Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

EPSON printer

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

EPSON printer Empty
PosteTema: EPSON printer   EPSON printer EmptyFre Jan 01 2010, 20:48

Jeg fikk en Epson Stylus SX515W til jul, og har innstallert og herjet i hele dag.
JEg vil ha den til å fungere trådløst fra min laptop da den skal stå i et annet rom enn hvor jeg som oftest pleier å oppholde meg.

Problemet er, at den vil ikke sende det jeg ber pc om å printe til selve printeren. Jeg får feilmelding hele tiden.
Jeg får printet ut test sider, men intet annet.

Printeren viser at den har kontakt med min data, og dataen min har nå innstallert cd etc. Men en eller annen glipp må det være noen steder, for feilmeldingen sier at printeren ikke er klar (??) , hva nå det måtte bety.
Med kabel funker alt som det skal.

Noen som har samme printer, eller har peil?
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gjest
Gjest

EPSON printer Empty
PosteTema: Re: EPSON printer   EPSON printer EmptyLør Jan 02 2010, 12:03

Bare for å være på den sikre siden:
Er du sikker på at du sender utskriftene til riktig printer? Jeg mener, hvis du har hatt en annen printer før som fremdeles står oppgitt som standardskriver, og at du prøver å skrive ut til den gamle uten at den er tilkoblet?
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja

EPSON printer Empty
PosteTema: Re: EPSON printer   EPSON printer EmptyLør Jan 02 2010, 13:14

Arne skrev:
Er du sikker på at du sender utskriftene til riktig printer? Jeg mener, hvis du har hatt en annen printer før som fremdeles står oppgitt som standardskriver, og at du prøver å skrive ut til den gamle uten at den er tilkoblet?

Ja det er jeg sikker på.
Men ser ut som det er problemer emd innstillingene mine på dataen. satt i mange timer i går for å finne ut av dette. rote og herja med WEP.. sto at jeg kunne finne nummeret under ruteren, men der stor det jo mange nummere..

æsj, jeg kan ikke fordra å bruke så mye tid på sånne ting hehehe...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

EPSON printer Empty
PosteTema: Re: EPSON printer   EPSON printer EmptySøn Jan 03 2010, 00:37

Hm... er det noe med passord på trådløsnettet da? Men hvis det er det ville jeg trodd at du ikke fikk skrevet ut testsiden heller. Burde nesten ha vært der...
Til Toppen Go down
Rune Monsen

Rune Monsen

Antall Innlegg : 204

EPSON printer Empty
PosteTema: Re: EPSON printer   EPSON printer EmptyMan Jan 04 2010, 20:58

Kaja skrev:
Arne skrev:

Ja det er jeg sikker på.
Men ser ut som det er problemer emd innstillingene mine på dataen. satt i mange timer i går for å finne ut av dette. rote og herja med WEP.. sto at jeg kunne finne nummeret under ruteren, men der stor det jo mange nummere..

æsj, jeg kan ikke fordra å bruke så mye tid på sånne ting hehehe...

Kan det være ???

Når du går på "fil" og "skriv ut" så kommer det opp ett vindu.
Der er det minst 2 alternativ.!!!!
Epson og windows ett eller annet printer drit.

Har du sjekket at du har valgt epson DER?

Bare en erfaring jeg selv har ryki på..
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja

EPSON printer Empty
PosteTema: Re: EPSON printer   EPSON printer EmptyMan Jan 04 2010, 21:52

testsiden tror eg faktisk nå går igjennom printer og dens innstillinger.. men meget rart egentlig at inne på printeren står det på innstillingene det navnet jeg selv har valgt på trådløsnettverket mitt. Og da må det jo ha vært en eller annen connection..

Ja under fil, der står det Epson.

Har lagt det hele litt på is noen dager nå, men skal få det til.. Om ikke får jeg ta inn kyndig hjelp her hjemme hehehe...
Til Toppen Go down
Sponsored content

EPSON printer Empty
PosteTema: Re: EPSON printer   EPSON printer Empty

Til Toppen Go down

EPSON printer
Til Toppen 
Side 1 av 1