| Hva skal jeg gjør? | |
|
+26ElinK Ann-Helen Marion G Gry Elena Irene Bjørn E Bettan Linn Maria Hera LinnCharlotte MU-TI-LA Fly jeanette Kaja Nero-Noir AH Kennel Mirenzo Marte Caroline Kinkade Simira Nettan Anne Julie Tore Røssumsmoen 30 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Man Sep 28 2009, 19:55 | |
| he he he,signerer de andre her jeg | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| |
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| |
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Tir Sep 29 2009, 08:03 | |
| Du må jo ikke finne deg i dette!!! Helt utrolig hva folk kan få seg tiul å gjøre altså!!! | |
|
| |
Takk for meg
Antall Innlegg : 457 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Tir Sep 29 2009, 08:17 | |
| Dette her MÅ faktisk være en spøk. Jeg kan ikke tro at det finnes mennesker som er SÅ USERIØSE. Det går bare ikke ann . | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Tir Sep 29 2009, 08:17 | |
| Helt utrolig historie Det der er vel ikke lov???? Hadde jeg tatt betalt for alle wienerbrød, kaffe, snacks, for, tepper, halsbånd, leiebånd, permer osv hadde jeg hatt penger på bok Hva er timelønnen for og skrive 1 kjøpekontrakt da Jeg har hatt så mange som 11 valper i kullene mine.... Nei fy søren.. skjønner jo at du hadde lyst på valpen men.... spørs hvor langt du kommer med en sånn grådigper Spørs om du ikke bare skal glemme hele oppdretteren, og kose deg med valpen din Ta det som en lærepenge på at ikke alle folk er like ærlige Lykke til videre |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Tir Sep 29 2009, 15:22 | |
| Tuller du?!?!?! Dette tror jeg må være noe av det sprøeste jeg har hørt på leeeeeenge!!!! :roll: Jeg begynner jo nå å lure på om du da også skal faktureres for den veiledningen osv du sannsynligvis vil trenge i framtiden, og som en hver oppdretter skal stille opp med for sine valpekjøpere...og for å svare på spørsmålet ditt, NEI, dette er IKKE greit, og jeg har aldri hørt om liknenede! Er det her snakk om en "privatperson" som aldri har hatt kull før, eller en oppdrett med kennelnavn osv...? Om dette er snakk om en norsk oppdretter som er registrert med kennelnavn osv ville jeg nok kontaktet Kennelklubben og opplyst dem om dette, for jeg tviler på at dette er noe som det er greit at deres medlemsoppdrettere driver med... Jeg hadde aldri i verden tatt en valp fra en sånn oppdretter, for det er jo tydelig at dette er en person du ikke kan stole på å få støtte og god hjelp fra i framtiden, så det er jo dumt at dette var noe du fant ut av først etter at du hadde knyttet deg til valpen og hentet den.... Jeg ser du har bilde av en pinscher her, jeg håper ikke denne valpen også er en pinscher, for sånne oppdrettere håper jeg ikke vi har av denne rasen asså?! Dersom det er en pinscher, hva endte prisen på valpen på? Nei, vet ikke om man skal le eller gråte jeg, hehe...håper virkelig dette er en spøk asså, for dette var bare helt sprøtt rett og slett... | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Tir Sep 29 2009, 21:45 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 08:16 | |
| Dette er det værste jeg har hørt. Innraporter dette menneske til kennelklubben, dette går ikke ann. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 10:31 | |
| Hvem er trådstarter og hvor ble han av? Googlet etternavnet...og hva fant jeg...? hm... Enten har vi en språklærd translatør med interesse for hundens adferd , eller så står vi ovenfor et gjenferd. :affraid: Man blir jo litt tankefull når et medlem legger inn bare 1 innlegg, skaper debatt, og uteblir.... :scratch: Uansett, tror heller ikke noen av de registrerte oppdretterne i norge (med kennelnavn) driver så useriøst. |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 10:46 | |
| | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 12:01 | |
| Har faktisk hatt samme tankene som marian her... Syns det lukter litt forumstroll når et medlem ikke en gang har presentert seg, og heller ikke har skrevet noe mer i tråden... Håper virkelig det er forumstroll!! | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 16:48 | |
| Ja, man kan da begynne å lure litt ja .. men at man gidder! | |
|
| |
Bjørn E
Antall Innlegg : 27 Join date : 04.08.2009 Age : 45 Bosted : NORGE
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 17:52 | |
| | |
|
| |
Tore Røssumsmoen
Antall Innlegg : 2 Join date : 21.07.2009 Bosted : Norway
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 18:42 | |
| Det er fint at de på forumet angasjerer seg. Historien er faktisk sann - selv om den skjedde for noen år siden. Når det kommer opp en link til en gammel hjemmeside til Schwima - syns jeg det var morsomt. Historien om Den Nevrotiske Hund har også vært publisert flere ganger i forskjellige hundeblader. | |
|
| |
Takk for meg
Antall Innlegg : 457 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 18:44 | |
| - Tore Røssumsmoen skrev:
- Det er fint at de på forumet angasjerer seg.
Historien er faktisk sann - selv om den skjedde for noen år siden. Når det kommer opp en link til en gammel hjemmeside til Schwima - syns jeg det var morsomt. Historien om Den Nevrotiske Hund har også vært publisert flere ganger i forskjellige hundeblader. Å hvor kjøpte du hund fra da og hvilken rase? Send gjerne pm. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? Ons Sep 30 2009, 18:48 | |
| - Tore Røssumsmoen skrev:
- Det er fint at de på forumet angasjerer seg.
Historien er faktisk sann - selv om den skjedde for noen år siden. Når det kommer opp en link til en gammel hjemmeside til Schwima - syns jeg det var morsomt. Historien om Den Nevrotiske Hund har også vært publisert flere ganger i forskjellige hundeblader. Hvem er du? |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hva skal jeg gjør? | |
| |
|
| |
| Hva skal jeg gjør? | |