| OTTO 2 ÅR! | |
|
+21Dark Angels Caroline Marte Maria Anita.K Camilla J Tine Hera Linn Ulrika(Gangland) Lene Kinkade Helene Gry Elena Ann-Helen Bente Lex Eva KristinC -linda- Nina (Kennel Dijontoma) 25 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 00:51 | |
| Idag, 13. januar, er det nøyaktig 2 år siden min lille gullgutt så dagens lys!!! Skrekk og gru som tiden flyr, han er jo liksom bebien min, men når de vipper over to-tallet er de jo liksom voksne føler jeg... På én måte føles det som om det var igår at jeg hentet den lille rakkeren min hjem, men samtidig føler jeg at jeg alltid har hatt ham i livet mitt.... Én ting er hvert fall sikkert, og det er at jeg aldri, aldri ville vært ham foruten, han er virkelig noe helt for seg selv og den aller beste medisinen man kan få for skjelen!
Otto er en skikkelig klovn, som alltid er glad og full av futt og som alltid smelter noen hjerter på sin vei...! Han er med på alt og syns alt er like megakult, uansett hvor skummelt man skulle tro det ville være for en hund, og han har alltid noen rare uttrykk på lur...latteren er aldri langt unna med han i hus! Han er antakelig den enkleste hunden jeg noen sinne har hatt med å gjøre, og det er aldri nødvendig å heve stemmen til den gutten...her gjør man som man får beskjed om, og så løser man alt annet med lek...første gangen jeg har sett en hund takle spøkelsene på MHen ved å by dem opp til lek for å si det sånn...! Da jeg så etter en hund nr to var det nesten så jeg ga litt opp, for jeg var sikker på at jeg aldri i verden ville klare å finne en like enkel og grei hund som Jonas igjen, men der lurte Otto meg godt, for han var til og med ennå enklere å ha med å gjøre enn sin storebror, og var sånn fra det sekundet vi fikk ham i hus! Jeg er så evig takknemmelig til deg Ulrika for at duhadde nok tillitt til meg til å la meg få denne gutten, som jeg vet du gjerne ville beholdt selv, og du skal vite at han er akkurat like spesiell for meg som han var for deg...! Også Bård elsker den gutten så unedelig mye, og han som i utgangspunktet ikke var noe hundemenneske er nå overbevist om at pinschere er det beste som finnes...!
Gratulerer sååå mye med 2-års dagen Småtto-gutten min, jeg håper vi vil få uendelig mange flere år sammen og at jeg klarer å gi litt av det du gir oss av glede tilbake til deg...du er gull verdt for oss!
Litt mimring...Bildene som gjorde at jeg var solgt, og denne gutten bare måtte bli min...!
1,5 uke gammel
3 uker gammel
Kooooseklump!
Alvorsprat med pappa-Zeb
Trekløveret...Otto får seg en liten ørefik av søster:
Gratulerer så mye med dagen til Joy og Mira også!!!
Otto med kennelkompisen sin, Joker:
...og med sin stolte oppdretter:
Første ståbildet, 3 uker gammel...see på det rynketrynet da!!!
5 uker gammel:
6 uker gammel:
Første dag i nytt hjem:
Første ståbilde i nytt hjem, 9 uker gammel:
10 uker gammel:
Første ringtrening:
Første Ekebergtreff:
Første BIR:
Første BIS:
Første bursdag:
Første utenlandsreise:
...som resulterer i det første ordentlige damebesøket...
...som igjen fører til den første ekte kjærlighetssorgen og ordentlige følelsen av lengten...:
Og Otto i et nøtteskall...
Eeelsker å bade!!!
Crazy-banana!
Flink gutt:
Veeeldig søøøt!
Og veldig glad i broren sin...
...og i mamman sin...
