Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vi ønsker oss en hund i nærmeste fremtid.

Go down 
+11
Monica P
Benedicte
Eva
Irene
Siri
Nina (Kennel Dijontoma)
Simira
Lene
ElinK
Kennel Mirenzo
Saphire
15 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Saphire




Antall Innlegg : 20
Join date : 28.08.2009

Vi ønsker oss en hund i nærmeste fremtid. Empty
PosteTema: Vi ønsker oss en hund i nærmeste fremtid.   Vi ønsker oss en hund i nærmeste fremtid. EmptyFre Aug 28 2009, 11:53

Hei hei.
Jeg er ny på forumet, så jeg vil gjerne presentere meg selv først. Jeg heter Jeanette og er 24 år, bor sammen med min samboer Erlend i Blystadlia(mellom Oslo og Lillestrøm). Jeg er utdannet hestefaglært og hjelpepleier, men studerer for tiden sykepleier andre året i Oslo. Jeg har i hele mitt liv hatt en stor dyreinteresse, men det har som oftes vært hest og katt som har vært min store hobby. Har hatt hest i mange år, men pga studiene så har jeg litt "hestefri" om dagen. Vi bor sammen med 4 katter, og vi driver et lite oppdrett av rasen Hellig birma. Igjennom ungdomsårene mine hadde min far to hunder, men det var mest han som hadde ansvaret for de da.

Nå har det seg slik at jeg har plutselig fått mer og mer lyst på en hund, og da min samboer også har fått et øye opp for dette så har vi tittet høyt og lavt etter en rase som har fanget våres innterese. Den rasen som vi syns ser mest interesang ut er da Pincher, men vi har ennå ikke hilset på en "live", eller snakket med noen oppdretter. Vi har tenkt oss til "Dogs4all" messen i Lillestøm, så vi håper at det dukker opp noen Pinchere der. Mest av alt ønsker vi oss en brun/svart Pincher..litt usikker på hva fargen heter.