Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Hva skal jeg gjør?

Go down 
+26
ElinK
Ann-Helen
Marion G
Gry Elena
Irene
Bjørn E
Bettan
Linn
Maria
Hera
LinnCharlotte
MU-TI-LA
Fly
jeanette
Kaja
Nero-Noir
AH
Kennel Mirenzo
Marte
Caroline
Kinkade
Simira
Nettan
Anne
Julie
Tore Røssumsmoen
30 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Marion G

Marion G

Antall Innlegg : 995

Hva skal jeg gjør? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyMan Sep 28 2009, 19:55

he he he,signerer de andre her jeg Laughing
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Ann-Helen

Ann-Helen

Antall Innlegg : 1671

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyMan Sep 28 2009, 21:49

Laughing Laughing dette Må vere en spøk.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Linn
Admin
Linn

Antall Innlegg : 3571

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyTir Sep 29 2009, 07:58

Ann-Helen skrev:
Laughing Laughing dette Må vere en spøk.

Isåfall en veldig dårlig spøk, syns jeg... For slike ting skjer jo faktisk.
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyTir Sep 29 2009, 08:03

Du må jo ikke finne deg i dette!!! Helt utrolig hva folk kan få seg tiul å gjøre altså!!! mad3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Takk for meg

Antall Innlegg : 457

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyTir Sep 29 2009, 08:17

Dette her MÅ faktisk være en spøk.
Jeg kan ikke tro at det finnes mennesker som er SÅ USERIØSE.
Det går bare ikke ann Hva skal jeg gjør? - Page 2 83137 .
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyTir Sep 29 2009, 08:17

Helt utrolig historie mad3 Det der er vel ikke lov???? Hadde jeg tatt betalt for alle wienerbrød, kaffe, snacks, for, tepper, halsbånd, leiebånd, permer osv hadde jeg hatt penger på bok happy4 Hva er timelønnen for og skrive 1 kjøpekontrakt da 😕 Jeg har hatt så mange som 11 valper i kullene mine.... Nei fy søren.. skjønner jo at du hadde lyst på valpen men.... spørs hvor langt du kommer med en sånn grådigper no0 Spørs om du ikke bare skal glemme hele oppdretteren, og kose deg med valpen din happy6 Ta det som en lærepenge på at ikke alle folk er like ærlige no0 Lykke til videre happy6
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyTir Sep 29 2009, 15:22

Tuller du?!?!?! Dette tror jeg må være noe av det sprøeste jeg har hørt på leeeeeenge!!!! Laughing :roll:

Jeg begynner jo nå å lure på om du da også skal faktureres for den veiledningen osv du sannsynligvis vil trenge i framtiden, og som en hver oppdretter skal stille opp med for sine valpekjøpere...og for å svare på spørsmålet ditt, NEI, dette er IKKE greit, og jeg har aldri hørt om liknenede! Shocked

Er det her snakk om en "privatperson" som aldri har hatt kull før, eller en oppdrett med kennelnavn osv...? Om dette er snakk om en norsk oppdretter som er registrert med kennelnavn osv ville jeg nok kontaktet Kennelklubben og opplyst dem om dette, for jeg tviler på at dette er noe som det er greit at deres medlemsoppdrettere driver med... blink00

Jeg hadde aldri i verden tatt en valp fra en sånn oppdretter, for det er jo tydelig at dette er en person du ikke kan stole på å få støtte og god hjelp fra i framtiden, så det er jo dumt at dette var noe du fant ut av først etter at du hadde knyttet deg til valpen og hentet den.... sad3 Jeg ser du har bilde av en pinscher her, jeg håper ikke denne valpen også er en pinscher, for sånne oppdrettere håper jeg ikke vi har av denne rasen asså?! Evil or Very Mad Dersom det er en pinscher, hva endte prisen på valpen på?

Nei, vet ikke om man skal le eller gråte jeg, hehe...håper virkelig dette er en spøk asså, for dette var bare helt sprøtt rett og slett... Laughing
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Cesilie

Cesilie

Antall Innlegg : 1217

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyTir Sep 29 2009, 21:45

what3 happy5
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 08:16

Dette er det værste jeg har hørt.
Innraporter dette menneske til kennelklubben, dette går ikke ann.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 10:31

Hvem er trådstarter og hvor ble han av?

Googlet etternavnet...og hva fant jeg...? hm...
Enten har vi en språklærd translatør med interesse for hundens adferd happy7 , eller så står vi ovenfor et gjenferd. :affraid:

Man blir jo litt tankefull når et medlem legger inn bare 1 innlegg, skaper debatt, og uteblir.... :scratch:

Uansett, tror heller ikke noen av de registrerte oppdretterne i norge (med kennelnavn) driver så useriøst. what3
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G

Antall Innlegg : 995

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 10:46

Norwinstars skrev:
Hvem er trådstarter og hvor ble han av?

Googlet etternavnet...og hva fant jeg...? hm...
Enten har vi en språklærd translatør med interesse for hundens adferd happy7 , eller så står vi ovenfor et gjenferd. :affraid:

Man blir jo litt tankefull når et medlem legger inn bare 1 innlegg, skaper debatt, og uteblir.... :scratch:

Uansett, tror heller ikke noen av de registrerte oppdretterne i norge (med kennelnavn) driver så useriøst. what3

happy6 enig
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 12:01

Har faktisk hatt samme tankene som marian her... Syns det lukter litt forumstroll når et medlem ikke en gang har presentert seg, og heller ikke har skrevet noe mer i tråden... Håper virkelig det er forumstroll!!
Til Toppen Go down
Hera

Hera

Antall Innlegg : 1526

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 16:48

Ja, man kan da begynne å lure litt ja .. men at man gidder! unsure3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Bjørn E

Bjørn E

Antall Innlegg : 27

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 17:52

Til Toppen Go down
http://www.tangetoppen.org
Tore Røssumsmoen

Tore Røssumsmoen

Antall Innlegg : 2

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 18:42

Det er fint at de på forumet angasjerer seg.
Historien er faktisk sann - selv om den skjedde for noen år siden.
Når det kommer opp en link til en gammel hjemmeside til Schwima - syns jeg det var morsomt.
Historien om Den Nevrotiske Hund har også vært publisert flere ganger i forskjellige hundeblader. what3
Til Toppen Go down
Takk for meg

Antall Innlegg : 457

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 18:44

Tore Røssumsmoen skrev:
Når det kommer opp en link til en gammel hjemmeside til Schwima - syns jeg det var morsomt.
Historien om Den Nevrotiske Hund har også vært publisert flere ganger i forskjellige hundeblader. Hva skal jeg gjør? - Page 2 350250
Å hvor kjøpte du hund fra da og hvilken rase?
Send gjerne pm.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 18:48

Tore Røssumsmoen skrev:
Historien om Den Nevrotiske Hund har også vært publisert flere ganger i forskjellige hundeblader. what3
Hvem er du?
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn

Antall Innlegg : 3571

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 EmptyOns Sep 30 2009, 22:48

Tore Røssumsmoen skrev:

Jeg regner med at du skjønner man blir skeptisk. Jeg må innrømme at jeg ikke blir mindre skeptisk når du presenterer en historie som om den skjedde nettopp og så nå skriver at det er noen år siden...!??!? Det virket som om du ville vite om dette var normalt, om det var noe du burde/kunne gjøre med det, men nå vet jeg ikke helt hva du ønsket å få frem wink3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Sponsored content

PosteTema: Re: Hva skal jeg gjør?   Hva skal jeg gjør? - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Hva skal jeg gjør?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Rotrening- Hva gjør du ?
» Hva gjør man når man har fler enn 1 chihuahua....
» Nysgjerrig på hva hunden gjør...
» Lex gjør ting han begynner å bli flink til!
» Gjør deg kjent med klubbens hjemmeside