Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Hvordan få ut den siste hjørnetanna?

Go down 
+11
Torstein
Irene
Marte
Susanne
Marion G
Camilla
Maria
Lex
Ane
Gry Elena
ElinK
15 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Maria

Maria

Antall Innlegg : 2693

Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyTir Jan 12 2010, 22:24

Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 83137 Du sier noe der!! Må visst på shopping i morgen, vi!! Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 83137
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyOns Jan 13 2010, 06:43

Jeg fikk også med tennen til Lex, men jeg tenkte det var fordi det var mamma som var der med ham, og at vetrinæren tenkte jeg også ville se at alt kom helt ut eller noe i den gata... happy4

Men når jeg tenker på det, så fikk vi også med oss hasselnøtten hjem, da Marius hadde spist en med skall som satt seg fast i tarmen.. 10.000,- for en nøtt, og da tenkte de vel at vi i alle fall måtte få med oss den dyre nøtta hjem... happy4

(her var den mange tanker uten begrunnelse på morningen.. lalala2 )
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyOns Jan 13 2010, 09:42

Godt å høre det ikke bare er jeg som har tenner på glass. Har en av hjørnetennene og en av jekslene til Scot liggende i vann på kjøkkenbenken.

Tanna sitter fremdeles, men den blir løsere og løsere. Har fiklet litt med den, men nå gjør visst det vondt, igår brydde han seg ikke så mye.

Vi er vel alle litt hysteriske mamma'er wub4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine

Antall Innlegg : 400

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyOns Jan 13 2010, 17:58

Hehe. Luke trakk jo hjørnetann for en uke sida, fikk bare se på den jeg. Men det er like bra for jeg skjønner ikke hva jeg skulle gjort med den hjemme allikevel wink3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyOns Jan 13 2010, 21:01

Tine skrev:
Hehe. Luke trakk jo hjørnetann for en uke sida, fikk bare se på den jeg. Men det er like bra for jeg skjønner ikke hva jeg skulle gjort med den hjemme allikevel wink3

Om du har lyst på en tann er det bare å komme og trekke ut en her happy6 Den henger snart ut av munnen på Scot, så er ikke lenge før jeg gjør kort prosess happy4
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyFre Jan 15 2010, 15:41

Kan nå fortelle at tanna er ute happy5 Bestemte meg igr kveld for at NÅ skal den ut, og skulle til å ta tak i den da Scot kastet hodet til side og tanna traff tommelen min. Tanna spratt ut, den ligger nå i et shotglass med gin på kjøkkenbenken.
(Høres helt forferdelig ut, men det var det jeg hadde av sprit i huset happy4 Godt den endelig kom til nytte!!)

Den løsnet ytterligere når vi var på kveldsturen og Scot lekte med to golden retrievere i parken. Når vi kom hjem hang tanna ut av munnen. synd jeg ikke tok bilde av det, Scot så helt hillbilly ut, alt han manglet var en blå snekkerbukse og et strå i munnviken lol!
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen

Antall Innlegg : 1671

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyFre Jan 15 2010, 18:21

happy5
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Tine

Tine

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyFre Jan 15 2010, 19:02

ElinK skrev:
Kan nå fortelle at tanna er ute happy5 Bestemte meg igr kveld for at NÅ skal den ut, og skulle til å ta tak i den da Scot kastet hodet til side og tanna traff tommelen min. Tanna spratt ut, den ligger nå i et shotglass med gin på kjøkkenbenken.
(Høres helt forferdelig ut, men det var det jeg hadde av sprit i huset happy4 Godt den endelig kom til nytte!!)

Den løsnet ytterligere når vi var på kveldsturen og Scot lekte med to golden retrievere i parken. Når vi kom hjem hang tanna ut av munnen. synd jeg ikke tok bilde av det, Scot så helt hillbilly ut, alt han manglet var en blå snekkerbukse og et strå i munnviken lol!

Hahaha, det skulle jeg likt å sett happy4
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyFre Jan 15 2010, 20:06

Tine skrev:
ElinK skrev:

Hahaha, det skulle jeg likt å sett happy4

Jeg også!! Om jeg finner, skal jeg kjøpe matchende til Luke? Hadde tatt seg fantastisk ut på utstillingen!! leer3
Til Toppen Go down
Tine

Tine

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyFre Jan 15 2010, 20:20

Jaaaa, gjør det happy4 Men han trenger en cowboyhatt også, heter ikke Lucky Luke for ingen ting cool
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 EmptyFre Jan 15 2010, 20:38

Tine skrev:
Jaaaa, gjør det happy4 Men han trenger en cowboyhatt også, heter ikke Lucky Luke for ingen ting cool

Kruttlapp-pistol også da eller?? biggrin
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Hvordan få ut den siste hjørnetanna?   Hvordan få ut den siste hjørnetanna? - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Hvordan få ut den siste hjørnetanna?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Siste mote i kina..
» Hvordan slite ut en dp
» Hvordan bli Champion?
» Hvordan få ro inne??
» Kutt under pote