| Passfoto til førerkort | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Passfoto til førerkort Ons Jan 13 2010, 17:47 | |
| Er det noen som vet om hvor de har sånne fotobokser til passfoto? Skal ha oppkjøring til klasse BE i morgen, og må da ha med nytt bilde til nytt førerkort... De har vel kanskje på Risløkka, men litt kjipt å gamble på at bilde blir bra tenkte jeg, tenk hvis jeg skjeler,nyser eller no sånt... lekkert... hadde jo sånne fotobokser rundt omkring på alle kjøpesenter før, men mener jeg ikke har sett de på en stund? ( veit jeg er litt sånn ute i siste liten, men er vel fler som kjenner seg igjen der ) | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Ons Jan 13 2010, 17:57 | |
| De har automat på Risløkka, der du først tar ett bilde, så kan du velge om du vil bruke det eller ikke, og så tar de et til. Litt usikker, men tror du kan ta helt til du blir fornøyd. Ellers er det vel automater på Oslo S, Oslo City og Østbanehallen ihvertfall. | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Ons Jan 13 2010, 18:08 | |
| Får dere VELGE bilde dere?!?!?! Til meg var det slik "gå å sett deg i fotoboksen der borte, og så tar du med bildet hit", når jeg var på biltilsynet etter å ha bestått teoriprøven og oppkjøringa. Fikk ikke bruke det bildet jeg hadde hatt med meg, selv om det var ganske likt hvordan jeg så ut til vanlig.. | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Ons Jan 13 2010, 18:10 | |
| Man har flere sjanser ja, da tror jeg bare at jeg går for risløkka i morgen jeg Ikke så ofte jeg tar passbilder akkurat, så har jo ikke peil.. Prøvde google meg fram til no, men fant jo ikke no fornuftig.. og ikke keen på å ta hos fotograf, da føler jeg meg bare überteit og flau.. Tusen takk! | |
|
| |
Takk for meg
Antall Innlegg : 457 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Ons Jan 13 2010, 18:20 | |
| Man har flere sjanser, siden de er digetalt nå . Men man får ikke lov å smile... så vet ikke jeg hvor mange som blir fornøyd med bildet. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Ons Jan 13 2010, 22:12 | |
| Jeg trodde man tok bildet på trafikkstasjonen. Det gjorde de i allefall da jeg tok lappen for 17 (G I S P !) år siden (selv da var det digitalt). Og da jeg fikk meg et nytt (av den lille typen) førerkort i fjor eller forfjor så var det også fotoautomat på trafikkstasjonen som var i direkte i forbindelse med datasystemet til der jeg fornyet førerkortet. Jeg kunne ta så mange bilder jeg ville om jeg ikke husker feil. Og når jeg var fornøyd trykket jeg "ok". Det kom ikke noe bilde ut av automaten, for det gikk rett til damen i skranken. |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Ons Jan 13 2010, 22:19 | |
| Jeg fikk èn sjanse, og thats it.. Veeeeldig morsomt! NOT!! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Ons Jan 13 2010, 22:29 | |
| Jeg ble egentlig ikke fornøyd jeg heller... Men etter 500 bilder syntes jeg at jeg ikke kunne holde på lenger... Men det finnes vel ingen som er fornøyd med førerkortbilder eller bankkortbilder i hele verden... |
|
| |
*Cathrina*
Antall Innlegg : 359 Join date : 11.06.2009 Age : 33 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Tor Jan 14 2010, 02:55 | |
| Jeg liker førekort bilde mitt faktisk (fikk 1 sjans jeg også) Hehe, men ikke leggisen min, den er grusåm, | |
|
| |
kinelu
Antall Innlegg : 72 Join date : 30.06.2009 Age : 34 Bosted : Toten
| Tema: Re: Passfoto til førerkort Tor Jan 14 2010, 09:56 | |
| Jeg tok i boksen på trafikkstasjonen. Måtte det når jeg skulle ta teorien faktisk :p Men jeg var ikke fornøyd, så jeg tok et nytt der når jeg tok oppkjøring :p Og da ble jeg faktisk litt fornøyd :p | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Passfoto til førerkort | |
| |
|
| |
| Passfoto til førerkort | |
|