Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Mail

Go down 
+3
Fly
Lex
Eva
7 posters
AvInnlegg
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Mail Empty
PosteTema: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 12:47

Har prøvd å sende ut en mail siden i går kveld. Men får mail tilbake
Sitat :
This is the mail system at host mail6.start.no. I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to <support@start.no> If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system

Hvorfor går det ikke? Bruker hotmail.

Er også mange mail som aldri kommer fram til meg, da de som går via NPK. Innmari surt da dette er innemldinger osv..
Er det hotmail som er dårlig?
Har vel mulighet til å sette oppp mail med one.com dersom noen er fornøyde med det..
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 13:57

Eva skrev:
Har prøvd å sende ut en mail siden i går kveld. Men får mail tilbake
Sitat :
This is the mail system at host mail6.start.no. I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to <support@start.no> If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system

Hvorfor går det ikke? Bruker hotmail.

Er også mange mail som aldri kommer fram til meg, da de som går via NPK. Innmari surt da dette er innemldinger osv..
Er det hotmail som er dårlig?
Har vel mulighet til å sette oppp mail med one.com dersom noen er fornøyde med det..

Men om du har hotmail, så ligger neppe feilien fos deg.. Ser at det er <suppor@start.no> du skal raportere til.. Og start har serriøse problemer med sørveren sin!

Jeg har ikke kommet inn på start mailen på nett i hele sommer, dvs, det var to dager det gikk her i slutten av juli, men nå er det helt umulig igjen. men som flaks var så hadde jeg satt adressen min opp mot outlock'en hjemme, og dit kommer de frem. Heldigvis! Surprised
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 14:31

Jeg har mailen min hos halden.net og det er lenge siden jeg har klart å sende mail til noen med hotmail eller livemail adresse.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 14:44

Har selv hotmail, og har aldri opplevd noen problemer med den, så har derfor aldri byttet.



Håper du finner ut hva som er feil med din da, kjedelig om det er slik at det er mye mail du ikke har fått. dry
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 15:00

Jeg har heller ikke hatt problemer med hotmail.
Men ut fra det svaret du har fått så ser det ut som problemet er at du ikke får sendt til de som bruker start.no sin server. Altså ligger problemet hos start.
Hvis du har problemer med å motta mail fra NPK sin server så kan det hende det er problemer der også, men det er vanskelig å si uten å ha sett en evt. feilmelding...

Håper du finner ut av det og at det ordner seg.
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 15:40

Lex skrev:
Eva skrev:
Har prøvd å sende ut en mail siden i går kveld. Men får mail tilbake
Sitat :
This is the mail system at host mail6.start.no. I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to <support@start.no> If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system

Hvorfor går det ikke? Bruker hotmail.

Er også mange mail som aldri kommer fram til meg, da de som går via NPK. Innmari surt da dette er innemldinger osv..
Er det hotmail som er dårlig?
Har vel mulighet til å sette oppp mail med one.com dersom noen er fornøyde med det..

Men om du har hotmail, så ligger neppe feilien fos deg.. Ser at det er <suppor@start.no> du skal raportere til.. Og start har serriøse problemer med sørveren sin!

Jeg har ikke kommet inn på start mailen på nett i hele sommer, dvs, det var to dager det gikk her i slutten av juli, men nå er det helt umulig igjen. men som flaks var så hadde jeg satt adressen min opp mot outlock'en hjemme, og dit kommer de frem. Heldigvis! Surprised

Får samme beskjeden når jeg sender til deg i dag også.... Prøvde å gi deg noen bilder, men fikk samme beskjed tilbake som Eva....
Til Toppen Go down
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 15:59

Prøvde igjen akkurat, og nå tror jeg at de gikk igjennom!! happy6
Var sikkert noe midlertidig plunder.
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 16:22

Hos meg hender det at NKKs mail går i spamboksen, men siden jeg har gmail kan jeg gå direkte i spamboksen og se når jeg vil.
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail EmptyOns Sep 02 2009, 17:15

Linn skrev:
Hos meg hender det at NKKs mail går i spamboksen, men siden jeg har gmail kan jeg gå direkte i spamboksen og se når jeg vil.
Jeg ser i den også, men du har jo måtte sende meg flere mail ang NPK ting. Da har det ikke kommet noe i spamboks eller innboks.


Sendt mail, så får se hva de svarer! happy3
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Sponsored content





Mail Empty
PosteTema: Re: Mail   Mail Empty

Til Toppen Go down
 
Mail
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» mail adresse
» Varsling på mail
» Fikk denne på mail i dag :P
» motta mail på innlegg på forum

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: