| Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni | |
|
+32Torhild Tildemor Garp Monica Nina (Kennel Dijontoma) Anita.K -Malin- Kennel Mirenzo Fixa Linn helle mona Caroline Unn *Cathrina* Tiny Amigo Gry Elena camillahoel Kaja pusevoffen Nero-Noir Magdalena Cesilie Maria Marion G Blomst CAMALIS Ann-Helen Marita Marte ~ Alphahunden ~ Kinkade 36 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Lør Jun 20 2009, 21:37 | |
| Gratulerer så mye til BIR- og BIM-dp, både voksen og valp, og til nydelige Fixa med sitt første cert, og gratulerer så mye til BIR-affen! Synd det ikke ble delt ut no CK, cert eller BIR til pinscher da... | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Lør Jun 20 2009, 22:29 | |
| | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Lør Jun 20 2009, 22:35 | |
| - Nina skrev:
- Gratulerer så mye til BIR- og BIM-dp, både voksen og valp, og til nydelige Fixa med sitt første cert, og gratulerer så mye til BIR-affen!
Synd det ikke ble delt ut no CK, cert eller BIR til pinscher da... Tuuusen takk Nina, er vanskelig å ble mere stolt enn det jeg er nå Syns det var synd med pinscherne jeg også, men dommeren var virkelig gnien på ck! | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Lør Jun 20 2009, 22:38 | |
| - *Cathrina* skrev:
- Fixa skrev:
- *Cathrina* skrev:
- Kaja skrev:
- *Cathrina* skrev:
- aha, skjønner hehe.
syndet da, så det var litt rot med dommeren å skriveren også. han målte Aimee å glemte hvor høyt han målet så hun måtte opp på nytt å aimee likte han vist ikke noe særlig Uten at jeg skal si for mye om denne dommeren.. Så er det jo dessverre endel dommere som ikke faller i smak hos hverken hund eller handler
Og i de stunder er man glad det kommer nye sjanser, nye utstillinger og andre dommere.. hehe helt sandt
Men jeg syntes at di som vant i dag Virkelig fortjente å få sitt førte chert etter å virkelig ikke idd opp
Håper de går bedre får oss i morra Ikke slemt ment altså, men virker som vi har stilt ut i flere år uten at fixa har oppnådd noe! Fixa har faktisk bare stilt på 10 utstillinger tilsammen fordelt på 1 år nå, der hun har fått 5 ck å et cert tilsammen. Å det vil jeg si er ganske bra! Så vi har ikke akkurat hatt grunn til å "gi opp". Vi stiller for morro skyld, og gir ikke opp om vi ikke får cert,bir eller bim, vi blir glade bare for en liten rød sløyfe, og smiler like bra før som etter når vi får blå også! stemmer det kom vel ut litt feil vi hadde akurat sovet litt når jeg sa det, så det var ment helt andeledes;) hehe. næi fixa har gjort det kjempe bra å det er fortjent var det jeg Mente dere har liksom vert med litt overalt om dere ikke har stilt også, så da troode jeg i halv søvnet at dere hadde vært med på litt mere en 10 stykk :roll: Men om vi hadde vært med på 40 utstillinger så er vell poenget det samme Da tar jeg natta, vi snakkes i morgen! | |
|
| |
Monica
Antall Innlegg : 146 Join date : 11.06.2009 Age : 38 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 01:05 | |
| Gratulerer så mye til BIR/ BIM og Cert vinnerene | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 09:11 | |
| - *Cathrina* skrev:
- hva er grønn da?
Fikk vite av ringsekriter at det var masse flott dper i dag:), å skulle hilse å si det. å at det var 2 stk som ikke var noe serlig.
(kjenner ho ja) hehe får di som måtte lurer på hvorfår jeg snakka med hu;) hehe Denne uttalelsen kunne kanskje vært utelatt?? Ellers vil jeg gratulerer Ingrid og Fixa med superplassering på Oppdal!! Superduperartig! Hun var jo plasseringen bak certet i fjor også, så dette er vel fortjent! Søte nydelige propellhalefixa! Grattis til BIR og BIM både voksne og valpiser! Og alle andre flotte hundene på Oppdal! Som Maja skrev junlet vi for fixa på sporslutt. | |
|
| |
Tildemor
Antall Innlegg : 48 Join date : 10.06.2009 Age : 46 Bosted : Harstad
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 09:33 | |
| | |
|
| |
Torhild
Antall Innlegg : 78 Join date : 14.06.2009 Age : 68 Bosted : Vejby i Danmark
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 13:08 | |
| Hjertelig tillykke med resultatet alle sammen. [b] Hvem var det som dømte? | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 13:39 | |
| Gratulerer så mye alle sammen | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 15:28 | |
| - Torhild skrev:
- Hjertelig tillykke med resultatet alle sammen. [b]
Hvem var det som dømte? Dommer for dagen var: Claudio De Giuilani. | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| |
| |
Timea
Antall Innlegg : 79 Join date : 12.06.2009 Age : 44
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 17:55 | |
| CONGRATULATIONS! Good done Ingrid! | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 19:55 | |
| - Timea skrev:
- CONGRATULATIONS! Good done Ingrid!
Thank you Timea! I havent stop smiling since i got the certification! It was Fixa's first Cert :cheers: | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Søn Jun 21 2009, 21:50 | |
| Kjempegrattis til Ingrid og Fixa med Certet! Og gratulerer til alle andre som er fornøyd med dagen! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni Man Jun 22 2009, 15:58 | |
| Gratulerer til alle som var fornøyde |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni | |
| |
|
| |
| Surnadal og Rindal Hundeklubb, OPPDAL 20.juni | |
|