Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Blogg fra one.com? Søn Des 27 2009, 14:03 | |
| Jeg er helt håpløs når det kommer til dette hjemmeside-og blogggreiene, så jeg lurer på om noen har blogg hos one.com, sånn at jeg får se hvordan den ser ut i bruk? Jeg får jo se på eksempler når jeg redigerer min blogg, men der kan jeg ikke klikke inn på kategorier eller se hvor mange innlegg som kan vises på forsiden av bloggen (overskriftene til tidligere innlegg). Har jo egentlig lyst å ha blogg med månedsoversikt, men da kan jeg ikke bruke one.com... Og nå har jeg allerede laget forsiden til bloggen, så vet ikke om jeg gidder begynne på en ny... Men om dere har one.com sin blogg; under kategorier, er det der man kan legge inn måneder også ha flere innlegg under der igjen, eller?? Edit; Det ble ikke blogg fra one.com likevel, siden jeg vil ha månedsoversikt, og det fant jeg etterhvert ut ikke var så enkelt med one.com. Så da ble det Blogger (blogspot) istedet! Var jo så enkelt å sette igang der, selv for en som meg, hehe! | |
|
Aino
Antall Innlegg : 76 Join date : 17.08.2009 Age : 38 Bosted : sandefjord
| Tema: Re: Blogg fra one.com? Tir Des 29 2009, 18:43 | |
| Blogg.no .. Mye bedre enn Blogspot, synes JEG | |
|
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Blogg fra one.com? Tir Des 29 2009, 18:50 | |
| Nå har jeg allerede tatt i bruk blogspot, og til og med ordnet nytt design på hjemmesiden sånn at det matcher med bloggen, så nå blir det ikke no mer bytting på en stund! Basta! Men skal ha blogg.no i bakhodet om jeg en gang skal endre! | |
|
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Blogg fra one.com? Fre Jan 01 2010, 23:46 | |
| Anbefaler Wordpress eller Blogspot om dere skal ha blogg.. Jeg har prøvd det meste.. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Blogg fra one.com? | |
| |
|