Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus

Go down 
5 posters
AvInnlegg
fjose

fjose

Antall Innlegg : 82

Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus Empty
PosteTema: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyMan Nov 02 2009, 13:23

Vi skal til USA i desember og trenger pass til Ruffen som da vil være 9 måneder.
Vi bor i Son - 40 minutter sør for Oslo så alt mellom her og Gardermoen ville passe fint.
Ruffen har vært på kennel en gang i 3 dager - det gikk helt fint, men vi tror det er kjekkere for Ruffen å bo "privat".

Vi har gått på 2 valpekurs, han er flink til å sitte og til å "se her". Vi øver fortsatt på å gå med slakt bånd og det går bedre hele tiden.

Ruffen er godt miljøtrent: Slapper av på tog / buss / trikk og i bil. Tåler menneskemengder, trafikkstøy, lyn & torden, men han er ikke en stor fan av støvsugeren og han blir ganske sint på riven når vi raker løv.

Han er rolig og kosete og ikke så flink til å være alene, men vi øver på det også.

Hvis du har hund selv - kan vi gjerne passe ham / henne når du har behov.

Håper noen har tid og lyst

Fjose & Ruffen
Til Toppen Go down
http://www.fjose.no/ny%20hjemmeside/ruffen.htm
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus Empty
PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyMan Nov 02 2009, 13:57

Hei,

Jeg tror dessverre at jeg jobber de dagene, men skal undersøke. Scot synes bare at det er stas med besøk happy3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine

Antall Innlegg : 400

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyMan Nov 02 2009, 14:57

Jeg jobber dessverre den uka, hadde det vært friuka mi skulle jeg gjerne passet han...
Til Toppen Go down
fjose

fjose

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyMan Nov 02 2009, 21:20

Takk for respons så langt, veldig hyggelig at dere engasjerer dere.

happy6
Fjose & Ruffen
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte

Antall Innlegg : 531

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyMan Nov 02 2009, 21:43

hvor er son i forhold til Bærum?!
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyMan Nov 02 2009, 21:43

og hvordan er han med kastrerte han-hunder? Smile
Til Toppen Go down
fjose

fjose

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyMan Nov 02 2009, 21:59

Hei Benedicte.

Son ligger ikke så langt fra Moss, så vi holder til på andre side av Oslofjorden.

Heldigvis knytter Drøbaktunnellen oss sammen, så Bærum er helt grei avstand når det er snakk om en hel ukes pass.

Vet ikke om han har et spesielt forhold til kastrerte hann-hunder. Erfaringen er at han generelt tar signaler fra eldre hunder som er flinke til å si i fra. Det skal innrømmes at han prøver å dominere andre hunder hvis han får lov - så det er fint for ham med oppdragere som tar styringen.

Er det pinscher hann-hund du har?

Nå er det leggetid for oss.
God natt! :sleep:

Fjose & Ruffen
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyTir Nov 03 2009, 17:40

Jeg har både pinscher hann og tispe, og en samboer... så egentlig bare "synser" jeg litt... Smile Jeg får at det opp en gang det passer seg... Smile
Til Toppen Go down
mortent

Antall Innlegg : 1

PosteTema: Vi kan passe Ruffen   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyFre Nov 06 2009, 16:20

Hei
Vi kan gjerne passe Ruffen den 15. - 21.

Har en mellompinscher selv - Enzo - som er ett år og åtte måneder. Snill som dagen er lang, veldig sosial og elsker å leke med andre hunder.

Vi trenger også pass av Enzo 4. til 6. desember, og håper dere eller andre kunne ha passet han da.

Fint om vi kunne møttes om ikke så lenge og se at "gutta boys" går greit sammen. (sikkert ikke noe problem, men greit å sjekke?).

Vi bor i Oslo i enebolig på Refstad. Har stor innegjeret hage hvor gutta kan springe fritt.

Send meg en mail på morten.64@hotmail.com, eller ring på 22 22 03 09.

Klem
Elisabeth og Morten
Til Toppen Go down
fjose

fjose

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyFre Nov 06 2009, 20:51

Vi gjør et forsøk med Enzo & Ruffen. Trives de sammen så er gjensidig hundepass løst.

Takk for interessen dere andre.

Jeg er imponert over hvor godt dette forumet fungerer.

Fjose & Ruffen
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus EmptyFre Nov 06 2009, 22:19

Så flott at det mest sannsynlig har ordnet seg for dere begge!! Very Happy Jeg så nå i dag at jeg har 3, 12 timers dager i den perioden.. julebord.... så kanskje ikke så bra med en ekstra hund i hus da... Men Lykke til! Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus   Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus Empty

Til Toppen Go down

Ruffen pinschergutt på 9 måneder trenger pass 15-21 desember Oslo/Akershus
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Har funnet påskehjem. Ruffen - Pinschergutt 1 år trenger pass 30mars - 2 april - påsken 4 dager
» 17 november i Sandvika / Oslo, pass av Ruffen
» Jeg trenger bilder fra treffene i Oslo/Akershus!
» Pass av Ruffen dagtid i Son
» Pass av Albin - ca 23. til 26. desember?