LOVE YA' OTTO!!!Det var maaasser av bilder det...og mer skal det bli, for imorgen kommer bilder fra dagen...! | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 01:01 | |
| kjempekult med så mange bilder av Ottogutten ! Gratulerer så veldig mye med dagen fine Otto | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 06:51 | |
| Graatulerer så mye med dagen! Moro med så mange bilder fra han var bitteliten og til nå! Han ser helt herlig ut! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 07:20 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 07:26 | |
| Hurra for Otto! (Blei litt usikker på om det var i dag eller i går, men siden Nina skriver 13. januar, så tror jeg det var i går. Men, uansett - grattis!) |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| |
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 08:43 | |
| Gratulerer med dagen ! Artig med så mange bilder av fine gutten. Han var jammen god og rund som valp, minnet om en Shar Pei på 3-ukers ståbildet . | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 08:59 | |
| | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 09:00 | |
| Gratulerer med dagen!!!! | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 09:44 | |
| HURRA for gull-gutten OTTO!Håper du får en strålende to-års dag | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 09:53 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 10:03 | |
| Gratulerer så mye med dagen til vakre Otto Han er kjempefin Nina Artig med så mange fine bilder og en fin historie om gutten din |
|
| |
Ulrika(Gangland)
Antall Innlegg : 41 Join date : 19.09.2009 Bosted : Hörby i Skåne (Sverige)
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 10:50 | |
| Jag glömde att Otto fyllde år igår... Jag är jätte dålig på att komma ihåg födelsedagar till min familjs största frustation. Men vilket sammanträffande för igår när jag och Thomas åt middag pratade vi om Wolfrider's kullen. Jag hade berättat för Thomas att jag var så stolt över valpköparna och var så glad att de hamnade på bra hem. Nu kan jag avslöja en hemlighet .. Otto kom till genom en olycka ... Rättare sagt var parning mellan Zeb och Pinky oplanerad. Jo den var planerad men inte just vid den tidpunkten. I allafall blev det en parning och bara en ! Jag hoppades faktiskt att Pinky inte skulle bli dräktig men å den andra sidan hoppades jag hon skulle bli dräktig. Zeb var mycket snäll och enkel hund. Han började bli gammal och hade varit med så mycket, ändå var han en otrolig hund som fixade allting så coolt. Jag kommer inte ihåg exakt hur det gick till men eftersom jag inte kunde behålla Otto ville jag han skulle hamna på ett rätt hem. Nina skulle ha Otto tänkte jag, men hon var klok och övervägde det väldigt noga på grund av Jonas. Hon var rädd att hon inte skulle ha råd att ha en till hund... Det var som denna kull var helt ödebestämt.Zeb och Pinky var som gjorda för varandra. När valparna föddes och ett par veckor senare gick Zeb bort. Jag hade aldrig träffat Nina men något sade till mig att Otto skulle bo hos henne. Det var ungefär samma sak för Mira och Joysan. Det är jag som ska tacka er som har dessa hundar i era hem!!! Nu är Pinky dräktig igen och jag håller tummarna det ska gå bra för henne. Det blir hennes sista kull och samma sak här, jag valde hanen åt henne efter min magkänsla. Förhoppningsvis blir valparna lika fina som Wolfrider's ! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 11:32 | |
| Sweet destiny Ulrika ! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 12:43 | |
| | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 14:19 | |
| Gratulerer så mye med 2 årsdagen til fine gutten din Otto | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 14:52 | |
| Gratulerer så mye med dagen til Otto! Kjempemorsomt med så mange fine bilder | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 15:10 | |
| Gratulerer så masse med dagen til Otto Han er en helt nydelig gutt da Nina : Fordi om Otto har tippa over 2 år så kommer han nok bestandig til å være lille bebisen din tror jeg | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 15:41 | |
| Gratulerer så mye med dagen Otto Nydelig gutt | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 16:02 | |
| Gratulerer med dagen |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| |
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! Tor Jan 14 2010, 16:20 | |
| GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, OTTOPOTTO Mange klemmer, skrik og skrål fra Corza og Hecate | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OTTO 2 ÅR! | |
| |
|
| |
| OTTO 2 ÅR! | |
|