Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Restauranttips

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Restauranttips Empty
PosteTema: Restauranttips   Restauranttips EmptyLør Nov 07 2009, 17:20

Jeg skal til Berlin med jobben denne uka, og jeg kom på at der ligger en av mine favorittrestauranter. Den heter "Zur Letzten Instanz" og ligger ikke så langt unna Alexanderplatz, og nærmeste U-bahn er Klosterstrasse. De skryter av å være Berlins eldste Kneipe (fra 1621), og de tilbyr tradisjonell mat og bryr seg ikke om "lettmat". En kuriositet er at Napoleon pleide å spise der, og han hadde fast plass på en oppvarmet sitteplass (den er i forbindelse med peisen på en eller annen måte). Det er nok lurt å bestille bord. Ikke er det spesielt dyrt heller.

Min favoritt er Grill Haxe (ja, jeg liker svinekjøtt 🐷 med sprø svor). Skal dit på onsdag og jeg gleder meg Restauranttips 545626 ! (Selv om dette er en kjøttvennlig restaurant så har jeg hørt fra flere kvinnelige ikke-typisk-kjøttelskere at de også har likt seg der)

http://www.zurletzteninstanz.de/


Sist endret av Arne den Lør Nov 07 2009, 18:37, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Christina

Christina


Antall Innlegg : 150
Join date : 28.06.2009
Age : 44
Bosted : Kosice

Restauranttips Empty
PosteTema: Re: Restauranttips   Restauranttips EmptyLør Nov 07 2009, 18:04

Hva slags kvinner er det du kjenner da?! wink3 Jeg eeeeelsker kjøtt!! Indrefilet av kalv, medium minus, er det beste jeg får!!! Spiste spedgris på El Boutin i Madrid (tror det er europas eldste restaurant) med jobben en gang, men akkurat det var ikke noe superspennende da, noen av stykkene hadde hale unsure3
Til Toppen Go down
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

Restauranttips Empty
PosteTema: Re: Restauranttips   Restauranttips EmptyLør Nov 07 2009, 18:28

Kjøtt er godt :cheers: Berlin er en kjempefin by! Bare hold deg unna dyrehagen. Dyrene har det ikke fint der sad3
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Gjest
Gjest




Restauranttips Empty
PosteTema: Re: Restauranttips   Restauranttips EmptyLør Nov 07 2009, 18:39

Christina skrev:
Hva slags kvinner er det du kjenner da?! wink3

He, he... Ja, hva slags kvinner kjenner jeg? Jeg kjenner de som liker kjøtt også... Men det som var poenget var at selv typiske salatspisere har uttalt at de syntes det var bra der Very Happy
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Restauranttips Empty
PosteTema: Re: Restauranttips   Restauranttips EmptySøn Nov 08 2009, 00:53

Der har jeg faktisk vært! Man går ikke derfra sulten for å si det sånn happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Restauranttips Empty
PosteTema: Re: Restauranttips   Restauranttips Empty

Til Toppen Go down
 
Restauranttips
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: