| IBO the black hero of Liinka Stamm | |
|
+10Hilde-pin Kinkade Caroline Camilla Anne Fixa Linn Anita.K Rocky marte1305 14 posters |
Av | Innlegg |
---|
marte1305
Antall Innlegg : 27 Join date : 20.11.2009 Age : 34 Bosted : Ålesund
| Tema: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 17:40 | |
| HEI Jeg heter Ibo, og er 7 måneder gammel 12.Des 2009 hentet jeg og sambueren min Stefan vår hærlige dvergpinschergutt Ibo, på 6 måneder fra Trondheim. Jeg er 19, og Stefan er 22 Vi har lenge ønsket oss hund begge to, og falt for rasen fordi den passet perfekt for oss. Vi har venner med samme rase, noe Ibo synes er driiit kult og når di møtes er det nesten umulig å skille dem fra hverandre, og di får løpe i fri natur til dem er lei. Jeg og Stefan trener mye, og liker å tilbringe tiden på hytta og friluft. Vi reiser også en gang i blant til en plass som heter Vanylven. Jeg har alltid vert glad i dyr, og har ønsket meg hund siden jeg var liten. Så det var veldig stort for meg å endelig få sin egen her i heimen. Og vi gjør omtrent alt ilag. Både sover middag, og pusser tenner Vi bor i Ålesund kommune, en fin plass med mange turmuligheter og andre spennende plasser som fjellstuen Men vi trener ikke bare i naturen, vi trener også hver dag på lydighet. Noe Ibo er inponerendes flink til. Han er veldig lærevillig, og elsker å vise fram det han kan, og har lært. Jeg har også tenkt å prøve meg på utstilling, men vil være med på en for bare å se første gangen for å se hva det går ut på. Det er første hunden vår, og vi er kjempe fornøgd med det nye familie medlemmet. Et bilde av Ibo, Goliath og Frøken Marte, Stefan og Ibo <3 | |
|
| |
Rocky
Antall Innlegg : 85 Join date : 02.10.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 17:43 | |
| Velkommen og gratulerer med den nydelige gutten | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 17:50 | |
| Velkommen & Grattis me Ibo | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 17:56 | |
| Velkommen og gratulerer med Ibo | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 18:07 | |
| Se der ja Han har virkelig blitt flott altså! Gratulerer igjen, ikke bare med Ibo men med deres første hund også! Husker så godt når vi kjøpte vår første hund, det er skikkelig kos, og de blir liksom babyene våre! Skal du prøve deg på å konkurere i lydighet eller er det bare for morro? Jeg blir så fasinert når jeg ser ekvipasjer på stevner. Men har ikke tålmodighet til å prøve det selv. Vil ha litt mere fart jeg da, så vi driver med agility Å har du først prøvd deg på utstilling så blir man liksom litt, hekta! Vi skulle bare prøve for morro skyld (klarte å debutere i ringen på en verdens utstilling jeg da, nerver sier du!!) og etter det har det blitt bare flere å flere utstillinger hvert år, haha Lykke til med gutten | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 18:11 | |
| Velkommen,og gratulerer med flotte Ibo | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 18:27 | |
| Gratulerer så masse med Ibo, han ser nydelig ut Min googutt er også fra Liinika Stamm | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 18:56 | |
| Velkommen | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 19:01 | |
| Moro å se bilder av lille søte Ibo igjen! Flott og se at han har funnet seg et godt hjem Velkommen hit | |
|
| |
Hilde-pin
Antall Innlegg : 152 Join date : 24.06.2009 Bosted : Lesund
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 19:30 | |
| gratulerer med første hund og en flott rase bor selv i Ålesund og har 2 herlige gutter, en pinscher og en dvergpinscher. Dvergpinscheren overtok vi i november i fjor. | |
|
| |
marte1305
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 22:08 | |
| Tusen takk for maaange koslige komentarer !! Sv: Fixa Ja, det er noe spesiellt med den første hunden du får, og ja, den blir som en unge!! Hehe, ganske søtt egentlig:) Til og med mamma behandla den som barnebarnet sitt :P ! Jeg vil bare konkurere for morro skyld. Ser veldig artig ut å prøve agility, men har lyst til å være flere liksom, jeg har ikke rukket å utforska om hvor det er baner her i Ålesund, men det går vell ann å bruke stativa på barnehagen osv Jeg burde virkelig lese mer om utstilling osv... Kan tenke meg ja, at du blir helt hekta når du først begynner:D Men det tyder bare på at det er sinnsykt artig ! Tusen takk, lykke til du også, vi snakkes sikkert Sv: Hilde-pin: åÅ? er du ifra Ålesund, så artig Kor henne i Ålesund du bor da? | |
|
| |
Hilde-pin
Antall Innlegg : 152 Join date : 24.06.2009 Bosted : Lesund
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 22:16 | |
| vi bor på hatlane og trives godt der, flotte turområder i umiddelbar nærhet Dere bor vel kanskje ikke så langt unna? Hørte at det var kommet en dp-valp i området rett før jul... kan det være dere? | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Fre Jan 29 2010, 22:41 | |
| Godt å se Ibo er kommet til et godt hjem hvor det høres ut som han stortrives og ikke minst med deres første hund . Hera er også vår første hund og vi kunne ikke fått noe bedre, hun er ja, som du sier, babyen vår Lykke til med Ibo og alt dere finner på Vi bor i Molde nå, nettopp flyttet hit fra Trondheim, så om vi stikker innom Ålesund så kanskje Hera kan få møte Ibo igjen og omvendt | |
|
| |
marte1305
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Lør Jan 30 2010, 11:25 | |
| Sv: Hilde-pin På Hatlane jaa Der bor Frøken og Goliath også, som du sikkert har møtt. Det er sikkert oss du tenker på, for det var i Desember vi fikk han. Da møtes vi sikkert en gang når vi går tur Artig.. Sv: Hera Jaa, det er kjempe masse glede i å ha en dvergpinscher, og vi har ikke hatt en kjedelig dag uten! Tror Ibo stoor koser seg med oss:) Så artig da? Da må du baaare si ifra om du skal ta turen til Ålesund, så di får møtes. Alltid like artig når vi møter en annen dp Kanskje Ibo hugser Hera? | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Lør Jan 30 2010, 11:47 | |
| Velkommen hit og gratulerer med deres første hund. Ibo er en herlig liten kar, så det er godt å vite at han har fått et nytt hjem som han ser ut til å stortrives i. Bare å legge inn masse bilder av lille sjarmisen! | |
|
| |
marte1305
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Lør Jan 30 2010, 13:37 | |
| | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Lør Jan 30 2010, 14:44 | |
| | |
|
| |
*Cathrina*
Antall Innlegg : 359 Join date : 11.06.2009 Age : 33 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Søn Jan 31 2010, 02:26 | |
| Hei, Gratulerer så masse Ibo er jo så flink i ringen da Så dere må jo prøv på det også Ibo stilte sammen med min lille ''valp'' Nikita:) | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm Søn Jan 31 2010, 11:24 | |
| Velkommen hit og gratulerer med første vofsen, han er nydelig! Flott at Ibo fant seg et nytt og godt hjem hos noen som kjenner dvergpinschere fra før da, sånn at han har masse gode venner å leke med! Lykke til framover med den lille krabaten og alle planene...! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: IBO the black hero of Liinka Stamm | |
| |
|
| |
| IBO the black hero of Liinka Stamm | |
|