Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Blogg fra one.com?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Blogg fra one.com? Empty
PosteTema: Blogg fra one.com?   Blogg fra one.com? EmptySøn Des 27 2009, 14:03

Jeg er helt håpløs når det kommer til dette hjemmeside-og blogggreiene, så jeg lurer på om noen har blogg hos one.com, sånn at jeg får se hvordan den ser ut i bruk? Jeg får jo se på eksempler når jeg redigerer min blogg, men der kan jeg ikke klikke inn på kategorier eller se hvor mange innlegg som kan vises på forsiden av bloggen (overskriftene til tidligere innlegg). Har jo egentlig lyst å ha blogg med månedsoversikt, men da kan jeg ikke bruke one.com... Og nå har jeg allerede laget forsiden til bloggen, så vet ikke om jeg gidder begynne på en ny...

Men om dere har one.com sin blogg; under kategorier, er det der man kan legge inn måneder også ha flere innlegg under der igjen, eller??

Edit; Det ble ikke blogg fra one.com likevel, siden jeg vil ha månedsoversikt, og det fant jeg etterhvert ut ikke var så enkelt med one.com. Så da ble det Blogger (blogspot) istedet! Var jo så enkelt å sette igang der, selv for en som meg, hehe! Very Happy
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Aino

Aino


Antall Innlegg : 76
Join date : 17.08.2009
Age : 37
Bosted : sandefjord

Blogg fra one.com? Empty
PosteTema: Re: Blogg fra one.com?   Blogg fra one.com? EmptyTir Des 29 2009, 18:43

Blogg.no .. Mye bedre enn Blogspot, synes JEG Smile
Til Toppen Go down
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Blogg fra one.com? Empty
PosteTema: Re: Blogg fra one.com?   Blogg fra one.com? EmptyTir Des 29 2009, 18:50

Nå har jeg allerede tatt i bruk blogspot, og til og med ordnet nytt design på hjemmesiden sånn at det matcher med bloggen, så nå blir det ikke no mer bytting på en stund! Basta! Blogg fra one.com? 83137

Men skal ha blogg.no i bakhodet om jeg en gang skal endre! wink3
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Blogg fra one.com? Empty
PosteTema: Re: Blogg fra one.com?   Blogg fra one.com? EmptyFre Jan 01 2010, 23:46

Anbefaler Wordpress eller Blogspot om dere skal ha blogg.. Jeg har prøvd det meste.. Smile
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Sponsored content





Blogg fra one.com? Empty
PosteTema: Re: Blogg fra one.com?   Blogg fra one.com? Empty

Til Toppen Go down
 
Blogg fra one.com?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ny blogg // www.Pinschermira.blogg.no
» Blogg
» Ny blogg
» Ny Cora Blogg
» Dvergpinscheren - Vår blogg

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Hjemmesider og linker-
Gå Til: