|
| Nå har Maya kommet hjem til oss:) | |
| | |
Av | Innlegg |
---|
Heidi
Antall Innlegg : 27 Join date : 03.01.2010 Age : 55 Bosted : Blaker
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) Man Feb 22 2010, 14:44 | |
| | |
| | | Heidi
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) Man Mar 01 2010, 12:29 | |
| Da var Jonas blitt 9 år. Nå er det barneselskap til fredag som er det neste. Ellers er det 17 dager til vi får valpen hjem i dag. Nå går det fort... Og det er bra.. | |
| | | Heidi
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) Tir Mar 09 2010, 15:22 | |
| I dag er Maya (Estrellapinsch Black Elyna) 8 uker HURRA. Nå går det fort til henne er hjemme hos oss. Kun 9 dager til så.
Sist endret av Heidi den Tor Mar 11 2010, 13:29, endret 1 gang | |
| | | Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) Tir Mar 09 2010, 15:31 | |
| Ja nå går det fort ja, kan tenke meg det er en som gleder seg vilt | |
| | | Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) Ons Mar 10 2010, 17:27 | |
| Den siste venteuken er værst altså, man vet at nå er det FÅ dager igjen, men likevell går dagene så utrolig treigt!!!! Å så suser man rundt, har man gjordt alt, har man alt man trenger, forberedelser o.s.v Nå er det nedtelling på høykant kan jeg tenke meg. Blir godt å ENDELIG få henne hjem, kjemmpe fint navn dere har valgt også | |
| | | Heidi
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) Ons Mar 10 2010, 19:50 | |
| - Fixa skrev:
- Den siste venteuken er værst altså, man vet at nå er det FÅ dager igjen, men likevell går dagene så utrolig treigt!!!! Å så suser man rundt, har man gjordt alt, har man alt man trenger, forberedelser o.s.v Nå er det nedtelling på høykant kan jeg tenke meg. Blir godt å ENDELIG få henne hjem, kjemmpe fint navn dere har valgt også
Hei, Koselig å få tilbakemeldinger på navnet også da. Hvordan går det hos deg med valpen og hva heter den? | |
| | | Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) Tor Mar 11 2010, 17:08 | |
| - Heidi skrev:
- Fixa skrev:
- Den siste venteuken er værst altså, man vet at nå er det FÅ dager igjen, men likevell går dagene så utrolig treigt!!!! Å så suser man rundt, har man gjordt alt, har man alt man trenger, forberedelser o.s.v Nå er det nedtelling på høykant kan jeg tenke meg. Blir godt å ENDELIG få henne hjem, kjemmpe fint navn dere har valgt også
Hei,
Koselig å få tilbakemeldinger på navnet også da.
Hvordan går det hos deg med valpen og hva heter den? Krona heter hun. Hun ble 3 måneder forje fredag, så tiden FLYYYR Alt går bra, hun sover hele natten, er så å si husren, og begynner å gå kjemmpe fint i bånd. Startet på valpekurs i går, og det gikk supert! Så her nyter vi dagene med henne, hun har blitt utrolig stor på de få ukene vi har hatt henne, så det begynner å bli litt trist, haha, skulle ønsket at alle hunder bare ble voksen i hodet og ikke i kroppen, for de er jo så nusselig som små. De er jo fine når de vokser opp så klart, men søtest som små :P | |
| | | Heidi
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) Tor Mar 11 2010, 21:43 | |
| - Fixa skrev:
- Heidi skrev:
- Fixa skrev:
Hei,
Koselig å få tilbakemeldinger på navnet også da.
Hvordan går det hos deg med valpen og hva heter den? Krona heter hun. Hun ble 3 måneder forje fredag, så tiden FLYYYR Alt går bra, hun sover hele natten, er så å si husren, og begynner å gå kjemmpe fint i bånd. Startet på valpekurs i går, og det gikk supert! Så her nyter vi dagene med henne, hun har blitt utrolig stor på de få ukene vi har hatt henne, så det begynner å bli litt trist, haha, skulle ønsket at alle hunder bare ble voksen i hodet og ikke i kroppen, for de er jo så nusselig som små. De er jo fine når de vokser opp så klart, men søtest som små :P Krona så kosellig navn. Ja tenk 3 mnd allerede. Alle både dyr å mennesker er søtes når de er små | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:) | |
| |
| | | | Nå har Maya kommet hjem til oss:) | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |