| Arielle - tendenser til bildespam her ;) | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
LizH
Antall Innlegg : 109 Join date : 13.12.2009 Bosted : Fræna
| Tema: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 13:51 | |
| Det er lite "utstillingsbilder" jeg kan by på - Frøkna er et kosedyr av dimensjoner, og det avspeiler seg nok i mange av bildene også.... Begynner med noen litt eldre bilder først. Klassisk tiggeposisjon - har gitt opphav til Kallenavnet "Meerkat" Balansering på rekkverket.... Et av mine yndlingsbilder fra da hun var unghund: Uredd, og kanskje litt gal? Begge hundene koste seg i alle fall storveis i denne herjeruinden. | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 13:54 | |
| Fin jente! På rekkverk-bildet ser det ut som hun har en knekk ytterst på halen, er det bare fordi hun logrer?
Hvor i Fræna bor dere btw? Masse fine turområder der... håper vi treffes en gang! (er fra Molde, men bor vanligvis i Oslo og for tiden i England) | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 13:57 | |
| Så fin jente | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 14:07 | |
| Så søt hun er!! Ser hun har litt av den samme hodefasongen som Lex har. Enig med den, bilde mellom stenene var veldig koselig! | |
|
| |
LizH
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 14:37 | |
| Hmm... jeg la da inn et innlegg til med flere bilder? Hvor ble det av da? Jaja, får legge inn på nytt her skjønner jeg Simira: Du ser rett, ho har dobbel haleknekk. Et par litt nyere bilder:
Sist endret av LizH den Søn Des 13 2009, 15:59, endret 1 gang | |
|
| |
LizH
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 15:37 | |
| Et par mobilbilder fra i sommer: Modige jenta mi hilste på en saueflokk... Ho sjekker at kysten er klar over gamle strynefjellsvei Ho var ikke akkurat fornøyd med å prøve "lue" Ho liger sjelden bare henslengt i senga si eller tilsvarende - nei godt og varmt skal det være! Så dette er et helt typsik bilde, der ho ligger delvis nedgravd i et fleecepledd. Men som oftest kan man ikke se snuta engang... | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 15:40 | |
| Å, så mange fine bilder!! | |
|
| |
LizH
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 17:55 | |
| - Simira skrev:
- Hvor Fræna bor dere btw? Masse fine turområder der... håper vi treffes en gang! (er fra Molde, men bor vanligvis i Oslo og for tiden i England)
Bor på Moen vi, om du vet hvor det er. | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 18:19 | |
| Søteste "frentausa" jeg har sett Dere har jo så fint friområde for hund i Fræna, hadde vært kjekt å fått til et DP-treff der. | |
|
| |
LizH
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Søn Des 13 2009, 19:03 | |
| Ja, friområdet ser kjekt ut det. Bruk av det er medlemsskapsbasert da - men det lar seg jo sikkert ordne Jeg er usikker på om det er "dvergpinschersikkert" - det er brukt sauenetting, og den lille frøkna mi kommer greit gjennom det om hun vil. Målte ho forresten nå. Skulderhøyden er 26 cm, så da er det ikke rart ho veier mindre enn det jeg ser deere andre skriver (Ho veier 3,4 kilo) | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Man Des 14 2009, 08:21 | |
| Så herlig hun er (Min tass veier 3,2kg, han er 27cm..) | |
|
| |
LizH
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Man Des 14 2009, 09:07 | |
| Ja hun herlig/ søt osv osv Verdens vakreste synes nå jeg, hehe. Men det synes vi jo alle om våre små Syntes stadig jeg leste her inne om store DP'er - såsynes det er kjekt å se at det finnes mindre utgaver også Bøllefrøet mitt har vært litt for matglad og vanskelig å få ned i passe vekt, så ho har liggi på 3,9 kilo lenge. I høst har ho vært litt syk (mageproblemer), så dermed har vekta ramla ned til der den nok egentlig bør være. Ikke riktige slankemetoden, men.... Et bilde til, fra i går. Og en reprise - for dere som ikke var innom Julenisse-gåten i går. Oppstilt bilde av frøkna med nissen kunne jeg visst glemme.... | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) Man Des 14 2009, 10:04 | |
| Så herlig hun ser ut! Var masse fine bilder her ja. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Arielle - tendenser til bildespam her ;) | |
| |
|