Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) Empty
PosteTema: Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :)   Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) EmptyOns Feb 10 2010, 21:30

Jeg mener at dette er en av de røde guttene fra Irene i fjor sommer?

På bildet er det en rød pinschervalp, ser ut til å være 8-10 uker, som går igjennom et gult og grønt lekestativ. Det er en cairn terrier på bildet også.

Jeg får dessverre ikke lagt det ut, men kanskje noen som husker denne guttevalpen?
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) Empty
PosteTema: Re: Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :)   Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) EmptyOns Feb 10 2010, 21:36

Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) 5488_111382816810_521176810_2615939_5005179_n

Søte lille gutten min du tenker på? wub4
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) Empty
PosteTema: Re: Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :)   Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) EmptyOns Feb 10 2010, 21:43

JAAAA happy5 Du sendte meg bildet for lengelenge siden pga oppgaven min og jeg har brukt det, men så klarte jeg ikke å finne mailen og dermed ikke fotografen wink3 Skriver jo opp alle som har lånt meg bilder Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) Empty
PosteTema: Re: Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :)   Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) EmptyOns Feb 10 2010, 21:48

Ja det har du jo rett i Smile glemt det helt bort jeg laughs Bra det falt i smak happy6
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) Empty
PosteTema: Re: Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :)   Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :) Empty

Til Toppen Go down
 
Rød hannvalp, pinscher. Trenger navn på fotografen :)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Årets pinscher hannvalp i Sverige 2010!
» Spørsmål for eiere av Pinscher fra en fremtidig Pinscher-eier
» TRENGER STEMMER! :)
» Trenger din stemme
» Forvert søkes til dvergpinscher hannvalp 8 mnd! *flyttet*

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: