Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Blogging fra mobil++

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Blogging fra mobil++ Empty
PosteTema: Blogging fra mobil++   Blogging fra mobil++ EmptyFre Sep 18 2009, 19:58

Hvordan får folk til å blogge fra mobilen sin? Er det sånn at noen mobiler er mer egnet enn andre?

Jeg får opp internett på min min mob.. MEN hvordan jeg ev skulle ha besvart mailer og blogget fra min mobil er jo helt i det fjerne for meg.. (Ruta på min mob er liten og tastene er ubrukelige til å skrive lange blogginnlegg feks..) Noen som har noen tips og erfaringer??
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Antamina

Antamina


Antall Innlegg : 412
Join date : 10.06.2009
Age : 36

Blogging fra mobil++ Empty
PosteTema: Re: Blogging fra mobil++   Blogging fra mobil++ EmptyFre Sep 18 2009, 20:26

Jeg bruker brightkite.com.
Da kan jeg sende en mail fra mobilen med bilde og tekst, som da kommer inn på brightkite siden min, også kan jeg gjøre sånn at det kommer på facebook. Da kommer statusen med en link til tekst og bilde.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Blogging fra mobil++ Empty
PosteTema: Re: Blogging fra mobil++   Blogging fra mobil++ EmptyFre Sep 18 2009, 21:17

Ja, jeg vil si noen mobiler er bedre egnet enn andre. Det er jo noen mobiler som har store skjermer og fullt tastatur, og så har man jo f.eks. iPhone og HTC som har store trykk-skjermer som jeg vil tro er lettere å både surfe og skrive med.

Hvis du har en "vanlig" mobil så anbefaler jeg deg å laste ned Opera Mini og bruke det i stedet for den innebygde nettleseren. Det er mye bedre å surfe med (synes jeg da...).
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Blogging fra mobil++ Empty
PosteTema: Re: Blogging fra mobil++   Blogging fra mobil++ EmptyFre Sep 18 2009, 21:18

Takk for tips biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gjest
Gjest




Blogging fra mobil++ Empty
PosteTema: Re: Blogging fra mobil++   Blogging fra mobil++ EmptyFre Sep 18 2009, 21:20

Til Toppen Go down
Sponsored content





Blogging fra mobil++ Empty
PosteTema: Re: Blogging fra mobil++   Blogging fra mobil++ Empty

Til Toppen Go down
 
Blogging fra mobil++
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» bilder fra mobil
» Mobil, fasttelefon og internett
» Noen som kan anbefale en bra "kamera-mobil"???

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: