| Rettetang og krepptang | |
|
+7Camilla J Lex ElinK Camilla Ann-Helen Aino KristinC 11 posters |
Av | Innlegg |
---|
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 09:05 | |
| Har tenåringsdøtre om ønsker seg rettetang og krepptang ++++++++++++ alle mulige andre hårsaker til jul. Har lett litt på nettet og ser at det er fryktelig mye å velge i, og prisene varierer også veldig. Er det stor forskjell på kvaliteten her? Kan noe av det rimelige være like bra som det dyreste? Tenkte kanskje noen her kan anbefale noe? Kom gjerne med tips til andre morsomme hårduppedingser også! | |
|
| |
Aino
Antall Innlegg : 76 Join date : 17.08.2009 Age : 38 Bosted : sandefjord
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 09:16 | |
| Tror du like så godt kan ta deg en tur på L-kjøp! Prisene der varierer, Den vanlige, som også er en av de billige er merket babyliss, den får du i "endten-eller", eller du kan få kompinasjonstang med både krøll/krepp/glatt. Jeg fikk min til jul for mange år siden, den har jeg enda, Ei venninne av meg har kjøpt nåtidens verson, den skal vist være veldig bra | |
|
| |
KristinC
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 09:25 | |
| Oi!! Kan man få alt i ett på de der? Det må jo være supert!! Er det Babyliss som har det? | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 09:27 | |
| | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 09:32 | |
|
Sist endret av Camilla den Ons Des 09 2009, 09:36, endret 1 gang (Reason for editing : skrivefeil) | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 09:33 | |
| Sjekk også på www.netonnet.no , tror de har noe der. Fri frakt på alt frem til 13. desember Tenkte jeg skulle kjøpe krølltang til meg selv derfra. | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 09:34 | |
| | |
|
| |
KristinC
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 09:35 | |
| Oi, er det såpass man må gi for en bra en?!!!! Må nok innrømme at jeg håpet de var veldig mye billigere enn det... Kanskje det er bølgetang de vil ha, og ikke krepptang, ja...? En av dem sa i allefall krepptang for da tenkte jeg med en gang på den kreppingen som var populært en tid på 80-tallet. Søkte på bølgetang og da fikk jeg opp denne: http://www.lefdal.com/product/hus-hjem/personlig-pleie/harstyling/OBH5838/obh-nordica-bolgetangEr denne for dårlig? Har allerede "hovedgaver" til jentene så skulle bare ha litt ekstra ved siden av.. Da blir det litt mye med over 1000 kr. Men så er det det, da.. Om det blir bra nok eller bare en skuffelse når de skal bruke den.. | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 10:00 | |
| | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 10:19 | |
| Jeg ville ikke kjøpt et billigmerke jeg heller. Hold deg til de som de sleger hos frisørene. Legg heller 500,- - 800,- i en god rettetang. Jeg har en gammel frisørtang som har utskiftbare plater, om du vil kjøpe den for en meget billig penge så får du bølge og krepp plater med. (den er litt stor og vanskelig å håndtere selv..) | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 12:06 | |
| | |
|
| |
Aino
Antall Innlegg : 76 Join date : 17.08.2009 Age : 38 Bosted : sandefjord
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 17:54 | |
| Ja, den kombien er fra babyliss.
Jeg skal legge til at min glattetang er fra frisøren og koster nesten 1500,-. Men en babyliss med kombinasjon er helt greit når det ikke brukes så ofte, bølge/krepp har jeg som regel bare innimellom i helger, da er det lite slitasje, men rettetangen som jeg bruker nesten daglig la jeg selvsagt mere penger i. Bare husk varmebehandlingsprodukter, Da ville jeg lagt i litt og kjøpt hos frisøren!
(kan forresten lage fine bølger med en tynn rettetang) | |
|
| |
gøril
Antall Innlegg : 30 Join date : 18.06.2009 Bosted : Lillehammer
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 20:00 | |
| - Aino skrev:
- Ja, den kombien er fra babyliss.
Jeg skal legge til at min glattetang er fra frisøren og koster nesten 1500,-. Men en babyliss med kombinasjon er helt greit når det ikke brukes så ofte, bølge/krepp har jeg som regel bare innimellom i helger, da er det lite slitasje, men rettetangen som jeg bruker nesten daglig la jeg selvsagt mere penger i. Bare husk varmebehandlingsprodukter, Da ville jeg lagt i litt og kjøpt hos frisøren!
(kan forresten lage fine bølger med en tynn rettetang) Hvordan får du til det? å lage bølger altså... har prøvd, men får det ikke til blir bare stygge og hakkete... | |
|
| |
CamillaB
Antall Innlegg : 295 Join date : 11.06.2009 Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 20:49 | |
| jeg synes det er stor forskjell på de man kjøper på f.eks elkjøp og lignende steder samt de man kjøper hos frisør, men alle fungerer jo | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 20:56 | |
| Det aller beste og nyeste innen rettetang og bølgetang nå, er de som kalles GHD rettetang/bølgetang. De blir raskere varmet opp, holder seg bedre og trenger brukes mindre i håret om gangen får å få resultatet man trenger, og dessuten sliter det mindre på håret. Men det eneste er at noen synes de er litt vell dyre. Men verdt det mener jeg Disse får du ikke kjøpt på vanlige butikker, de selges kun på nett eller frisør. Som CamillaB nevner så er det stor forskjell i de man kjøper på butikk og hos frisør. Lykke til med å finne noe Veit ikke hvor gamle disse døtrene dine er, men om ikke de er så altfor gamle så ville jeg heller kjøpt Babyliss i og med at disse er grei i pris og funksjon | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 21:05 | |
| - Camilla J skrev:
- Så nettopp reklame på tv om rettetang hos euronics(hvis det var slik det skrives)... den så bra ut til 600 kr
http://www.euronics.no/Produkter/Personlig-pleie/Haarpleie/Bosch-PHS2560-Rettetang Denne tror jeg er bra, for før GHD produktene kom så var det ion som gjaldt og det er det jeg har nå og de er kjempebra. Jeg er avhengig av min rettetang og bruker den HVER dag. Den har jeg hatt i 5 år nå tror jeg og den funker fortsatt som ny . Sliter lite på håret og blir varm med en gang du setter den på. Platene er kjeramiske og alt. Så jeg ville absolutt ha gått for ION enn GHD om du ikke vil legge i altfor mye penger. De med ION solgtes kun hos frisører for bare 1-2 år siden, så de skal holde mål for å si det sånn. Og denne er jo i merket Borch, så merket er jo brukbar også . | |
|
| |
IdaCharlotte
Antall Innlegg : 228 Join date : 23.06.2009 Age : 29 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 21:35 | |
| Jeg har en fra Phillips, Den kan du lage krøller med å justere varmen helt nede i 120 til 230 grader;) betalte 600 for den på ekspert, å er kjempefornøyd m den | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Rettetang og krepptang Ons Des 09 2009, 23:55 | |
| Men om de deler en da?? Da kan man gi de en som er litt dyrere |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Rettetang og krepptang | |
| |
|
| |