, stiller der, kjører til Hokksund, overnatter og stiller på spesialen på søndag før vi kjører hjem igjen.
Så slipper du å kjøre hele veien alene, og så sparer du noen kroner i bensin ihverfall... wink3

what3 skal dere også ?happy5
YeeY..wink3

da kansje det blir enda ''bedre'' får meg da wub4
takk lene happy6
du finner ut lure løsninger du ja:)
wub3
Til Toppen Go down
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

Skuffa!! - Page 3 Empty