Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ekerberg Søndag 7. feb..?

Go down 
+5
tulalula
Anniken Cicilie
ElinK
Maiken
Ane
9 posters
AvInnlegg
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyOns Feb 03 2010, 18:44

Hva med å arrangere et totalt uoffisielt treff igjen? biggrin
Yr.no kan fortelle oss at det skal bli sol,sol,sol og skarve 6 minus grader...

Nå skal det sies at yr er like flinke til å spå været som de fleste norske finansinstitusjoner er til å spå renta, så vi får ta det med en klype salt happy3

Kaffe, eventuelt te, serveres medbrakt.

Skal vi si kl 1300?
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyOns Feb 03 2010, 19:23

Høres veldig bra ut for meg, og regner med jeg kommer med både med far og sønn!! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyOns Feb 03 2010, 20:19

Vi er dessverre ikke hjemme, men blir gjerne med neste gang!! happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Anniken Cicilie

Anniken Cicilie


Antall Innlegg : 14
Join date : 05.01.2010
Age : 39
Bosted : Fjellhamar

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyTor Feb 04 2010, 18:26

Vi tar oss turen også.
Må benytte enhver anledning til å la Kefren hilse på andre Pinschere.

Er det et spesielt sted på Ekeberg det er eller?
Er ikke så veldig kjent der, veit kun hvor ekebergsletta er og den er jo veldig stor happy4

Ses på søndag!
Til Toppen Go down
tulalula

tulalula


Antall Innlegg : 273
Join date : 16.08.2009
Age : 48
Bosted : Årnes

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyTor Feb 04 2010, 19:06

Jeg prøver å komme!! Tar med en termos jeg og. Kan alle ta med seg en egen kopp? happy5 :cheers:
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyTor Feb 04 2010, 20:32

Anniken Cicilie skrev:
Vi tar oss turen også.
Må benytte enhver anledning til å la Kefren hilse på andre Pinschere.

Er det et spesielt sted på Ekeberg det er eller?
Er ikke så veldig kjent der, veit kun hvor ekebergsletta er og den er jo veldig stor happy4

Ses på søndag!

Her finner du oss: Kart

Så hyggelig at dere tar turen. Blir koselig å treffes utenfor ringen. happy3

tulalula skrev:
Jeg prøver å komme!! Tar med en termos jeg og. Kan alle ta med seg en egen kopp? happy5 :cheers:

Tar nok med en termos vi og, så vi får dele så godt vi kan biggrin
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Gjest
Gjest




Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyTor Feb 04 2010, 21:24

Om det ikke blir HUSKJØP i morra så kommer vi!! happy4
Til Toppen Go down
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyFre Feb 05 2010, 21:46

Jaaaa, det passer for oss også! Fantastisk!
Til Toppen Go down
Gabriella

Gabriella


Antall Innlegg : 123
Join date : 16.07.2009
Age : 43

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptySøn Feb 07 2010, 09:18

Vi skal prøve å komme Smile
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptySøn Feb 07 2010, 09:44

Så moro at vi blir en liten gjeng i dag biggrin
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptySøn Feb 07 2010, 10:32

jeg også trooor vi rekker det! Smile
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptySøn Feb 07 2010, 14:57

Takk for hyggelig treff i det fine været! Very Happy Var vel omtrent første gang det kom bare massevis med pinschere og ikke én eneste dverg...! what3

Ble ikke så alt for lenge for vår del denne gangen siden jeg var så dårlig i ryggen og siden det er greiest for Jonas med litt kortere økter når han er litt dårligere sånn som nå, men vi fikk oss nå en god time hvert fall, og både Jonas og Otto storkoste seg så lenge det varte, hehe... happy6 Og jammen var det moro med så masse fine pinschere! happy5


