| Hvem er egentlig Tonje? | |
|
+17Unn Linn Julie Lex Maria Hera Anne Anita.K Bente Nina (Kennel Dijontoma) Caroline Lene Ann-Helen -linda- Fixa Camilla J Tonje 21 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Tonje
Antall Innlegg : 86 Join date : 28.10.2009 Bosted : Kr.sand
| Tema: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 22:37 | |
| Er ikke så god til å beskrive meg selv da, men jeg kan prøve. Jeg er da Tonje for dere som ikke har skjønt det, er hele 19 år. :P Er fra den fine sørlandsby med blaudekonsonanter. Fint Fint. Bor i en stor tomansbolig et stykke utpå landet, bak huset er det skau så langt jeg kan se. Trives kjempe godt. Fant kjæresten min når jeg var tretten/fjorten år, så den 21.mars 10 har vi vært sammen i hele 5 år. Jeg drømmer om å gifte meg med han, men han er ikke helt enig enda Den 31.mars 09 fødte jeg ei velskapt jente som har fått navnet Mia Camilia (Nei, det står ikke Camilla, men CamiiiiLiiia) Har ei tispe som heter Nita som ble født 02.august 06, hun er blanding av Border Collie og Norsk Buhund. For noen måneder siden kom gubben plutselig hjem med en pusekatt, som fikk navnet Ibux. Skikkelig søt. Å nå den 30 oktober ble jeg ny eier av Norwingstras Jared Leto , som har fått sitt daglivenavn Jonas. Å han er født 25. august i år. Så hos meg er det en hel dyrehage Så kan jeg hive med litt småting om meg; - Har vært en tur innom militæret. - Har fullført vidregående. - Gikk mekanisk første året. - Gikk Maritime andre året. - Jobbet i nordsjøen som mekaniker. - Er aktiv førstehjelper! - Har dykker sertvikatet. - Bruker briller. - Har aldri tatt en røyk i hele mitt liv. - Prøver å spise så mye som mulig økologisk. - Er ikke vaksinert mot svineinfluensaen. - Er imot dyreplageri, så derfor går jeg ikke med pelskåper. - Er ute i akauen vær dag uansett vær. - Er veldig redd for at det skal begynne å brenne. - Har STCW 95 sertvikat. - Har teorien igjen på billappen. - Er nøye med refleks. - Har aldri vært i en bilulykke. - Har fjernet mandlene. - har et super sterkt imunforsvar. - Når jeg spiser ost og skinke på alltid osten ligge øverst. - Har Canon EOS 500 D - Er avhengig av Iskaffe og Sukkererter! Håper jeg er kul nok for dere da | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| |
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 22:48 | |
| HAHAHA Dette må vell være den mest moromste og mest geniale måten å presentere seg på, som jeg har sett på lenge! Du er mer enn kul nok for meg ja Følte meg litt igjen i det du skriver, kunne glatt kopiert halve listen din, og 10.mars i 2010, har jeg og sambo vært sammen i 4 år, jeg vil også gifte meg, men står mest på for å få den hersens ringen foreløbig! Men samboern min er heller ikke helt enig Jeg har også en liten dyrehage, mange venner som har sagt dette, og spør om jeg ikke skal ha en skapning på to ben istedet for 4 snart, hihi! Har nå to dp, to hårdotter, og en kommende valp Ser også skau så langt øye kan se, uansett hvilken vei jeg snur meg :P Likte navnet på katten din Har du hjemmeside/blogg?? EDIT: Å gratulerer som eier av fine jared aka jonas
Sist endret av Fixa den Fre Okt 30 2009, 22:55, endret 2 ganger | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 22:48 | |
| Dette var en av de beste presentasjonene jeg har lest tror jeg ! Veldig morsom Lykke til med Jonas, og resten av din familie! Vil gjerne se bilder av bebis og pusekatt også! | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 22:53 | |
| Fin presentasjon ! Artig med bilde av eieren av hundene, det er mere sjelden Gratulerer og lykke til med Jonas | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 22:53 | |
| Hi hi hi hi!!! Veldig bra!! Gratulerer med nyyyydelig valp! JENTER: Det hjelper å mase!!! Jeg har nå vært lykkelig gift i 1 år og nesten 4 mnd! Så: STÅ PÅ!!!!! (taktikken er å prøve å få menna til å tro at de er dems idè, ergo, -en god idè!! ) |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 22:54 | |
| Du er super-kul så det holder! Og jeg er så glad for at Jonas fikk komme til dere!!!!! Dere kommer til å få det så utrolig fint sammen! Jeg har grått flere ganger i dag....slike avskjeder er håpløst vonde, for jeg blir så glad i bebisene. Jeg er jo sammen med dem 24-7, og du aner ikke alt det morsomme jeg gjør sammen med valpene. (Kvalifiserer meg sikkert til tvangsrøye) Betryggende å vite at du er redd brann, for jeg er hysterisk der! :affraid: hehe Jeg er stolt av deg allerede! |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 23:06 | |
| Hahaha! Enig med de andre! Super presentasjon! Velkommen hit og gratulerer med valp! Vil gjerne se bilder av alle dyra. Vi er vedig glad i bilder her inne. | |
|
| |
Tonje
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 23:13 | |
| | |
|
| |
Tonje
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 23:16 | |
| - Fixa skrev:
- HAHAHA
Dette må vell være den mest moromste og mest geniale måten å presentere seg på, som jeg har sett på lenge!
Du er mer enn kul nok for meg ja Følte meg litt igjen i det du skriver, kunne glatt kopiert halve listen din, og 10.mars i 2010, har jeg og sambo vært sammen i 4 år, jeg vil også gifte meg, men står mest på for å få den hersens ringen foreløbig! Men samboern min er heller ikke helt enig Jeg har også en liten dyrehage, mange venner som har sagt dette, og spør om jeg ikke skal ha en skapning på to ben istedet for 4 snart, hihi! Har nå to dp, to hårdotter, og en kommende valp Ser også skau så langt øye kan se, uansett hvilken vei jeg snur meg :P Likte navnet på katten din Har du hjemmeside/blogg??
EDIT: Å gratulerer som eier av fine jared aka jonas Så bra. Ja, har blogg. Det er en hverdagsblogg da.. http://ibux.blogg.no/Tenkte jeg skulle prøve meg på en hjemmeside til dyrene. Men er ikke noe god på hjemmeside opplegg. | |
|
| |
Tonje
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Fre Okt 30 2009, 23:19 | |
| Hahha, leste gjennom presentasjonen min nå.. himmla å mye skrivefeil da Jaaa, bilder blir det nok MYE av for min del.!! men de fleste bildene ligger på den andre pc å den er på rep. Krysser alt jeg eier å har at dem greier å redde bildene. Nå har jeg kjøpt meg sånn extern harddisk slikt at jeg ikke kan miste bilder å slikt. Heldigvis har jeg nesten alle bildene på cd. | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| |
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 00:58 | |
| Velkommen hit og gratulerer med ny bebis! Med det navnet mååå han bare bli verdens kuleste dp, for det er bare supergutter som heter Jonas nemmelig, hehe! | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 01:05 | |
| - Tonje skrev:
- Fixa skrev:
- Har du hjemmeside/blogg??
Ja, har blogg. Det er en hverdagsblogg da.. http://ibux.blogg.no/ Tenkte jeg skulle prøve meg på en hjemmeside til dyrene. Men er ikke noe god på hjemmeside opplegg. *klippe klippe* Jeg prøvde piczo sin først, men etter hvert som jeg skulle legge inn bilder, linker osv, så fant jeg ut at den var ganske udugelig I tillegg så var det masse reklame på den siden. Jeg bruker weebly.com sin nå, den er veldig enkel å bruke å sette opp ting med, har hatt den en måneds tid, og er foreløbig fornøyd. Er hvertfall en god start hjemmeside | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 08:38 | |
| Ja,det var en morsom presentasjon av deg Må jo også si at du har vært heldig og få hund av en toppen oppdretter Marian er ei kul dame, ærlig og redlig og 100% ærlig Lykke til med Jonas,dyrehagen og giftemål | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 08:41 | |
| |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 09:13 | |
| Hei & Velkommen hit.. Å Gratulerer med lille Jonas Morsom presentasjon | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| |
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| |
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 10:28 | |
| Velkommen hit, og gratulerer så mye med valp!!! Herlig valpetid du har foran deg!! | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 10:42 | |
| Så fin og morsom presantasjon du har laget! Velkommen hit, og gratulerer med valp fra et fantastisk kull!! Skal bli kjempespennende å følge med dere på AG- banen, og utviklingen ellers! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 10:43 | |
| |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 11:50 | |
| Velkommen hit, og gratulerer med nydelig valp! Morsom presentasjon Lykke til med din nye stjerne! | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? Lør Okt 31 2009, 11:54 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hvem er egentlig Tonje? | |
| |
|