Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 IBO the black hero of Liinka Stamm

Go down 
+10
Hilde-pin
Kinkade
Caroline
Camilla
Anne
Fixa
Linn
Anita.K
Rocky
marte1305
14 posters
AvInnlegg
marte1305

marte1305


Antall Innlegg : 27
Join date : 20.11.2009
Age : 33
Bosted : Ålesund

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 17:40

HEI biggrin Jeg heter Ibo, og er 7 måneder gammel

IBO the black hero of Liinka Stamm 326581-4-1264785866950-n400

12.Des 2009 hentet jeg og sambueren min Stefan vår hærlige dvergpinschergutt Ibo, på 6 måneder fra Trondheim.
Jeg er 19, og Stefan er 22 Smile Vi har lenge ønsket oss hund begge to, og falt for rasen fordi den passet perfekt for oss.
Vi har venner med samme rase, noe Ibo synes er driiit kult Very Happy og når di møtes er det nesten umulig å skille dem fra hverandre, og di får løpe i fri natur til dem er lei.

Jeg og Stefan trener mye, og liker å tilbringe tiden på hytta og friluft. Vi reiser også en gang i blant til en plass som heter Vanylven.
Jeg har alltid vert glad i dyr, og har ønsket meg hund siden jeg var liten. Så det var veldig stort for meg å endelig få sin egen her i heimen.
Og vi gjør omtrent alt ilag. Både sover middag, og pusser tenner Smile

Vi bor i Ålesund kommune, en fin plass med mange turmuligheter og andre spennende plasser som fjellstuen Smile Men vi trener ikke bare i naturen, vi trener også hver dag på lydighet. Noe Ibo er inponerendes flink til. Han er veldig lærevillig, og elsker å vise fram det han kan, og har lært. Jeg har også tenkt å prøve meg på utstilling, men vil være med på en for bare å se første gangen for å se hva det går ut på.
Det er første hunden vår, og vi er kjempe fornøgd med det nye familie medlemmet. Very Happy


IBO the black hero of Liinka Stamm 326581-4-1264786276125-n400
Et bilde av Ibo, Goliath og Frøken Smile


Marte, Stefan og Ibo <3
Til Toppen Go down
Rocky

Rocky


Antall Innlegg : 85
Join date : 02.10.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 17:43

Velkommen og gratulerer med den nydelige gutten biggrin
Til Toppen Go down
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 17:50

Velkommen & Grattis me Ibo biggrin
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 17:56

Velkommen og gratulerer med Ibo Smile
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 18:07

Se der ja biggrin Han har virkelig blitt flott altså! Gratulerer igjen, ikke bare med Ibo men med deres første hund også! Husker så godt når vi kjøpte vår første hund, det er skikkelig kos, og de blir liksom babyene våre! Skal du prøve deg på å konkurere i lydighet eller er det bare for morro? Jeg blir så fasinert når jeg ser ekvipasjer på stevner. Men har ikke tålmodighet til å prøve det selv. Vil ha litt mere fart jeg da, så vi driver med agility wink3 Å har du først prøvd deg på utstilling så blir man liksom litt, hekta! Vi skulle bare prøve for morro skyld (klarte å debutere i ringen på en verdens utstilling jeg da, nerver sier du!!) og etter det har det blitt bare flere å flere utstillinger hvert år, haha laughs

Lykke til med gutten happy3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 18:11

Velkommen,og gratulerer med flotte Ibo wub4
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 18:27

Gratulerer så masse med Ibo, han ser nydelig ut wub4
Min googutt er også fra Liinika Stamm happy6
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 18:56

Velkommen welcome3
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 19:01

Moro å se bilder av lille søte Ibo igjen! Flott og se at han har funnet seg et godt hjem happy6

Velkommen hit biggrin
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Hilde-pin

Hilde-pin


Antall Innlegg : 152
Join date : 24.06.2009
Bosted : Lesund

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 19:30

gratulerer med første hund og en flott rase happy6

bor selv i Ålesund og har 2 herlige gutter, en pinscher og en dvergpinscher. Dvergpinscheren overtok vi i november i fjor.
Til Toppen Go down
marte1305

marte1305


Antall Innlegg : 27
Join date : 20.11.2009
Age : 33
Bosted : Ålesund

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 22:08

Tusen takk for maaange koslige komentarer Very Happy !!


