Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)

Go down 
+2
Benedicte
Tonje
6 posters
AvInnlegg
Tonje

Tonje


Antall Innlegg : 86
Join date : 28.10.2009
Bosted : Kr.sand

Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Empty
PosteTema: Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)   Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) EmptyFre Okt 30 2009, 10:25

Fant ikke helt ut hvor jeg skulle poste dette på forumet meeen det får gå. :P

Siden det ikke ble så lang tur på Nita (Blanding av Border Collie og Norsk Buhund) i dag, siden jeg har en hel haug å gjøre til den nye valpen kommer i dag. Så tok jeg med meg "kastepinnen" ut og en tennisball. Det heter vel egentlig ball launcher!? Off jeg er dårlig til å forklare, men godt vi har google. rolleyes3 Den fåes kjøpt på Europris til en billig penge.

Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Chuckitlg

Den er genial! Kaster utrolig langt med den, lengre enn det jeg pleier iallefall Laughing Å det beste av alt er at man slipper å ta i en suglete tennisball. :face: Så nå ligger hun rett ut her på golvet.

Å Jeg har fått gjort masse. Støvsuget og vasket gulvet. Plukket opp småting fra gulvet, Så nå er hjemmet trygt for den lille valpen som kommer idag. Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) 545626
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Empty
PosteTema: Re: Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)   Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) EmptyMan Nov 02 2009, 16:40

hadde man bare hatt en hund som kom tilbake med ballen så.... mad3
Til Toppen Go down
Christina

Christina


Antall Innlegg : 150
Join date : 28.06.2009
Age : 44
Bosted : Kosice

Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Empty
PosteTema: Re: Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)   Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) EmptyMan Nov 02 2009, 17:23

Benedicte skrev:
hadde man bare hatt en hund som kom tilbake med ballen så.... mad3

Haha! Hadde man bare hatt en hund som i det hele tatt gadd å løpe etter ballen så! Tequila er helt uinteressert i baller og frisebeer og alt som kastes avgårde happy4 Har nettopp lært henne å "hente tauet" inne nå. En tauleke som hun til nød kommer tassende med for å få en godbit happy5
Til Toppen Go down
Bettan




Antall Innlegg : 108
Join date : 18.06.2009
Age : 39
Bosted : Bergen

Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Empty
PosteTema: Re: Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)   Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) EmptyMan Nov 02 2009, 17:46

Benedicte skrev:
hadde man bare hatt en hund som kom tilbake med ballen så.... mad3

Samme her.... kan fort bli litt dyrt i lengen med alle de tennisballene som ikke kommer tilbake....

Men geniale for der som har bikkjer som kommer tilbake me ballen happy6
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Empty
PosteTema: Re: Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)   Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) EmptyMan Nov 02 2009, 21:59

Super,har to av dem happy6
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Empty
PosteTema: Re: Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)   Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) EmptyMan Nov 02 2009, 22:01

Bettan skrev:
Benedicte skrev:
hadde man bare hatt en hund som kom tilbake med ballen så.... mad3

Samme her.... kan fort bli litt dyrt i lengen med alle de tennisballene som ikke kommer tilbake....

Men geniale for der som har bikkjer som kommer tilbake me ballen happy6

jeg har også slik,og den er genial happy6 Gibson er både pinne/ball og leke gal.
Han kommer heller ikke tilbake med ballen om det ikke er slik at jeg har med meg 2 baller. Da gjør jeg klar den andre når han er på vei tilbake, og han slipper den han har når han nesten er borte med meg.
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Sponsored content





Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Empty
PosteTema: Re: Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)   Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting) Empty

Til Toppen Go down
 
Lyst å dele et lite tips med dere. (ballkasting)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Her liker vi å dele...<3
» Hvem vil dele linker?
» jeg har lyst til å takke ....
» Noe som har lyst å møtes til treff/tur i Bergen?
» Noen som har lyst å treffes i Bergen?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: