Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nå har Maya kommet hjem til oss:)

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Heidi

Heidi


Antall Innlegg : 27
Join date : 03.01.2010
Age : 55
Bosted : Blaker

Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 EmptyMan Feb 22 2010, 14:44

Bella skrev:
Åh... Maya var et fint navn happy6 Jeg har tenkt på Ixi, men må se det an når jeg får henne om det passer happy3

Du får ha en fortsatt fin helg happy6

Ja Maya synes også vi er fint navn.. Ixi er også fint og enkelt navn..happy4
Men som du sier må vente til vi får henne hjem, kanskje ikke Maya passer til henne. what3

Vi har flere navn på lur i tilfelle
wink3
Til Toppen Go down
Heidi

Heidi


Antall Innlegg : 27
Join date : 03.01.2010
Age : 55
Bosted : Blaker

Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 EmptyMan Mar 01 2010, 12:29

hurra3 Da var Jonas blitt 9 år.
Nå er det barneselskap til fredag confetti2 som er det neste.
Ellers er det 17 dager til vi får valpen hjem i dag. jump2
Nå går det fort... Og det er bra.. floating
Til Toppen Go down
Heidi

Heidi


Antall Innlegg : 27
Join date : 03.01.2010
Age : 55
Bosted : Blaker

Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 EmptyTir Mar 09 2010, 15:22

balloony I dag er Maya (Estrellapinsch Black Elyna) 8 uker HURRA.
Nå går det fort til henne er hjemme hos oss. dog4 Kun 9 dager til så.
wub4


Sist endret av Heidi den Tor Mar 11 2010, 13:29, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 EmptyTir Mar 09 2010, 15:31

Ja nå går det fort ja, kan tenke meg det er en som gleder seg vilt happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim (Rognes)

Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 EmptyOns Mar 10 2010, 17:27

Den siste venteuken er værst altså, man vet at nå er det FÅ dager igjen, men likevell går dagene så utrolig treigt!!!! Å så suser man rundt, har man gjordt alt, har man alt man trenger, forberedelser o.s.v Nå er det nedtelling på høykant kan jeg tenke meg. Blir godt å ENDELIG få henne hjem, kjemmpe fint navn dere har valgt også wink3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Heidi

Heidi


Antall Innlegg : 27
Join date : 03.01.2010
Age : 55
Bosted : Blaker

Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 EmptyOns Mar 10 2010, 19:50

Fixa skrev:
Den siste venteuken er værst altså, man vet at nå er det FÅ dager igjen, men likevell går dagene så utrolig treigt!!!! Å så suser man rundt, har man gjordt alt, har man alt man trenger, forberedelser o.s.v Nå er det nedtelling på høykant kan jeg tenke meg. Blir godt å ENDELIG få henne hjem, kjemmpe fint navn dere har valgt også wink3

Hei,

Koselig å få tilbakemeldinger på navnet også da. happy5

Hvordan går det hos deg med valpen og hva heter den?
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim (Rognes)

Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 EmptyTor Mar 11 2010, 17:08

Heidi skrev:
Fixa skrev:
Den siste venteuken er værst altså, man vet at nå er det FÅ dager igjen, men likevell går dagene så utrolig treigt!!!! Å så suser man rundt, har man gjordt alt, har man alt man trenger, forberedelser o.s.v Nå er det nedtelling på høykant kan jeg tenke meg. Blir godt å ENDELIG få henne hjem, kjemmpe fint navn dere har valgt også wink3

Hei,

Koselig å få tilbakemeldinger på navnet også da. happy5

Hvordan går det hos deg med valpen og hva heter den?

Krona heter hun. Hun ble 3 måneder forje fredag, så tiden FLYYYR what3 Alt går bra, hun sover hele natten, er så å si husren, og begynner å gå kjemmpe fint i bånd. Startet på valpekurs i går, og det gikk supert! Så her nyter vi dagene med henne, hun har blitt utrolig stor på de få ukene vi har hatt henne, så det begynner å bli litt trist, haha, skulle ønsket at alle hunder bare ble voksen i hodet og ikke i kroppen, for de er jo så nusselig som små. De er jo fine når de vokser opp så klart, men søtest som små :P
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Heidi

Heidi


Antall Innlegg : 27
Join date : 03.01.2010
Age : 55
Bosted : Blaker

Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 EmptyTor Mar 11 2010, 21:43

Fixa skrev:
Heidi skrev:
Fixa skrev:
Den siste venteuken er værst altså, man vet at nå er det FÅ dager igjen, men likevell går dagene så utrolig treigt!!!! Å så suser man rundt, har man gjordt alt, har man alt man trenger, forberedelser o.s.v Nå er det nedtelling på høykant kan jeg tenke meg. Blir godt å ENDELIG få henne hjem, kjemmpe fint navn dere har valgt også wink3

Hei,

Koselig å få tilbakemeldinger på navnet også da. happy5

Hvordan går det hos deg med valpen og hva heter den?

Krona heter hun. Hun ble 3 måneder forje fredag, så tiden FLYYYR what3 Alt går bra, hun sover hele natten, er så å si husren, og begynner å gå kjemmpe fint i bånd. Startet på valpekurs i går, og det gikk supert! Så her nyter vi dagene med henne, hun har blitt utrolig stor på de få ukene vi har hatt henne, så det begynner å bli litt trist, haha, skulle ønsket at alle hunder bare ble voksen i hodet og ikke i kroppen, for de er jo så nusselig som små. De er jo fine når de vokser opp så klart, men søtest som små :P

happy4 Krona så kosellig navn. Ja tenk 3 mnd allerede.
Alle både dyr å mennesker er søtes når de er små wub4
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Nå har Maya kommet hjem til oss:)   Nå har Maya kommet hjem til oss:) - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Nå har Maya kommet hjem til oss:)
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Valpene har kommet!!
» Da var kulene kommet til oss også!
» Chi O'din P-kull - Valpene er kommet - født 12.nov
» Pynting av hus og hjem - bildetråd
» Bikkja kom hjem etter 13 år

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Valper og unghunder-
Gå Til: