| Treff i Fredrikstadområde? | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
siljesla
Antall Innlegg : 28 Join date : 19.11.2009 Age : 38 Bosted : Fredrikstad
| Tema: Treff i Fredrikstadområde? Lør Jan 09 2010, 05:30 | |
| Hei hei.. Jeg fikk min første dp i sommer og jeg har lest at det er mange steder som har pinscher treff. Der de trener sammen eller går turer. jeg syns det høres så koselig ut. Så det jeg lurte på er om det er slike treff i nærheten av fredrikstad å? | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Søn Jan 10 2010, 08:32 | |
| Det er utstillingstrening inne på rygge hos Steinar, der er det mange forskjellige raser, men de fleste er små det koster 20 eller 30 kr gangen. Så er det også mulig å melde seg inn i en lokal hundeklubb for å være med på lydighetstrening, det er mye billigere en å gå på kurs. Det har vært noen forsøk på å få til treff her i østfold, men av en eller annen grunn så får man det ikke til. Jeg har mye på ukeplan min i 2010, trener lydighet tirsdag og torsdag, så blir det utstillingstrening på onsdag, byvandring på mandager med noen i fra canisforumet og agilleti på søndager, sportrening på fredager så da har jeg bare lørdager igjen, men på lørdager så kan jeg heeele dagen:) | |
|
| |
siljesla
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Man Jan 11 2010, 04:15 | |
| Tusen takk for svar. Utstilling driver vi ikke med da Mira har en medfødt haleknekk. Vi er medlem i fredrikstadbrukshundklubb. Men er så mye store hunder der. Syns det er berde når det er litt mer blanding. Så holder på å undersøke litt om Østfoldgjengen. For vi kunne tenkt å testet ut agility med ho.. | |
|
| |
Ole Bjørn
Antall Innlegg : 15 Join date : 28.07.2009 Age : 55 Bosted : Fredrikstad
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Man Jan 11 2010, 09:19 | |
| Det burde ihvertfall være nok dp og pincher-eiere i nedre Østfold/Fr.stad distriktet til å få til noe, men er enig med Fly. Av en eller annen grunn virker det som det er vansklig å få til? Lørdager passer somregel greit for meg. Men hvis det er noen her (eller kanskje du, siljesla? ) som kommer med no forslag til ett treff/tur e.l. stiller jeg gjerne opp. Bør gjerne planlegges litt i god tid og få med noen som helt sikkert stiller opp, så man slipper å møte opp helt alene. Tror det med fordel kunne blitt litt varmere i været først også. Sitter bare inne og fyrer nå jeg, for bikkja vil rett og slett ikke være med ut (sannhet med modifikasjoner). | |
|
| |
Fly
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Man Jan 11 2010, 12:51 | |
| Ja det er kaldt om dagen, men nå blir det vel bedre utover:) Hadde vært fint med en mulighet til å gå tur i felleskap og litt utstillingstrening når været blir varmere. Jeg er ikke så kjent i turområdene rundt omkring i østfold, og i disse dager er vel alle fine turstier pløyd opp med skiløyper. Om hundene bare skal slippes løs en plass for lek, så må området være gjerdet inn, for jeg har rådyrjegere:( men jeg kan klaske på ei langline da. Åpen for lørdager jeg, bare kom med forslag til tid og sted, så dukker jeg opp. Jeg har flere som trenger sosial trening her. Og om vi 3 kan begynne så kanskje flere dukker opp med tiden:) | |
|
| |
siljesla
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Man Jan 11 2010, 15:34 | |
| Hadde vært deilig å få slippet løs hundene eller bare vært å gått en god tur med andre. Men da går det jo ann å prøve å få gjort noe når det blir mildere. For det er ikke vits å sette i gang noe nå for vår del. Ho er ikke noe interisert i lange turer nå. er peisen som gjeler hehe Lørdager passer som regel for meg å | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Man Jan 11 2010, 18:04 | |
