Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Atlas car 80 bur til salgs

Go down 
+5
Simira
Gry Elena
Marte
Ann-Helen
Camilla J
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Stine

Stine


Antall Innlegg : 52
Join date : 10.11.2009
Age : 35
Bosted : Gjøvik

Atlas car 80 bur til salgs - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Atlas car 80 bur til salgs   Atlas car 80 bur til salgs - Page 2 EmptyTor Des 03 2009, 21:15

Gerd-Marit skrev:
Stine skrev:
Synes jeg leste her at dette buret passer i Polo? Er det uten problemer? Går det greit med dybde osv på bagasjerommet ifh til luka iom det er en slik forhøyer der?
Jeg har nemlig polo, og skulle hatt et bur, men eneste er at jeg skal ha Pinscher og ikke DP inni der, og det blir vel litt lite?? unsure3

Jeg har buret, Pinscher og Polo - funker det. Atlas car 80 bur til salgs - Page 2 557338 Cora er jo ei tispe, men det er nok av plass til henne - nå snart 14 mnd. Ikke til å stå komfortabelt, men det skal hun jo ikke når vi kjører.

Lykke til med ventetiden, føles lang, men SÅ kommer det mye kjekt. Gratulerer med valg av rase - det fikk jeg høre når jeg var ny her - tenkte at dette var jo hyggelige folk - og så kom hun hjem rett før jul i fjor - så skjønte jeg at det var hyggelige folk og at gratulasjonene gikk på at "jeg hadde skjønt det" - Pinschere er kule! Atlas car 80 bur til salgs - Page 2 332565

Tusen takk for svar, Gerd-Marit Smile Kjempebra å få høre andre som faktisk har samme bur, bil og hund :P hehe, det er da man vet helt sikkert om det funker!

Tusen takk, ja jeg synes ventetiden er utrooolig lang, men prøver å fylle den med masse jobbing så tiden går fort:D
Ja, jeg har møtt noen Pinschere, og har forelsket meg heeelt i rasen, dette blir bra Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.stinelangerud.blogg.no
 
Atlas car 80 bur til salgs
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Skillevegg til Atlas Car 100 ønskes kjøpt!
» Bunadsvest til salgs
» Potesko til salgs!
» Vogn, bærebag og atlas bur
» Atlas Car 80 ønskes kjøpt!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Bytte/ til salgs-
Gå Til: