Stine
Antall Innlegg : 52 Join date : 10.11.2009 Age : 35 Bosted : Gjøvik
| Tema: Re: Atlas car 80 bur til salgs Tor Des 03 2009, 21:15 | |
| - Gerd-Marit skrev:
- Stine skrev:
- Synes jeg leste her at dette buret passer i Polo? Er det uten problemer? Går det greit med dybde osv på bagasjerommet ifh til luka iom det er en slik forhøyer der?
Jeg har nemlig polo, og skulle hatt et bur, men eneste er at jeg skal ha Pinscher og ikke DP inni der, og det blir vel litt lite?? Jeg har buret, Pinscher og Polo - funker det. Cora er jo ei tispe, men det er nok av plass til henne - nå snart 14 mnd. Ikke til å stå komfortabelt, men det skal hun jo ikke når vi kjører.
Lykke til med ventetiden, føles lang, men SÅ kommer det mye kjekt. Gratulerer med valg av rase - det fikk jeg høre når jeg var ny her - tenkte at dette var jo hyggelige folk - og så kom hun hjem rett før jul i fjor - så skjønte jeg at det var hyggelige folk og at gratulasjonene gikk på at "jeg hadde skjønt det" - Pinschere er kule! Tusen takk for svar, Gerd-Marit Kjempebra å få høre andre som faktisk har samme bur, bil og hund :P hehe, det er da man vet helt sikkert om det funker! Tusen takk, ja jeg synes ventetiden er utrooolig lang, men prøver å fylle den med masse jobbing så tiden går fort:D Ja, jeg har møtt noen Pinschere, og har forelsket meg heeelt i rasen, dette blir bra | |
|