Sv: Fixa
Ja, det er noe spesiellt med den første hunden du får, og ja, den blir som en unge!! Hehe, ganske søtt egentlig:) Til og med mamma behandla den som barnebarnet sitt :P !
Jeg vil bare konkurere for morro skyld. Ser veldig artig ut å prøve agility, men har lyst til å være flere liksom, jeg har ikke rukket å utforska om hvor det er baner her i Ålesund, men det går vell ann å bruke stativa på barnehagen osv Smile Jeg burde virkelig lese mer om utstilling osv...
Kan tenke meg ja, at du blir helt hekta når du først begynner:D Men det tyder bare på at det er sinnsykt artig Very Happy!
Tusen takk, lykke til du også, vi snakkes sikkert wink3


Sv: Hilde-pin:
åÅ? er du ifra Ålesund, så artig Very Happy Kor henne i Ålesund du bor da? Smile
Til Toppen Go down
Hilde-pin

Hilde-pin


Antall Innlegg : 152
Join date : 24.06.2009
Bosted : Lesund

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 22:16

vi bor på hatlane og trives godt der, flotte turområder i umiddelbar nærhet happy5
Dere bor vel kanskje ikke så langt unna? Hørte at det var kommet en dp-valp i området rett før jul... kan det være dere?
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyFre Jan 29 2010, 22:41

welcome
Godt å se Ibo er kommet til et godt hjem hvor det høres ut som han stortrives og ikke minst med deres første hund happy5 . Hera er også vår første hund og vi kunne ikke fått noe bedre, hun er ja, som du sier, babyen vår wub3

Lykke til med Ibo og alt dere finner på wink3

Vi bor i Molde nå, nettopp flyttet hit fra Trondheim, så om vi stikker innom Ålesund så kanskje Hera kan få møte Ibo igjen og omvendt rolleyes3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
marte1305

marte1305


Antall Innlegg : 27
Join date : 20.11.2009
Age : 33
Bosted : Ålesund

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyLør Jan 30 2010, 11:25

Sv: Hilde-pin
På Hatlane jaa Smile Der bor Frøken og Goliath også, som du sikkert har møtt. Det er sikkert oss du tenker på, for det var i Desember vi fikk han. Smile
Da møtes vi sikkert en gang når vi går tur wink3 Artig..

Sv: Hera
Jaa, det er kjempe masse glede i å ha en dvergpinscher, og vi har ikke hatt en kjedelig dag uten!Very Happy Tror Ibo stoor koser seg med oss:)
Så artig da? Da må du baaare si ifra om du skal ta turen til Ålesund, så di får møtes. Alltid like artig når vi møter en annen dp Smile
Kanskje Ibo hugser Hera? happy5
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyLør Jan 30 2010, 11:47

Velkommen hit og gratulerer med deres første hund. happy6
Ibo er en herlig liten kar, så det er godt å vite at han har fått et nytt hjem som han ser ut til å stortrives i. happy5
Bare å legge inn masse bilder av lille sjarmisen! wink3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
marte1305

marte1305


Antall Innlegg : 27
Join date : 20.11.2009
Age : 33
Bosted : Ålesund

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyLør Jan 30 2010, 13:37

Lene skrev:
Velkommen hit og gratulerer med deres første hund. happy6
Ibo er en herlig liten kar, så det er godt å vite at han har fått et nytt hjem som han ser ut til å stortrives i. happy5
Bare å legge inn masse bilder av lille sjarmisen! wink3


Tusen takk for dèt Smile
Maaasse bilder skal komme etter hvert Smile Ha en fin dag
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptyLør Jan 30 2010, 14:44

marte1305 skrev:


Sv: Hera
Jaa, det er kjempe masse glede i å ha en dvergpinscher, og vi har ikke hatt en kjedelig dag uten!Very Happy Tror Ibo stoor koser seg med oss:)
Så artig da? Da må du baaare si ifra om du skal ta turen til Ålesund, så di får møtes. Alltid like artig når vi møter en annen dp Smile
Kanskje Ibo hugser Hera? happy5

Ja, regner med de husker hverandre, hunder er flinke på sånt har jeg skjønt .. hehe ..
Aldri en kjedelig stund med en DP i hus happy6
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
*Cathrina*

*Cathrina*


Antall Innlegg : 359
Join date : 11.06.2009
Age : 33
Bosted : Trondheim

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptySøn Jan 31 2010, 02:26

Hei, Gratulerer så masse biggrin
Ibo er jo så flink i ringen da happy6 Så dere må jo prøv på det også happy3
Ibo stilte sammen med min lille ''valp'' Nikita:)
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm EmptySøn Jan 31 2010, 11:24

Velkommen hit og gratulerer med første vofsen, han er nydelig! biggrin Flott at Ibo fant seg et nytt og godt hjem hos noen som kjenner dvergpinschere fra før da, sånn at han har masse gode venner å leke med! happy3 Lykke til framover med den lille krabaten og alle planene...! happy6
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Sponsored content





IBO the black hero of Liinka Stamm Empty
PosteTema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm   IBO the black hero of Liinka Stamm Empty

Til Toppen Go down
 
IBO the black hero of Liinka Stamm
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ibo The Black Hero of Liinika Stamm (nye bilder s. 2)
» Ibo The Black Hero of Liinika Stamm - omplassert
» Garp (Galapagos in dance to Liinika Stamm)
» Estrellapinsch Black Fireball
» India a Black Lady & Mailin

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Presentasjoner-
Gå Til: