Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

NPK: Avl, hund & helse 2010

Go down 
+11
Nina (Kennel Dijontoma)
Stine
Marita
Lex
Maria
Julie
Kaja
Marte
Caroline
Irene
Admin
15 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Marte

Marte

Antall Innlegg : 3032

NPK: Avl, hund & helse 2010 - Page 2 Empty
PosteTema: Re: NPK: Avl, hund & helse 2010   NPK: Avl, hund & helse 2010 - Page 2 EmptySøn Mar 14 2010, 21:59

Huff, jeg er så lei meg for at jeg gikk glipp av dette - virkelig et seminar med tema'er jeg gjerne skulle ha fått med meg!!
Håper det kommer flere sjanser!!

Og Nina, kondolerer trøst*
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: NPK: Avl, hund & helse 2010   NPK: Avl, hund & helse 2010 - Page 2 EmptySøn Mar 14 2010, 22:01

Takk.

Referat kommer nok til PP ja...men det blir uansett ikke like bra som hvis man hadde vært der selv... Laughing wink3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: NPK: Avl, hund & helse 2010   NPK: Avl, hund & helse 2010 - Page 2 EmptySøn Mar 14 2010, 22:12

Skulle gjerne vært der selv også, men kan ikke bare stikke fra jobb en hel helg...
Håper det kommer noen kurs/seminar her oppe i Trondheim også etter hvert.
Bittelitt irriterende at alt sjer i Oslo-området... wink3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Irene

Antall Innlegg : 990

PosteTema: Re: NPK: Avl, hund & helse 2010   NPK: Avl, hund & helse 2010 - Page 2 EmptySøn Mar 14 2010, 22:47

Vi planlegger nytt seminar til 2011, på samme sted og omtrent samme tidspunkt. Det er noen som finner det svært vanskelig å ikke kunne ha hundene med, men problemet er at det lett bli kaos i form av bjeffing og andre lyder dersom folka har hundene med. Dersom en overnatter på et annet hotell så kan hunden jo bli på rommet der. Haraldsheimen er grei sted pga. at det er lett å komme dit og så er det billig. Vi kan ikke regne med at folka kan bruke over tusenlapp på seminaravgit, og det ville det bli på et hotell.

Temaene som er blitt foreslått er fødsel (normal og div. komplikasjoner), hundens språk, anatomi, patella&HD&AD, kjønnssykdommer hos hund, og forskningsprosjekter på Vet.høgskolen. Andre forslag mottas med takk, de kan gjerne sendes til avlsrådet.

Kanskje man skulle først arrangere medlemsmøte på distriktene, og se om en har ressursser å arragere et helt seminar senere ? Det er ingen hemmelighet at vi har fått max. budsjett på 5000 kr fra styret, og å få kompentente forelesere på den prisen betyr en god del jobb. Denne gangen fikk vi det fint under max. grense. Det er veldig viktig å finne forelesere som har fagkunnskap som holder mål.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Kinkade

Kinkade

Antall Innlegg : 2402

PosteTema: Re: NPK: Avl, hund & helse 2010   NPK: Avl, hund & helse 2010 - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 06:44

Først: kondolerer så mye til deg Nina trøst*

Gratulerer så mye med nok et vel gjennomført seminar!

Jeg synes det er utrolig bra at klubben vår legger ned så mye arbeid i å arangere et slikt seminar for oss. Jeg var med i fjor og jeg synes kvaliteten på foredragsholderne der da var meget god, og det virker som om det er enighet om at det samme var tilfelle i år.

Det er kjempetrist at ikke flere kan/vil komme når slike arangementer blir satt opp på timeplanen. Her har vi selv mulighet til å "velge tema" etter det som opptar oss som medlemmer, og folk burde (i mine øyne) virkelig gå mann av huse for å få med seg slike helger. Her får man inn ersoner som er dyktige på sitt felt og som kan gi oss fakta og "nøytral" info om aktuelle tema, noe som burde være interessant for alle oss som driver med disse rasene.

Seminarene er utrolig BILLIGE og vi vet alle at det blir seminar hvert år i mars (så lenge folk gidder å delta), så dette må være mulig å planlegge inn i kalenderen for flere.

Klubben har også vært flink til å sette dato for kurset og annonsere om dette lang tid i forveien, så om man er interessert burde det absolutt være mulighet å prioritere dette. Jeg forstår sef at det aldri vil passe for ALLE en gitt dato, men skulle jo tro at det var mulighet for flere å komme.

Selv skulle jeg gjerne vært med, men er litt for gravid for å kjøre den lange turen ned til Oslo akkurat nå :P ¨
Men har sef store planer om å komme neste år! happy3

STOR TAKK igjen til kurskomiteen for det arbeidet dere gjør!
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Fly

Fly

Antall Innlegg : 960

PosteTema: Re: NPK: Avl, hund & helse 2010   NPK: Avl, hund & helse 2010 - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 07:35

Kinkade skrev:

Seminarene er utrolig BILLIGE og vi vet alle at det blir seminar hvert år i mars (så lenge folk gidder å delta), så dette må være mulig å planlegge inn i kalenderen for flere.

Nå vet jeg det også, så da har man et år på seg til å legge av penger:)
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Sponsored content

PosteTema: Re: NPK: Avl, hund & helse 2010   NPK: Avl, hund & helse 2010 - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

NPK: Avl, hund & helse 2010
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Velkommen til NPK seminaret "Avl, hund, helse" 18. og 19.april 2015
» AVL, HUND OG HELSE 2011 - vel overstått!
» VELKOMMEN TIL AVL, HUND OG HELSE SEMINAR 24.-25.03.12
» Informasjon om NPK seminaret "Avl, hund, helse 2013"
» Velkommen til NPK seminaret "Avl, hund, helse" 22. og 23.mars 2014