| | |
|
| |
siljesla
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Man Jan 11 2010, 18:22 | |
| Er det? Trodde det var såppas stor feil at man ikke kunne stille jeg!! Så antok at det var helt utelukket.. | |
|
| |
Siri Mette
Antall Innlegg : 32 Join date : 03.08.2009 Bosted : Fredrikstad
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Tir Jan 12 2010, 08:21 | |
| Hei! Vi blir med på tur vi !! Har prøvd å legge ut turer her tidligere, men det er ikke lett å få med folk her i byen.... Bare å legge ut tid og sted i god tid, så vi kan planlegge... | |
|
| |
Fly
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Tir Jan 12 2010, 09:49 | |
| Bra, det må jo komme en lørdag snart som er under 10 minus. | |
|
| |
emiliema
Antall Innlegg : 110 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Fre Feb 05 2010, 09:15 | |
| - Fly skrev:
- Det er utstillingstrening inne på rygge hos Steinar, der er det mange forskjellige raser, men de fleste er små det koster 20 eller 30 kr gangen. Så er det også mulig å melde seg inn i en lokal hundeklubb for å være med på lydighetstrening, det er mye billigere en å gå på kurs. Det har vært noen forsøk på å få til treff her i østfold, men av en eller annen grunn så får man det ikke til. Jeg har mye på ukeplan min i 2010, trener lydighet tirsdag og torsdag, så blir det utstillingstrening på onsdag, byvandring på mandager med noen i fra canisforumet og agilleti på søndager, sportrening på fredager så da har jeg bare lørdager igjen, men på lørdager så kan jeg heeele dagen:)
Har han startet opp med treninger igjen? hvor er dette? | |
|
| |
Fly
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Søn Feb 07 2010, 12:09 | |
| Ja han har startet opp med treninger igjen på råde. De har fått leid et stort drivhus (hihi) som en annen klubb også leier for å ha agilleti treninger i. Det skulle vistnok ligge tvers ovenfor det stedet som selger jordbær. Jeg har ikke vært der ennå, men kunne tenke meg å reise inn til onsdag for å trene litt igjen. Man må ha på varme klær og ta med stol fikk jeg besked om. | |
|
| |
Siri Mette
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Ons Feb 10 2010, 08:29 | |
| Vi blir med på treff vi, bare å si tid og sted i litt god tid, så man kan planlegge | |
|
| |
Ole Bjørn
Antall Innlegg : 15 Join date : 28.07.2009 Age : 55 Bosted : Fredrikstad
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Ons Apr 07 2010, 12:08 | |
| Blir dessverre litt kort varsel, men får prøve... Forslag: Tur til skihytta i Fredrikstadmarka, Søndag 11.04.2010 kl. 1100 Oppmøte på Veum sykehus ved gml.mannsentralen. Går derfra og opp til en bålplass ca.100m. sør for skihytta (ca. 2 km å gå). Kan være noe sølete på veien enda, så ta med godt fottøy. Fyrer opp ett bål og griller noen pølser? Ta med noe og spise og drikke, ellers mann, kone, barn, bikkjer, godt humør og alt annet som evt. måtte passe. Regner med at skihytta er oppe(skal sjekke), så da skal det være mulighet for å kunne kjøpe kaffe og vaffler for den som måtte ønske det (Det er dessverre ikke lov å ha med hund inn på skihytta, så de firebente må vente ute) Retur når det måtte passe den enkelte. Værforbehold. Regnvær=avlyst, men langtidsvarselet melder oppholdsvær.
Sist endret av Ole Bjørn den Søn Apr 11 2010, 08:25, endret 1 gang | |
|
| |
Siri Mette
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? Lør Apr 10 2010, 20:26 | |
| Hei - Koselig med tur !! Vi er dessverre opptatt i morgen - håper det passer ved neste anledning!!
God Tur! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Treff i Fredrikstadområde? | |
| |
|
| |
| Treff i Fredrikstadområde? | |
|