| Livet i stallen... | |
|
+9Helene Bente L Bente Lene Simira Gry Elena Susanne KristinC Nina (Kennel Dijontoma) 13 posters |
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Livet i stallen... Man Nov 02 2009, 01:18 | |
| Jeg hadde en "Livet i stallen-tråd" til gutta på det andre forumet, så lager like godt en her også jeg, siden det er der vi tilbringer store deler av tiden vår...er jo ekte stallgutter disse gutta mine, hehe... Har ikke blitt stort med bilder den siste tiden, siden PCn min ikke har virket, menmen, får begynne med disse überdårlige bildene fra idag, tatt med mobilen i halvmørket, hehe... Otto fikk gjennomgå litt idag, og fikk først juling av to av de store gutta sammen (én boarder collie og én pointer) og så juling av bare den éne av dem igjen like etter (BCen), for så å få skikkelig støt som gikk i bakken ved en av strømgjerdene...stakkars liten, etter en sånn dag trenger man litt trøst, så da ble det trillebårtur som plaster på såret, og etter at han hadde fått kjøre høy og være kongen på haugen ble alt bra igjen! På vei ut med høyet: Ferdig med å fôre hestene og bli og fornøyd igjen: To veeeeldig trøtte gutter på bussen på vei hjem etter en hard dag i stallen...: Elsklingene mine med hodene sine i fanget til mor... Deilig å strekke ordentlig ut i en god seng etter å ha vært ute i frisk luft: Skulle tro han til venstre hadde vært i stallen også, men det hadde han ikke, han hadde bare vært på by'n igår... :drunken: | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Livet i stallen... Man Nov 02 2009, 08:04 | |
| Stakkars Otto, da! Han fortjente virkelig en tur i trillebåra! Han ser veldig fornøyd ut oppi der etter at hestene hadde fått litt av høyet! | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Livet i stallen... Man Nov 02 2009, 08:32 | |
| Herlig bilde der de begge ligger med hode i fanget | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Livet i stallen... Man Nov 02 2009, 08:47 | |
| Så fint med en ny tråd fra stallen Nina, stakkars lille gullet til tante da, fikk gjennomgå av de rampete gutta Klart han skal ha litt trøst da Herlige bilder Nina, kult av Bård og er det Otto?? | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Livet i stallen... Man Nov 02 2009, 09:04 | |
| Stakkars Otto da! Morsomt å se at det er flere som liker å kjøre trillebår. Odin elsker det! Kan jeg legge til bloggen din på http://pinscherplanet.err.no ? | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Livet i stallen... Man Nov 02 2009, 11:01 | |
| Hahaha! Det siste bildet var skikkelig bra da! Som far, så sønn. Fine bilder av flotte gutter! Buss-bildet var jo bare herlig. | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Livet i stallen... Man Nov 02 2009, 11:04 | |
| Så fine bilder av de nydlige gutta dine | |
|
| |
Bente L
Antall Innlegg : 278 Join date : 15.06.2009 Age : 63 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Livet i stallen... Man Nov 02 2009, 11:54 | |
| Stakkars Otto da, flotte gutter du har | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Livet i stallen... Tir Nov 03 2009, 23:24 | |
| - Simira skrev:
- Stakkars Otto da! Morsomt å se at det er flere som liker å kjøre trillebår. Odin elsker det!
Kan jeg legge til bloggen din på http://pinscherplanet.err.no ? Ja, det kan du godt, men er ikke stort som skjer der for tiden da...siden PCn min er så dustete er det ikke ofte det blir oppdatert... :roll: | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Livet i stallen... Tor Nov 05 2009, 07:29 | |
| Fine gutta Han min elsker forsåvidt å være i stallen han og, selvom han ikke har prøvekjørt trillebåra enda | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Livet i stallen... Tor Nov 05 2009, 10:05 | |
| Så søte gutter Hva er det med disse hundene og trillebårer?? Når dennis er med i stallen, så er den trillebåren veldig spennende | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Livet i stallen... Tor Nov 05 2009, 15:48 | |
| Hehe, ikke vet jeg...Otto har aldri kjørt trillebår før, men jeg fant ut at det var like greit å sette ham der sånn at jeg hadde full oversikt så ikke den jæmna boarder collien skulle få tak i ham igjen mens jeg holdt på med de siste greiene før vi skulle dra... Han ligger nemmelig på lur som en edderkopp som følger med på spinnet sitt, og skyter fram med én gang Otto kommer til syne... På det øverste trillebårbildet driver den møkkabikja og smyger rett innen for stalldøren og følger med på Otto, så det er derfor Otto ser litt bekymret til siden, men bikja får ikke tak i ham når han står oppå der... | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Livet i stallen... Tor Nov 05 2009, 15:51 | |
| - Nina skrev:
- Hehe, ikke vet jeg...Otto har aldri kjørt trillebår før, men jeg fant ut at det var like greit å sette ham der sånn at jeg hadde full oversikt så ikke den jæmna boarder collien skulle få tak i ham igjen mens jeg holdt på med de siste greiene før vi skulle dra... Han ligger nemmelig på lur som en edderkopp som følger med på spinnet sitt, og skyter fram med én gang Otto kommer til syne... På det øverste trillebårbildet driver den møkkabikja og smyger rett innen for stalldøren og følger med på Otto, så det er derfor Otto ser litt bekymret til siden, men bikja får ikke tak i ham når han står oppå der...
Hundebånd er en fin ting på Boardercollier som ikke kan oppføre seg! Hadde hvertfall jeg gjort hvis jeg var eier av den hunden... | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Livet i stallen... Tor Nov 05 2009, 15:54 | |
| | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Livet i stallen... Fre Nov 06 2009, 08:04 | |
| | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Livet i stallen... Fre Nov 06 2009, 18:25 | |
| Flotte bilder av de vakre hundene dine Nina!! Må si meg enig i at livet i stallen er herlig!! Trayan er også svært så fornøyd når han får være med i trillebåren.. hehe | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Livet i stallen... Lør Nov 07 2009, 00:20 | |
| Hehe, ja, problemet er at han og jacken bor på stallen, de er hundene til hun som bor på og driver stallen, og de går løs hele dagen, så de har liksom rett til å være der... Han er ustabil og understimulert til tusen, så han gjør jo alt mulig rart for å underholde seg selv, innkludert å jage/"gjete" hestene, som er dritt lei av å bli nappet i bena og dratt i halen, med det resultatet at den dustete bikja ikke har en eneste tann igjen forran i munnen...bare jeksler... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Livet i stallen... | |
| |
|
| |
| Livet i stallen... | |
|