Syns det var litt i overkant mye voldsomme hunder og likegyldige eiere der sånn ellers, og da vi gikk nedover sletta, mot bilen, gikk vi forbi to sinnsykt digre schäfere og en kembo rottis som bråkte litt med hverandre...da vi hadde gått et stykke forbi dem var det plutselig noe som smalt i meg bakfra, så bena mine fløy til værs og jeg smalt på ryggen i bakken...! blink00 Og det var jammen meg schäfer-rottis-gjengen som meide meg rett ned gitt....! 👅 Hadde nok ledd meg ihjel om det var på en "god dag", men siden jeg to timer tidligere var så fucka i ryggen at jeg ikke klarte å stå, og har så sable vondt passet det liksom litt dårlig akkurat idag... Laughing :roll: Men veldig flaks at det ikke var et lite barn eller en gammel dame de meide ned, for det kunne vært ganske farlig med den kraften de traff, og jeg syns det er ganske merkelig når ikke eierne en gang sier unnskyld eller spør hvordan det gikk liksom... huh3 Hadde mine hunder løpt ned noen hadde jeg blitt driiiitflau og unnskyldt alt jeg kunne for å si det sånn, irriterende når folk ikke passer på bikja i det hele tatt og driter i om de er til ulempe for andre bare fordi at det er et friområde de er på... dry Skjønner jo at det sikkert så fryktelig komisk ut, men i og med at det omtrent er klin umulig for meg å komme meg opp om dagen og siden ryggen ble slått enda mer ut av smellet ble jeg sittende en liten stund før jeg kom meg opp, så det var litt merkelig at ingen skjønte at jeg faktisk hadde et lite problem og tilbød seg å hjelpe i stedet for å bare stå og le, så hundefolk er dessverre ikke alltid mye hensynsfulle mot andre rundt seg... blink00 Flaks jeg har hund selv, for det hadde ikke akkurat vært så super reklame om det var en "ikke hunde person"... lalala2 Menmen, veldig glad for at de traff meg og ikke Jonas hvert fall, for han gikk gi jo rett bak meg, og det kunne fort gått en hundenakke i et sånt smell...da hadde jeg ikke vært like blid for å si det sånn...! mad3 Men fyyyy faaaader så fondt jeg har i ryggen nå, haha...! Laughing :roll:
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
tulalula

tulalula


Antall Innlegg : 273
Join date : 16.08.2009
Age : 48
Bosted : Årnes

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptySøn Feb 07 2010, 15:18

Å kjære vene..så ikke den insidenten jeg.

Håper det er bedre med deg nå.

Apropo å ta ansvar for hundene sine, så var det fler som har litt å gjøre der....når du har en stor hund som jager etter en liten hund konstant over lengre tid så den lille blir redd, burde man kanskje ta affere eller, eller når hunden din løfter opp en liten en etter dekkenet og drar avgårde med den????

Men når det er sagt var det en fantastisk deilig dag og mange hyggelige mennesker og hunder, gleder meg til neste gang!!

:cheers: dog
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptySøn Feb 07 2010, 19:46

ja det var kjempe kjekt å treffe så mange pinschere.. tenkte d samme som deg Nina, det var jo ikke en eneste dverg der jo!!! blink00
men jammen koste de andre seg.. Neste gang tror jeg at jeg kjører knall rosa sele på begge to så jeg ser hvem som er mine! happy6
Synes du var flink jeg Nina, som både klarte og komme, og som klarte å kave deg ned igjenn til bilen når jeg hadde gått fra deg... sidehug Kjipt med både hundene, og ikke minst eierne som kjører "den stilen" der ja.. dry
Bedre lykke neste gang!!
Til Toppen Go down
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptySøn Feb 07 2010, 19:52

Takk for et koselig treff i finværet alle sammen!
Gøy at det kom så mange biggrin
Håper du føler deg bedre Nina, kan ikke ha vært noe særlig godt det der.
Til Toppen Go down
Anniken Cicilie

Anniken Cicilie


Antall Innlegg : 14
Join date : 05.01.2010
Age : 39
Bosted : Fjellhamar

Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? EmptyOns Feb 10 2010, 17:27

Tusen takk for en veldig fin dag.
Kefren var utslitt når vi endelig kom oss hjem. Man blir tydeligvis veldig sliten av å vedlikeholde vasking på titalls hunder happy4

Håper på flere koselige treff.

God bedring med ryggen!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty
PosteTema: Re: Ekerberg Søndag 7. feb..?   Ekerberg Søndag 7. feb..? Empty

Til Toppen Go down
 
Ekerberg Søndag 7. feb..?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ekerberg på søndag 09.august anyone?
» Playdate @ Ekerberg Søndag 20.12?
» Ekeberg på søndag?
» Ekebergtreff søndag 13. juni!
» Semsvannet - treff på Søndag!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: